رپورتاژ آگهی

کیفیت و اصالت را با تسمه تایم IREMCO تجربه کنید

اتحاد موتور IREMCO یکی از برندهای بسیار معتبری است که شما می توانید برای خرید قطعات خودرو به آن اعتماد داشته باشید. این برند قطعات با کیفیتی را تولید می کند و می تواند به شما کمک کند به محصولاتی ایده آل دسترسی داشته باشید. گروه صنعتی اتحاد موتور که با نام آی آر امکو شناخته می شود به استانداردهای بین المللی توجه زیادی دارد و تلاش می کند تمامی محصولاتش را بر اساس استانداردها تولید کند.

کمک به خودکفایی

یکی از مهمترین مواردی که باعث شده است گروه اتحاد موتور IREMCO به یک نام بسیار معتبر تبدیل شود هدف اصلی آن در کمک به خودکفایی کشور است. امروزه، صنعت خودروسازی به یک صنعت بسیار مهم در سراسر دنیا تبدیل شده است و شاید بتوان گفت اقتصاد کشورها تا حد بسیار زیادی به تولید خودروهای متفاوت بستگی دارد. بنابراین، برند آی آر امکو هدف اصلی خود را کمک به خودکفایی کشور قرار داده است و توانسته است به هزاران نفر کمک کند در کارخانجات این برند مشغول به کار شوند و درآمد زایی داشته باشند.

از طرف دیگر، شرکت های خودروساز ایرانی دیگر نیازی ندارند که برای وارد کردن قطعات مختلف به کشورهای دیگر بروند. گروه صنعتی اتحاد موتور این قطعات را برایشان تولید می کند و همین امر نقش بسیار مهمی در بهبود چرخ های صنعتی تولید خودرو داشته باشد. اتحاد موتور با نشان تجاری IREMCO انتخاب اول خودرو سازان در ایران است و آنها می توانند قطعات مورد نیاز خود را با یک قیمت مناسب از داخل کشور تهیه کنند. این دقیقا همان چیزی است که توانسته است صنعت خودروسازی ایرانی را دگرگون سازد.

توجه به استاندارد

یکی از مهمترین مواردی که باعث شده است قطعات تولیدی توسط اتحاد موتور IREMCO مد نظر قرار گیرند توجه به استانداردهای روز بین المللی است. با توجه به این موضوع که این استانداردها دائما در حال آپدیت هستند، گروه صنعتی اتحاد موتور خود را مستلزم کرده است که استانداردهایش را آپدیت سازد و این مسئله باعث شده است که قطعات تولید شده توسط این گروه شدیدا پاسخگو نیازها خودروسازان باشند.

استفاده از مواد اولیه با کیفیت

یکی دیگر از مواردی که سبب شده است برند اتحاد موتور IREMCO به یک برند محبوب تبدیل شود استفاده از مواد با کیفیت است. بهتر است بدانید برخی از قطعات فیک یا تقلبی که در بازار موجود هستند و حتی ممکن است کاملا مشابه با محصولات این برند باشند توسط خریداران مد نظر قرار گیرند. به همین دلیل، این برند همواره هشدار می دهد که: مراقب بسته بندی های مشابه باشید… زیرا قطعات فیک یا تقلبی که در ساختار خودرو به کار برده می شوند می توانند عملکرد قسمت های دیگر خودرو را تحت تاثیر قرار دهند و باعث می شوند که فشار زیادی به قطعات و بخش های دیگر خودرو وارد شود و خودرو زودتر خراب می شود.

وسواس و خلاقیت مهندسان ایرانی در تولید قطعات گروه صنعتی اتحاد موتور

از جمله مواردی که در رابطه با گروه اتحاد موتور IREMCO باید به آن اشاره کنیم وسواس و خلاقیتی است که مهندسان ایرانی در این گروه به آن تکیه دارند. تمامی مهندسانی که در این بخش مشغول به فعالیت هستند با دانش روز دنیا آشنایی دارند و خلاقیت خود را در این زمینه به کار می برند. در نتیجه، همین امر باعث شده است که این قطعات همانند قطعات خارجی باشند و بتوانند به افراد کمک کنند به محصولات با کیفیت با قیمت مناسب دسترسی داشته باشند.

نکات مهم در خرید قطعات برند اتحاد موتور IREMCO

برای اینکه بتوانید قطعات را از اتحاد موتور IREMCO خریداری کنید باید به موارد متعددی توجه داشته باشید. توجه به این نکات سبب می شود که به محصولات اصل دسترسی داشته باشید و آنها را در خودرو خود به کار ببرید. خودروسازان باید به صورت مستقیم با این برند در تماس باشند و در مورد خرید قطعات صحبت کنند. افرادی که به صورت شخصی می خواهند قطعات خودرو را تعویض کنند و تمایل دارند از قطعات آی آر امکو استفاده نمایند، باید به نمایندگی های مجاز در سراسر کشور مراجعه کنند. این نمایندگی ها باید زیر نظر این برند باشند.

گروه صنعتی اتحاد موتور تولید کننده قطعات اصلی خودرو

تا به اینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد اتحاد موتور IREMCO در اختیار شما قرار دهیم. همانطور که متوجه شده اید این برند توانسته است پاسخگوی نیازهای بازار باشد و قدم های اولیه خود را در خودکفایی برند خودروسازی برداشته است. تسمه تایم های خودرویی اتحاد موتور بسیار با کیفیت هستند و می توانند به شما کمک کنند خودروهای خود را ارتقا دهید. این برند تمامی قطعات خود را با استانداردهای روز دنیا تولید می کند و تمامی مهندسانی که در این برند مشغول به فعالیت هستند خلاقیت خود را در تولید قطعات به کار می برند. خودروسازان ایرانی برای تولید خودرو با این برند در تماس هستند و همین امر باعث شده است که صنعت خودروسازی در ایران پا بگیرد.

علی زارع

توسعه دهنده، بلاگر و عاشقِ دنیای موتور و موتورسیکلت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شماره موبایل

دکمه بازگشت به بالا