اخبار

عضو جدید باواریایی ها: بی ام و M1000XR

اخیراً کمپانی آلمانی بی ام و از تولد یه عضو جدید در خانواده M1000 خودش خبر داده و اون عضو موتوری نیست جز بی ام و M1000XR!

باواریایی‌ها با ساخت نسخه M موتورسیکلت S1000XR به طور رسمی به باشگاه ۲۰۰ اسب بخاری موتورسیکلت‌های ادونچر-اسپرت راه پیدا کردن و همونطور میدونید در این باشگاه فقط یه عضو گردن کلفت وجود داره و اون دوکاتی مولتیسترادا V4 هست!

البته بی ام و هنوز نسخه نهایی M1000XR رو به نمایش نذاشته و فعلا فقط از نسخه آزمایشی اون رونمایی کرده بنابراین اطلاعات دقیقی از مشخصات فنی این موتور در دسترس نیست.

فقط در همین حد میدونیم که بی ام و M1000XR از همون انجین مشترکی که روی مدل‌های M1000RR و M1000R دیده بودیم بهره میبره که در این حالت توان خروجی MXR به بالاتر ۲۰۰ اسب بخار میرسه و وزن تر اون هم چیزی در حدود ۲۲۳ کیلوگرمه!

جزئیات دیگه‌ای مثل باله‌های آیرودینامیکی و ترمزهای سری M در عکس‌های منتشر شده از بی ام و M1000XR قابل مشاهده هست اما ما برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد این موتورسیکلت سوپر ادونچر باید تا نیمه دوم سال ۲۰۲۳ صبر کنیم!

m1000xr BMW زوموتور
بی ام و M1000XR
بی ام و M1000XR
بی ام و M1000XR

رفیق خیلی خوشحال میشیم نظر یا تجربتو در مورد این محتوا بدونیم. پس هر کامنتی داری توی قسمت دیدگاه های همین پایین سایت بذار تا هم ما استفاده کنیم هم بقیه. راستی اگر شماره همراهتو بذاری به محض جواب دادن به کامنتت توسط زوموتور، از طریق اس ام اس باخبر میشی. یادت نره، اطلاعاتت پیش ما محفوظه! مرسی که زوموتور رو دنبال میکنی. ❤️

راستی ما کلی اطلاعات و محتواهای جذاب تو حوزه موتورسیکلت رو در شبکه های اجتماعی زوموتور مثل یوتوب بارگذاری میکنیم که میتونه خیلی براتون مفید باشه پس حتما مارو در فضای مجازی دنبال کنید.

امیرحسین ناطقی

من به هرچیزی که به موتورها ارتباط پیدا میکنه علاقه دارم؛ از ساختن ویدیو بررسی و نوشتن محتوا برای موتورها بگیر تا سواری و مسافرت و دور دور. /"

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شماره موبایل

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا