نقد و بررسی موتورسیکلت

نقد و بررسی CF 250 SR

مقدمه

اوایل سال 1400 بود که بالاخره شرکت جهانرو CF 250 SR رو در بازار ایران عرضه کرد. موتوری که خیلیا به خاطر ظاهر فوق العاده جذابی که داشت منتظر ورودش به بازار بودن.

شرکت سی اف کار خودش رو در ایران با مدل CF MOTO 150 NK شروع کرد و با این که این موتور قیمت مناسب و ظاهر جذابی داشت، اما به خاطر بعضی از ایرادات فنی و همچنین عملکرد نسبتاً ضعیف نمایندگی این موتور در تامین قطعات با استقبال خیلی خوبی رو به رو نشد و بعضی از افرادی که هم که این موتور رو خریداری کرده بودن، به همین دلایلی که براتون نوشتم از خریدشون پشیمون شدن!

اما در ادامه روند کاری سی اف در ایران، جهانرو با معرفی مدل سی اف 250 NK و بعد از اون سی اف 250 SR (که ورژن ریس مدل NK به حساب میاد) یه جورایی ورق رو برای خودش برگردوند! چرا که سی اف برای ساخت و طراحی موتورسیکلت های جدید خودش با شرکت های معروفی از جمله کی تی ام (KTM) و کیسکا (Kiska) همکاری کرده بود و این موضوع رو میتونید از طراحی چشم نواز محصولات CF متوجه بشید!

البته که از لحاظ فنی و بازده انجین هم این دو مدل حرف های زیادی برای گفتن دارن و تکنولوژی پیشرفته ای که در مراحل ساخت اونها به کار رفته باعث شده تا افراد زیادی درباره اونها سوال بپرسن و قصد خریدش رو داشته باشن.

در مقاله های قبلی به طور مفصل درباره سی اف 250 NK صحبت کردیم و در این مقاله هم قصد داریم تا یک نگاه اجمالی به مدل ریس سی اف یعنی 250 SR داشته باشیم.

ظاهر CF 250 SR

به نظرم سی اف (با همکاری کیسکا) عملکرد فوق العاده خودش رو در این بخش به رخ همه کشیده! جایی که شما میتونید ساعت ها به طراحی این موتور خیره بشید و با کمال تعجب نتونید ایرادی به طراحی زیبای سی اف ریس 250 بگیرید!

این موتور در ابتدای ورودش به ایران در دو رنگ مشکی فسفری و آبی به فروش میرسید اما در سال 1401 سه رنگ جدیدِ جذابِ لعنتی (!) به رنگ بندی این موتور اضافه شد که دیدنشون خالی از لطف نیست. رنگ های جدید به ترتیب از چپ به راست شامل: دلفینی، خاکستری/مشکی، نارنجی/آبی که به شخصه عشق اون رنگ دلفینی هستم!

این نکته رو همینجا اضافه کنم که تفاوت رنگ های قدیمی با رنگ های جدید فقط در رنگ خلاصه نمیشه و در رنگ های جدید صفحه کیلومتر و رابط کاربری جدیدی برای ارتباط شما با سی اف 250 SR در نظر گرفته شده که در ادامه بهش بیشتر میپردازیم.

طول کلی این موتور 2010 میلی متر، عرضش 750 میلی متر و ارتفاعش از سطح زمین 1080 میلی متر هست.

چراغ های CF 250 SR

یکی از اون بخش هایی که باعث شده ظاهر این موتور خیلی جذاب به نظر بیاد و متوجه بشید که با یه موتور چینی معمولی طرف نیستید طراحی چراغ های سی اف SR هست. 2 دیلایت منحنی در سمت چپ و راست چراغ های اصلی کار شده و نور بالا و نور پایین موتور هم در 2 قسمت مختلف طراحی شدن که ترکیب اونها با هم دیگه خیلی خیلی نمای موتور رو جذاب کرده!

راهنماها از چراغ های جلو فاصله دارن و روی بدنه و قسمت های کناری موتورسیکلت نصب شدن ظاهرشون دقیقا مثل راهنماهای عقب هست.

سی اف در قسمت چراغ عقب 250 SR هم کم نذاشته و اون رو هم به شکل نئونی زیبایی طراحی کرده. همونطور که از سی اف انتظار داشتیم تمام چراغ های استفاده شده در این موتور از نوع LED هستن و در تاریکی شب نور بسیار خوبی رو در اختیارتون میذارن.

فرمون و کیلومتر CF 250 SR

سی اف 250 SR هم مثل بقیه موتورسیکلت هایی که در سبک ریس طراحی شدن از یک فرمون Clip On دو تیکه بهره میبره که به صورت مستقیم به سر کمک فنر های جلو متصل شدن.

سمت راست فرمون کلید استارت و قطع کن برق موتور رو داریم که به صورت ترکیبی کار شدن و پایین تر هم کلید جفت راهنما یا فلاشر دیده میشه.

در قسمت چپ فرمون یکم اوضاع با بقیه موتورای بازار فرق داره و به جز کلید های تعویض حالت های مختلف رانندگی (دو حالت اسپرت و اکونومی)، تعویض نور پایین به نور بالا، راهنما، بوق و کلید Passing (همون نور پلیسی خودمون) 4 تا کلید و دکمه جدید میبینیم که به همون تغییراتی که در ابتدای مقاله به اونها اشاره کرده بودم و مربوط به رنگ های جدید این موتور میشه ربط داره.

این کلید ها در مدل های قبلی سی اف 250 SR وجود نداشت و اضافه شدنشون اتفاق مثبتی برای این موتور به حساب میاد. چراکه در نسخه های قبلی، راکب برای دسترسی به تنظیمات کیلومتر و بقیه امکانات موتورسیکلت باید دستش رو از فرمون جدا میکرد و از طریق دکمه هایی که کنار کیلومتر وجود داشتن این کار رو میکرد، اما در مدل های جدید بدون این که دستش رو حرکت بده میتونه به اون تنظیمات دسترسی پیدا کنه و اینطور ایمنی راکب در زمان حرکت هم کاهش پیدا نمیکنه.

این 4 دکمه شامل دکمه های بالا و پایین، دکمه Enter و دکمه بازگشت هست که با فشردن دکمه Enter میتونید وارد منوی موتورسیکلت بشید و از طریق دکمه های بالا و پایین به بقیه منو ها دسترسی پیدا کنید

خب حالا وقتشه که بریم سراغ کیلومتر سی اف 250 SR. جایی که یه پنل TFT جدید که با قابلیت های خیلی زیادی که به نسبت رقبای خودش داره یه امتیاز مثبت برای این موتور به حساب میاد.

در این مدل هم (مثل 2 رنگ قدیمی) شما میتونید از طریق بلوتوث، گوشی موبایلتون رو به موتورسیکلت متصل کنید و اگه در زمان موتورسواری کسی بهتون زنگ زد یا پیام داد، از اون مطلع بشید. در ضمن اگه برنامه CF MOTO رو روی موبایلتون نصب داشته باشید از طریق این کیلومتر جدید میتونید از سیستم مسیریاب موتور هم استفاده کنید که این آپشن در مدل های قبلی وجود نداشت و در کمتر موتورسیکلتی در حال حاضر میتونید این آپشن رو پیدا کنید!

باک و زین CF 250 SR

باک سی اف 250 ریس هم کاملا خلاقانه طراحی شده. یک فلاپ طرح کربن در اطراف دهنه باک وجود داره و حجم باک هم 12 لیتر و با توجه به مصرف سوخت حدودی صدی 3 تا 3.5 لیتر، میتونی با هربار سوختگیری کامل نزدیک به 350 کیلومتر رانندگی کنید.

زین این موتور یه زین دو تیکه هست که فضای زین در قسمت راکب کاملاً مناسبه که خب با توجه به طراحی ریس این موتور، نباید انتظار نرمی زیادی ازش داشت. اما در قسمت ترک نشین یه مقدار فضای نشستن کوچک تره و نرمیش هم کمتره که باز هم با توجه به این سبک، نمیشه ایرادی به سی اف ریس گرفت.

مشخصات فنی و انجین CF 250 SR

سی اف از انجینی که برای 250 NK ساخته بود در سی اف 250 ریس استفاده کرده. این انجین 4 زمانه، آب خنک، تک سیلندر و 4 سوپاپ هست و سوپاپ ها هم به وسیله 2 میل بادامک (DOHC) حرکت میکنن. سی اف نسبت تراکم این انجین رو 11.3 به 1 اعلام کرده که نسبت تراکم تقریبا بالایی به حساب میاد و از این بابت حتماً باید حواستون به بنزینی که استفاده میکنید باشه. لازمه بگم که سیستم سوخت رسانی این موتور انژکتور برقی هست.

حجم دقیقا این انجین 249 سی سی هست و قدرتی هم که میتونه تولید کنه به 27.5 اسب بخار در دور موتور 9.750 میرسه و گشتاور ایجادیش هم معادل 22 نیوتون متر در دور موتور ۷.۰۰۰ هست.

انتقال قدرت در سی اف 250 SR به کمک یک گیربکس 6 سرعته و زنجیر انجام میشه و تفاوتی که این موتور با مدل NK داره در این هست که گیربکس این موتور به اسلیپر کلاچ مجهز شده ولی در مدل NK این آپشن گرانبها وجود نداره!

شاسی و سیستم تعلیق سی اف 250 ریس

شاسی این موتور از نوع داربستی هست و سی اف مدعی شده که از آلیاژ های سبکی برای ساخت اون استفاده کرده و وزن این موتور در حالت تَر (با احتساب بنزین، آب رادیات و روغن) 165 کیلوگرم هست.

سیستم تعلیق سی اف ریس در قسمت جلو از دو کمک فنر 37 میلی متری تلسکوپی معکوس و در قسمت عقب از یک تک کمک مونوشاک تشکیل شده.

سایز لاستیک جلو 70/110 و سایز لاستیک عقب 60/140 هست که جفتشون روی رینگ های 17 اینچی سی اف سوار هستن.

سیستم ترمز سی اف 250 ریس

هر دو ترمز به کار رفته در چرخ جلو و عقب این موتور از نوع دیسکی هستن که ترمز جلو از یک دیسک 292 میلی متری و یک کالپیر 4 پیستونه تشکیل شده و ترمز عقب هم شامل یک دیسک 220 میلی متری و یک کالیپر تک پیستونه هست.

خبر خوبی که در مورد سیستم ترمز سی اف 250 وجود داره اینه که هر دو ترمز این موتور مجهز به تکنولوژی ضد قفل یا ABS هستن و ABS اونها هم از نوع دو کاناله هست که این موضوع تاثیر زیادی در ایمنی موتورسیکلت میذاره.

عملکرد فنی CF 250 SR و مقایسه با رقبا

روی کاغذ سی اف 250 ریس بازده قابل قبولی رو از خودش ارائه میکنه و اگه بخوایم از این لحاظ، این موتور رو با دو رقیب 250 تک سیلندرش در بازار ایران یعنی کاوازاکی نینجا 250 SL و کی تی ام RC 250 مقایسه کنیم متوجه میشیم که چیز زیادی از اونا کم نداره.

نوشته های مشابه

برای مثال کاوازاکی و کی تی ام به ترتیب قدرتی معادل 27.6 و 30.8 اسب بخار ارائه میدن که سی اف هم قدرتش با عدد 27.5 در نزدیکی اونهاست. در مورد گشتاور هم داستان به همین ترتیبه و کاوازاکی، کی تی ام و سی اف گشتاور هایی در حدود 22.6، 24 و 22 نیوتون متر ایجاد میکنن.

سی اف 250 ریس در مدت زمان 8 تا 9 ثانیه (بسته به شرایط جوی و جاده) میتونه از سرعت 0 به 100 کیلومتر بر ساعت برسه و حداکثر سرعتش هم در حدود 160 کیلومتر بر ساعته.

جمع بندی

اگه قصد خرید یه موتور 250 سی سی تک سیلندر در سبک ریس رو داشته باشید گزینه های شما در ایران خیلی محدوده و بهترین انتخاب های شما شامل کی تی ام آرسی 250، کاوازاکی نینجا 250 SL، هیوسانگ اکسیو 250 و همین سی اف 250 SR میشه و جالبه بدونید که ارزون ترینش هم همین سی اف به حساب میاد که در برابر بازده و امکاناتی در اختیار شما میذاره قیمت منطقی داره. البته که از لحاظ کیفیت ساخت نمیشه اون رو با رقبای دیگه ش مقایسه کرد اما اگه بودجه تون محدود هست میتونید به این موتور توجه بیشتری داشته باشید. در ضمن وضعیت خدمات و تامین قطعات در این موتور خیلی خوب نیست. حتما این مورد رو هم در نظر بگیرید.

قیمت CF 250 SR

این موتور در حال حاضر (آبان 1401) قیمتی در حدود 150 تا 160 میلیون تومان داره که میتونید از طریق نمایندگی های جهانرو برای خریدش اقدام کنید.

امیــدوارم که این مقاله به دردتـون خورده باشه و ازش استفاده کرده باشین. یادتــون نــره نظرتـــونو در قسمت پـایین ( دیدگاه ها ) برامون بذارید. سوالی هم داشتین حتما بپرسید جواب میدیم.

راستی ما کلی اطلاعات و محتواهای جذاب تو حوزه موتورسیکلت رو در شبکه های اجتماعی زوموتور مثل یوتوب بارگذاری میکنیم که میتونه خیلی براتون مفید باشه پس حتما مارو در فضای مجازی دنبال کنید.

رفیق خیلی خوشحال میشیم نظر یا تجربتو در مورد این موتور بدونیم. پس هر کامنتی داری توی قسمت دیدگاه های همین پایین سایت بذار تا هم ما استفاده کنیم هم بقیه. راستی اگر شمارتو بذاری به محض جواب دادن به کامنتت از سمت ما، از طریق SMS باخبر میشی. اطلاعاتت پیش ما محفوظه! مرسی که زوموتور رو دنبال میکنی.

جدول مشخصات فنی CF 250 SR

ابعاد موتور (طول*عرض*ارتفاع)201*75*108 (سانتی متر)
ارتفاع زین78 سانتی متر
نوع انجینتک سیلندر، ۴ زمانه،4 سوپاپ (DOHC)، آب خنک
حجم موتور249 سی سی
حداکثر قدرت27.5 اسب بخار در دور موتور 9750
حداکثر گشتاور22 نیوتون متر در دور موتور 7000
نسبت تراکم11.3 به ۱
سیستم سوخت رسانیانژکتور برقی Bosch
میزان مصرف سوخت ( حدودی )۳ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر
سیستم انتقال قدرتزنجیر، ۶ دنده، اسلیپر کلاچ
سیستم ترمز جلودیسک 292 م‌م، 4 پیستونه، ABS
سیستم ترمز عقبدیسک 220 م‌م، 1 پیستونه، ABS
سیستم تعلیق جلویک جفت کمک‌فنر 37 م‌م تلسکوپی معکوس
سیستم تعلیق عقبیک کمک فنر (Mono Shock)
لاستیک هاجلو 110/70/۱۷ و عقب 140/60/۱۷
وزن تر165 کیلوگرم
حجم باک12 لیتر
نهایت سرعت ( حدودی )150 کیلومتر بر ساعت

سوالات متداول CF 250 SR

مشخصات فنی CF 250 SR چیست؟

حجم دقیقا این انجین 249 سی سی هست و قدرتی هم که میتونه تولید کنه به 27.5 اسب بخار در دور موتور 9.750 میرسه و گشتاور ایجادیش هم معادل 22 نیوتون متر در دور موتور ۷.۰۰۰ هست.

حداکثر سرعت CF 250 SR چقدره؟

شما میتونید به این موتور به سرعتی معادل 150 کیلومتر بر ساعت برسید.

CF 250 SR توسط چه شرکتی وارد ایران میشه؟

این موتور با نمایندگی شرکت جهانرو در بازار ایران عرضه میشه.

امیرحسین ناطقی

من به هرچیزی که به موتورها ارتباط پیدا میکنه علاقه دارم؛ از ساختن ویدیو بررسی و نوشتن محتوا برای موتورها بگیر تا سواری و مسافرت و دور دور. /"

37 دیدگاه

  1. سلام ادمین جان یه سوال داشتم من عکس این موتور رو خیلی چک کردم تو نت
    تو بعضی موتور ها بخصوص نارنجیش شکل صندلی سرنشین متفاوت بود نشیمنگاه کوچیکتر داشت و ترکیب نارنجی و مشکی ابی بود کلا دقت کنین متوجه میشین صندلی عقب بعضیا یکپارچه س ولی بعضیا دو تیکه و جذابتر. تفاوتش میتونه چه دلیلی داشته باشه؟ من قصد خرید این موتور‌رو دارم میترسم تفاوت فیک و اصل بودنش باشه یا …
    راهنماییم کنین لطفا

    1. سلام حسین جان. این موتور مدل فیک یا اصطلاحاً طرح نداره در بازار و این تفاوتی که شما بهش اشاره کردی مربوط به یه سری مدل های خاص میشه که داخل ایرانم نیست. تو بازار ایران من تفاوتی ندیدم در مدل زینشون.

      1. سلام من نارنجی آبی زین دوتیکشو برج ۷ خریدم داخل ابران موجوده ولی خیلی کمه با زین یه تیکش هیچ تفاوتی نداره

    2. من نارنجی آبی این موتور دارم زینش دو تیکست از نظر فنی هیچ تفاوتی با مدلای دیگه نداره ومال خود شرکت جهانرو هست فقط رنگ نارنجی آبیش زین دو تیکه داره

      1. سلام میشه یه بررسی و توضیح هم درباره هیوسانگ اکسیو ار 250که کم پیدا میشه تو ایران هم بزارید ممنون میشم

  2. اهان ممنون ازتون. ارادت

    ولی اون مدل ترکیبی بهتره بنظرم چون بیشتر قسمتاش پلاستیکیه و بقول شما آدم میتونه یه دلیل خوب بده ب کسی که میخواد ترک سواری کنه😂
    و کلا میشه ازش به اسم یه موتور تک سرنشین نام برد

    و همینطور که رنگبندی های جدید سیستم جدید هم داره. بنظرم این مدل هم فقط محدود به صندلیش نباشه چون تو یه عکس دیدم که اگزوز قهرمانی داشت درحال رونمایی و عکاسی!
    بنظرتون اگه مدل ارتقا یافته تری داشته باشه به ایران میاد یا امکانش کمه؟

    1. خواهش میکنم. آره😂.
      یه مدلی از این موتور زدن به اسم Cf 250 SR R که نسخه اسپشیال و مسابقه ای این موتور به حساب میاد. اونی که شما دیدی همین بوده ولی من فکر نمیکنم بیاد ایران!

  3. سلام . وقتتون بخیر

    راجع به تامین قطعات و لوازم این موتور یعنی سی اف ریس ۲۵۰ چیزی توی مقالتون ندیدم . بنظرتون قطعاتش گیر میاد به راحتی ؟ خیلی ممنون

    1. سلام پرهام جان وقتت بخیر. تو قسمت مقدمه مقاله هم اشاره کرده بودیم. وضعیت خدمات و تامین لوازم موتور های سی اف وضعیت خوبی نداره و نباید انتظار اینو داشته باشید که لوازمی به جز مصرفی هارو راحت گیر بیارید. مخصوصا اگر شهرستان باشید این مورد خیلی جدی تره!

      1. سلام ممنون بابت توضیحاتتون بسیار جامع و کامل بود .
        ولی از لحاظ ظاهری یه ایراد خیلی بزرگ داره . این که فرمونش خیلی بالاست تقریبا شبیه آر اس شده و این موضوع موقع سوار شدن باعث میشه اصلا حس ریس بودن موتور به آدم دست نده و فرمونش هم خیلی بلنده حداقل فلاپ های دور کیلومتر رو میاوردن بالاتر که شاید بهتر میشد . پهنای لاستیکاش هم کمه . در کل ظاهر بدی نداره ولی خدمات تولید کنندش خیلی ضعیف مخصوصا راجع به تامین قطعات.

        1. سلام حمید جان. اینکه فرمونش بالاست ایرادی برای این موتور به حساب نمیاد چون مشخصه هدف سازنده ارائه سواری راحت تر به مصرف کننده بوده. ولی از یه سمتی هم به قول شما خاصیت موتور های ریس، حس سواری مسابقه ای بودنشه که توی هر موتور ریسی توی حجم های پایین این حالت پیدا نمیشه مخصوصا موتورای داخل ایران. تامین قطعاتش هم درست میگی. ضعیفه و امیدواریم در آینده بهتر بشه تا مردم بتونن با خیال راحت خرید کنن

          1. از شماهم بعیده به عنوان یه مرجع موتوری که مهر تایید بکوبید به بالا بودن فرمونش
            عملا با تمام موتورای سبک ریس 250 سی سی از نظر طراحی مشابهه
            اما بابت تامین قطعات به نظرم یه خورده داریم زیادی گیر میدیم . نمیگم خوبه که قطعه نیست یا نیازی نیست مشکل نبودن قطعه برطرف بشه و نباید اعتراض کرد . اما به این فکر کنیم که در شرایط فعلی کشور کدوم موتور جدیدی که وارد بازار میشه وضعیت قطعات خوبی داره ؟ جز بنلی و هندیای قدیمی 90 در صد موتورای جدید قطعه ندارن . حالا شما فکر کن که 400 میلیون پول داری و میخوای موتور بخری قطعا میری سمت کاوازاکی و یاماها و هوندا های 250 دو سیلندر . کدوم یکیشون از نظر قطعه شرایط ایده آلی دارن؟ هیچ کدوم . همین الان لوازم ns و rs هم سخت پیدا میشه . فقط خریدو لذت ببرید تا گرونتر نشده

          2. سلام ارتفاع فرمون رو به نسبت موتور های ریس بازار گفتیم. قطعا ارتفاع فرمون این موتور به نسبت هیوسانگ GTR بیشتره! در مورد تامین لوازم هم باید بگم که، هم با شما موافقم هم مخالف. واقعا وضعیت لوازم ۸۰ درصد موتور های بازار افتضاحه و چاره ای برای مصرف کننده نیست جز خرید ولی از سمتی مقوله تامین لوازم به شدت مهمه. اینو وقتی بهتر درک میکنید که خدایی نکرده تو شرایطش بیفتید و متوجه بشید که مثلا برای تامین یه قطعه خیلی ساده و پیش پا افتاده موتور سیکلتتون باید چند روز یا چند هفته موتور رو بخوابونید تا اون قطعه رو گیر بیارید. این که کسی بخواد ریسک خرید این موتور هارو کنه یا نه، مختاره ولی ما وظیفمون اینه که واقعیت ها رو به مخاطبامون بگیم. ممنون از نظرت میلاد جان ❤️

  4. یه موضوعی هم که از همه مهمتره اینه که با شرایط اقتصادی الان خرید یه موتور بصورت نقدی خیلی مشکله الان کویر با ۲۵ درصد پیش و اقساط ۲۴ ماهه تحویل میده ولی این اصلا شرایط اقساط نداره

  5. اقا سلام این موتور الان دویست و هفتاد میلیون شده به نظر شما می ارزه این قیمت؟
    چون کاوازاکی و کی تی ام بالای سیصد میلیون شدن

    1. سلام وقت بخیر مرتضی جان. متاسفانه باید بگم که وضعیت بازار همینجور داغون میره جلو و باید حواست باشه که پای چه موتوری پول میدی. سی اف ریس موتور خوبیه ولی هم قطعاتش به راحتی گیر نمیاد هم بازار خرید و فروشش ضعیفه.

      1. دست شما درد نکنه
        به نظر شما ار اس ۱۴۰۰ صفر
        دویست و هفتاد میلیون می ارزه نسبت
        به همین سی اف ۲۵۰؟
        ممنون از راهنماییت

        1. خواهش میکنم. ار اس هم قیمت بالایی داره نسبتاً ولی خب حداقل هم از بابت تامین قطعاتش خیالت راحته هم این که اگه خواستی بفروششی مشتریش همیشه هست. در ضمن موتور صفر خریدن الان منطقی نیست. به نظرم بگرد و اگه تونستی در حد صفر پیدا کن که افت قیمتش رو کرده باشه.

  6. Cf رسید دست نیکران موتور با اسم جدید الان خاطر جمع میتونید هم ارزونتر از جهانرو هم با جور بودن قطعات و خدمات بخریدش

    1. دستخوش داری داداش دمت گرم بابت اطلاع رسانیت، خیلی کمکم کرد.
      اسمش K249R هست و ۳ تا رنگ جدید هم داره.

  7. سلام از دوستان عزیزم رو موتوری های عزیز دوستان یه سوال داشتم قیمت الان سی آف حدود 250 شده به نظر شما ارزش خرید داره نسبت به rs کارکرده و ….
    و اگه من این موتور رو بخرم و یک سال ازش استفاده نکنم به نظرتون افت قیمت زیادی خواهد داشت و یا نه
    ممنون میشم راهنمایی کنید

  8. سلام داداش خسته نباشی.میخواستم بدونم این موتور از سیستم کنترل کشش یا سیستم کنترل پایداری بهره میبره؟

  9. سلام
    من یک cfمدل 1400 فیروزه ای پیدا کردمو خیلی کم کاره،شنسدم اونا وارداتی هستنو اصلا منتاژ نشدن
    حالا سوالم اینه وارداتیا واقعا فرق دارن یا نه
    میدونم مدل جدیداش یک سری دکمه جدید داره واسه کیلومترش از اونا ک بگذریم
    در کل کدومشون بهترن وارداتی ابی فیروزه ای یا حدیدا

    1. سلام حسین حان. از اونجایی که بنلی ریس در اون مدل ها کم گیر میاد که سالم و کم کارکرد باشه خرید سی اف منطقی تره.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شماره موبایل

دکمه بازگشت به بالا