اخبار

موتورهای جدید سوزوکی در ECIMA

میشه گفت سوزوکی با معرفی آخرین مدل GSX-S1000 وارد عصر جدیدی از طراحی‌های خودش شده و بعد از این موتور، تمام موتورهای جدید سوزوکی در سبک و سیاغ جدید طراحی و معرفی شدن.

تا قبل از این مدل اکثر کارشناس‌های حوزه موتورسیکلت به قدیمی بودن طراحی موتورهای سوزوکی معترض بودن اما در سال ۲۰۲۲ سوزوکی بالاخره به خودش اومد و طراحی مدرن‌تری برای موتورسیکلت های خودش انجام داد.

سوزوکی gsx-s1000 - زوموتور

نمود این طراحی جدید رو هم میشه در آخرین موتورسیکلت‌‌هایی که در نمایشگاه ECIMA (که هر ساله در میلان ایتالیا برگزار میشه) معرفی کرده، مشاهده کرد.

سوزوکی GSX-8R: نسخه اسپرت شده GSX-8S

سوزوکی با استفاده از پلتفرم انجین ۲ سیلندر موازی خودش که ۷۷۶ سی‌سی حجم داره، با رونمایی از GSX-8R یک عضو جدید به خانواده ۸۰۰ سوزوکی اضافه کرد. GSX-8R یا 8R از همون انجین و شاسی که در مدل‌های GSX-8S و V-Strom 800 استفاده شده بهره میبره.

gsx-8r zoomotor

انجین این موتورسیکلت ۸۲ اسب بخار قدرت رو در 8500 دور در دقیقه و 78 نیوتن متر گشتاور در 6800 دور در دقیقه تولید میکنه؛ دقیقاً مثل دو برادر دیگه‌ش.

gsx8r

تنها تفاوت 8R با وی استروم ۸۰۰ و 8S در این هست که سیستم تعلیق این مدل ساخته کمپانی Showa هست در حالی که اون دو مدل دیگه از برند KYB استفاده میکنن.

سوزوکی 8R در سه رنگ آبی متالیک، زرد و نقره‌ای به بازار عرضه میشه و قیمتش هم در زمان ورود از ۹۴۳۹ دلار آغاز میشه.

GSX-S1000GX: بازی جدید برای سوزوکی

این موتور با یه انجین ۱۵۰ اسب‌بخاری (برگرفته از GSX-R1000)، سیستم تعلیق الکترونیکی، تعویض دنده سریع دو طرفه، کروز کنترل، صفحه نمایش با قابلیت اتصال به گوشی هوشمند و سیستم نویگیشن از راه رسیده و تمام این امکانات برای شما ۱۸۴۹۹ دلار آب میخوره! معرفی میکنم: سوزوکی GSX-S1000GX، جدیدترین موتور سوزوکی در سبک اسپرت تورینگ.

سوزوکی gsx-s1000gx - زوموتور

شاید تو نگاه اول با خودتون گفته باشید که این موتور به عنوان جایگزین GSX-S1000GT معرفی شده در حالی که اصلا اینطور نیست. مدل GX دارای آپشن‌ها و امکانات بیشتری به نسبت نسخه GT هست و سوزوکی قراره تولید هر دو موتور رو در کنار همدیگه ادامه بده!

suzuki gsxs1000gx - zoomotor

مدل S1000GX قراره در سه رنگ مختلف از ابتدای سال ۲۰۲۴ برای خرید در دسترس قرار بگیره و سوزوکی برای افرادی که در ماه اول عرضه این موتور اقدام به خرید بکنن دو کیف مسافرتی بغل به ارزش ۱۸۰۰ دلار رو هدیه بده.

نظرتون درباره موتورهای جدید سوزوکی چیه؟

هر کامنتی داری توی قسمت دیدگاه های همین پایین سایت بذار تا هم ما استفاده کنیم هم بقیه. راستی اگر شماره همراهتو بذاری به محض جواب دادن به کامنتت توسط زوموتور، از طریق اس ام اس باخبر میشی. یادت نره، اطلاعاتت پیش ما محفوظه! مرسی که زوموتور رو دنبال میکنی. ❤️

راستی ما کلی اطلاعات و محتواهای جذاب تو حوزه موتورسیکلت رو در شبکه‌های اجتماعی زوموتور مثل یوتوب بارگذاری میکنیم که میتونه خیلی براتون مفید باشه پس حتما ما رو در فضای مجازی دنبال کنید.

امیرحسین ناطقی

من به هرچیزی که به موتورها ارتباط پیدا میکنه علاقه دارم؛ از ساختن ویدیو بررسی و نوشتن محتوا برای موتورها بگیر تا سواری و مسافرت و دور دور. /"

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شماره موبایل

دکمه بازگشت به بالا