رپورتاژ آگهی

ثبت نام در مزایده خودرو ایران خودرو

پیش از پرداختن به مسئله ثبت نام در مزایده خودرو ایران خودرو لازم می‌دانیم عنوان کنیم که مزایده خودروهای ایران خودرو به این منظور صورت می‌گیرد که ارگان‌ و نهاد مربوطه که همان ایران خودرو است خودروهای مازاد خود را به سرعت به فروش برساند. از آن‌جایی که قیمت‌های تعیین شده خودروهای مزایده‌ای از جانب کارشناسان مربوطه کاملاً منصفانه تعیین می‌گردد خریداران بیشتری را نسبت به خرید خودرو ترغیب می‌کند.

اما سوالی که ممکن است برای شما پیش بیاید این است که آیا ثبت نام در مزایده خودرو ایران خودرو دارای محدودیت است؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که خیر کلیه افرادی که دارای کارت ملی و گواهینامه باشند امکان شرکت در این مزایدات را خواهند داشت.

سایت کار مزایده

این سایت به آدرس اینترنتی http://carmozayede.com

یکی از چندین سایت معتبر فعال در زمینه درج آگهی‌های مزایده خودرو است که هزاران آگهی مزایده مربوط به ارگان‌های دولتی و خصوصی را در بر می‌گیرد که کاربران عزیز می‌توانند با مطالعه شرایط هر یک از آگهی‌ها نسبت به ثبت نام و شرکت در مزایده مربوط اقدام نمایند.

مزایده ایران خودرو

اغلب مزایده‌های ایران خودرو به صورت آنلاین انجام می‌گیرد و متقاضیان محترم می‌توانند با پرداخت وجه تضمین یا همان مبلغ ودیعه که ۱۰ میلیون تومان است مجاز به شرکت در مزایده شوند. و نیازی نیست حتما در سامانه مزایده خودرو عضو شوید. چنانچه در مزایده برنده نشوید این مبلغ به حساب شما عودت داده خواهد شد. پس اصلاً نگران وجه واریزی خود نباشید و تمام تمرکز خود را روی بررسی شرایط و جوانب و اعلام قیمت پیشنهادی خود صرف کنید. لازم است عنوان کنیم که مبلغ ودیعه واریز شده در مزایده صرفاً به این منظور است که به برگزار کننده مزایده نشان دهد شما یک شرکت کننده واقعی هستید.

نکته طلایی در ثبت نام در مزایده خودرو ایران خودرو

برای اینکه شانس خود را در برنده شدن در مزایده افزایش دهید حتماً باید قیمت پیشنهادی شما بیشتر از قیمت پایه و اولیه خودرو و کمتر از قیمت خودرو در بازار آزاد باشد تا به این ترتیب علاوه بر اینکه شما سود می‌کنید پیشنهاد شما نیز از جانب برگزارکننده مزایده مورد قبول واقع شود. پس لازم است حتماً پیش از ثبت نام در مزایده خودرو ایران خودرو یک بودجه معین برای خود در نظر بگیرید و با توجه به آن پیشنهادات خود را اعلام کنید.

چرا ثبت نام در مزایده خودرو ایران خودرو

با توجه به افزایش چشمگیر و بی‌رویه قیمت‌ها و نوسانات مربوط به بازار خودرو اغلب مردم به دنبال روشی هستند که بتوانند خودروی مورد نظر خود را با قیمت مناسب‌تری تهیه کنند. مزایدات خودرو این امکان را برای متقاضیان فراهم می‌کند که تا ۳۰ درصد در هزینه‌های مربوط به خرید خودرو صرفه‌جویی کنند. همچنین از آن‌جایی که برخی از مزایدات خودرو در بستر آنلاین نیز قابل اجرا هستند نیازی به حضور فیزیکی متقاضیان نخواهد بود و از این جهت رفاه حال متقاضیان را فراهم می‌کند. پس ثبت نام در مزایده خودرو ایران خودرو می‌تواند صرفه‌جویی در وقت و هزینه شما را به دنبال داشته باشد.

سایت ثبت نام در مزایده خودرو ایران خودرو

مزایده خودرو

ایران خودرو به عنوان یک شرکت فعال در زمینه عرضه خودروهای ایرانی علاوه بر فروش خودرو از طریق نمایندگی‌ها از طریق مزایده نیز خودروهای خود را به فروش می‌رساند که این مزایده با توجه به پیشرفت‌های دنیای امروز در بستر آنلاین اجرا و پیگیری می‌شود. چنانچه قصد دارید از آگهی‌های مزایده خودرو ایران خودرو مطلع شوید می‌توانید به سایت auction.ikco.ir مراجعه نمایید و با بررسی آگهی‌ها و شرایط هر یک نسبت به شرکت در مزایده اقدام کنید. اما اگر خودرویی که قصد خرید آن از طریق مزایده را دارید جزو خودروهای خاص باشد می‌توانید از طریق مراجعه به سایت اصلی ایران خودرو اخبار و آگهی‌های مربوط به مزایده آن را دنبال کنید.

نحوه ثبت نام در مزایده خودرو ایران خودرو

اولین گام برای ثبت نام و شرکت در مزایده خودرو ایران خودرو ورود و ثبت نام در این سامانه است. پس در ادامه با ما همراه باشید تا مراحل ثبت نام در مزایده خودرو ایران خودرو از طریق سایت این مجموعه را به شما بیاموزیم.

ابتدا وارد سایت مزایده ایران خودرو به آدرس auction.ikco.ir شوید.

در مرحله بعد چنانچه قبلاً حساب کاربری ایجاد کرده باشید بایستی اطلاعات خواسته شده را درج نمایید و با کلیک روی گزینه ورود به سایت به صفحه اصلی هدایت خواهید شد. اما چنانچه در سایت ثبت نام نکرده باشید بایستی روی گزینه ایجاد حساب کاربری کلیک نمایید و حساب خود را ایجاد کنید.

اگر ثبت نام خود را انجام داده‌اید اما رمز ورود خود را فراموش کردید می‌توانید با کلیک روی گزینه رمز عبور را فراموش کرده‌ام رمز خود را بازیابی کنید.

نکته قابل توجهی که در هنگام ثبت نام در سایت مزایده ایران خودرو باید توجه داشته باشید این است که قبل از ثبت نام در این سایت باید در سامانه فروش ایران خودرو به آدرس اینترنتی esale.ikco.ir

حساب کاربری ایجاد کنید تا مراحل احراز هویت خود را انجام دهید.

پس از اینکه وارد سامانه شدید افراد حقیقی باید کد ملی و افراد حقوقی شماره مشتری خود را در کادر مربوطه درج کنند.

در مرحله بعد از شما شماره تلفنی خواسته می‌شود که باید با کد ملی درج شده در سایت مطابقت داشته باشد سپس روی گزینه ارسال کد کلیک کنید.

نکته مهمی که در این بخش باید به آن توجه داشته باشید این است که اگر هنگام وارد کردن شماره تلفن و ارسال کد با خطای شماره موبایل اشتباه است روبرو شدید به سامانه فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو مراجعه نمایید و اطلاعات مربوط به شماره تلفن را ویرایش کنید.

در مرحله بعد با دریافت کد مربوطه روی گزینه ادامه کلیک کنید.

در این مرحله اطلاعات هویتی شما که مربوط به احراز هویت در سامانه فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو است به شما نشان داده خواهد شد که با وارد کردن مجدد رمز عبور و کلیک روی گزینه ثبت نام به مرحله بعد هدایت می‌شوید.

حالا میتوانید از بین استان های مختلف استان خود رو انتخاب کنید:

در نهایت پس از گذراندن مراحل فوق می‌توانید با مراجعه به پنل کاربری خود در مزایده‌های مورد نظرتان شرکت نمایید.

اگر در هنگام طی کردن مراحل عنوان شده با اخطار کد ملی قبلا در سیستم تعریف شده است روبرو شدید از قسمت ثبت نام سایت خارج شوید و روی گزینه ورود به سایت کلیک نمایید و از طریق بازیابی رمز عبور مجدداً وارد شوید.

علی زارع

توسعه دهنده، بلاگر و عاشقِ دنیای موتور و موتورسیکلت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شماره موبایل

دکمه بازگشت به بالا