نقد و بررسی موتورسیکلت

نقد و بررسی گلکسی SYM NA 180

با ورود (SYM) اس وای ام گلکسی NA 180 به بازار ایران تعداد گزینه‌های مناسب برای خرید موتور در بازه قیمتی 60 تا 70 میلیون تومان افزایش پیدا کرده است. البته با افزایش قیمت موتورسیکلت‌ها و کم‌رنگ شدن حضور بعضی از مدل‌های هندی در بازار ایران، مردم هنوز هم برای خرید موتورسیکلت‌های تازه وارد، مردّد تر از قبل هستند.

اما با بررسی مشخصات فنی تازه وارد‌ها و استفاده از تجربیات کاربری دارندگان آن‌ها میتوان تا حد بسیار زیادی از خریدشان مطمئن شد. یکی از این تازه واردهای قابل اطمینان اس وای ام گلکسی NA 180 میباشد.

قبل از بررسی مشخصات فنی و ظاهری این موتورسیکلت، نگاهی به سازنده آن می‌اندازیم.

خلاصه‌ای از گلکسی SYM NA 180

شرکت سانگ یانگ موتور یا همان SYM در سال 1954 در کشور تایوان تاسیس شد. در حال حاظر این شرکت در سه کشور تایوان، چین و ویتنام در حال تولید موتورسیکلت است و به طور تخصصی به تولید موتورسیکلت‌های سبک اسکوتر مشغول میباشد. البته سبک‌های دیگری از موتورسیکلت را هم میتوانید در تولیدات این شرکت مشاهده کنید. این شرکت در طول سال‌های گذشته سابقه همکاری با شرکت‌های بزرگی مثل هوندا (Honda) ژاپن و (Hyundai) کره جنوبی را داشته است.

اس وای ام – زوموتور

ظاهرگلکسی SYM NA 180

گلکسی 180 در سبک موتورهای نِیکد (Naked) طراحی شده است. این موتور از طراحی هجومی و زیبایی بهره میبرد که البته ما را به یاد طراحی‌های موتورسیکلت‌های ژاپنی هم می‌اندازد. اکثر قسمت‌های بدنه به صورت اصولی طراحی شده اند و ایراد خاصی نمیتوان به طراحی گلکسی 180 وارد کرد.

گلکسی 180 در پنج رنگ نقره‌ای قرمز، نقره‌ای آبی، بژ، نوک مدادی و سفید از سال 98 با نمایندگی نیرو موتور شیراز به بازار ایران عرضه شده و در دسته موتورهای میان‌رده بازار ایران به حساب می‌آید.

چراغ‌هایگلکسیSYM NA 180

چراغ جلوی موتور از دو قسمت تشکیل شده است و خوشبختانه تمام چراغ های گلکسی 180 چراغ‌های LED هستند. در قسمت بالای کاسه چراغ این موتور دو چراغ دیلایت (چراغ روز) کوچک را هم میتوانید ببینید. اتفاق خوبی که در مورد چراغ‌های این موتورسیکلت افتاده این است که خوشبختانه تمام چراغ‌های موتورسیکلت به صورت دائم روشن نیستند و شما میتوانید با استفاده از کلیدهایی که روی فرمان گلکسی 180 وجود دارند چراغ‌های آن را روشن و خاموش کنید.

راهنماهای اس وای ام گلکسی na 180 هم از چراغ‌های LED ساخته شده و نور خوب و مناسبی را در روشنایی روز انتقال میدهد و نگرانی از بابت دیده نشدن ایجاد نمیکند.

در قسمت عقب موتورسیکلت هم یک چراغ خطر با اندازه مناسب وجود دارد که با روشن کردن چراغ‌های موتور، سه نئون خطی در چراغ خطر روشن میشود. در زمان ترمز گیری نیز چراغ خطر کامل روشن میشود.

فرمان و کیلومترگلکسیSYM NA 180

گلکسی 180 هم مثل اکثر موتورسیکلت‌های بروز دنیا از یک کیلومتر تماماً دیجیتال بهره میبرد که البته طراحی آن کاملا با ظاهر هجومی موتورسیکلت هماهنگ است. جزئیات و اطلاعاتی که از طریق این صفحه کیلومتر میتوانید ببینید کامل میباشد. دور موتور، سرعت (که هم به صورت مایل بر ساعت و هم به صورت کیلومتر بر ساعت در دسترس است)، مقدار سوخت در باک، دنده شمار، مسافت پیموده شده و ساعت (که با فشردن دکمه Set در پایین کیلومتر ولتاژ باتری هم نمایان میشود) از طریق این صفحه دیجیتال قابل دیدن است.

فرمان اس وای ام گلکسی NA 180 از یک میله ساده آلومینیومی تشکیل شده که باعث میشود فشار کمی به دست‌های راکب وارد شود و فرمان پذیری موتورسیکلت هم بهبود پیدا کند.

سمت راست فرمان میتوانید کلیدهای قطع و وصل کردن برق موتور، کلید روشن و خاموش کردن چراغ ها و استارت موتور و در سمت چپ فرمان هم کلید تعویض نور پایین به نور بالا، کلید راهنما، بوق و کلید هشدار نور بالا را ببینید.

باک و زینگلکسیSYM NA 180

باک گلکسی 180 از جنس پلاستیک ساخته شده است و طراحی جمع و جوری دارد. دو باله باک تقریباً بزرگ هم در قسمت چپ و راست آن دیده میشود. ظرفیت باک این موتور 11 لیتر است و با توجه به مصرف سوخت آن با هر بار سوخت‌گیری کامل میتوانید مسافتی بین 350 تا 400 کیلومتر را طی کنید.

یکی از نقاط قوت گلکسی 180 نسبت به رقیب خودش یعنی بنلی 180 این است که زین گلکسی از ابعاد بزرگتری بهره میبرد. البته نرمی آن به نسبت بنلی 180 بیشتر است اما همچنان عرض کم زین در قسمت ترک‌نشین از راحتی آن کم میکند. نکته‌ی قابل ذکری که درباره‌ی قسمت ترک‌نشین این موتور وجود دارد این است که دستگیره‌ای برای ترک‌نشین موتور وجود ندارد تا به راحتی تعادل خود را روی موتورسیکلت حفظ کند. البته زیر زین گلکسی 180 دو جای دست تعبیه شده است اما استفاده از آن برای همه آسان نیست.

جمع‌بندی قسمت ظاهر و طراحی اس وای ام گلکسی NA 180: در مجموع گلکسی 180 طراحی زیبا و متناسبی با رفت و آمدهای شهری دارد که ایراد بزرگی به آن وارد نیست. البته شاید بعضی افراد با کوچک بودن ابعاد این موتورسیکلت مشکل داشته باشند و شاید ابعاد آن جذابیت کافی را نداشته باشد. اما تمام این بحث‌ها و نظرها صرفا سلیقه‌ایست و مشکلی در کارکرد موتور ایجاد نمیکند.

انجینگلکسیSYM NA 180

انجین گلکسی 180 یک انجین 4 زمانه، تک سیلندر، 4 سوپاپ با حجم 183 سی‌سی هست که به وسیله سیستم سوخت رسانی انژکتور تغزیه میشود. حداکثر قدرتی که انجین این موتور تولید میکند 18 اسب بخار در 8700 دور در دقیقه و حداکثر گشتاوری هم که ایجاد میکند به 15 نیوتون متر در 7500 دور در دقیقه میرسد. نکته مثبتی که درباره پیشرانه این موتور وجود دارد استفاده از سیستم آب خنک برای کاهش دمای انجین موتور است.

انتقال قدرت انجین اس وای ام گلکسی NA 180 به کمک یک گیربکس 6 دنده انجام میشود. با این که با یک موتور تک سیلندر طرف هستیم اما در مجموع انجین و گیربکس گلکسی 180 در کنار همدیگر عملکرد مناسبی را ارائه میدهند و کاملا نرم کار میکنند. حتی با بالا بردن دور موتور لرزش زیاد و آزار دهنده ای را روی این موتورسیکلت حس نمیکنید.

شتاب و نهایت سرعتگلکسی SYM NA 180

نهایت سرعت و تاپ اسپید NA 180 تا حدود ۱۳۷ کیلومتر بر ساعت میرسه و شتاب ۰ تا ۱۰۰ این موتور حدود ۱۱ ثانیه هست.

سیستم تعلیق گلکسی SYM NA 180

در قسمت جلوی موتورسیکلت دو کمک فنر تلسکوپی معمولی و در قسمت عقب هم یک کمک فنر دیده میشود. بین موتورسیکلت‌های 180 سی‌سی بازار، سیستم تعلیق این موتور در کنار زین یک تیکه آن سواری نسبتا راحتی را در اختیار شما میگذارد. البته نرمی آن مثل آپاچی 180 نیست ولی با توجه به رقبای حال حاظرش در بازار، گزینه مناسبی به حساب می‌آید.

سایز لاستیک جلو 70/110 و سایز لاستیک عقب هم 70/130 میباشد که هر دوی آنها از برند ایران یاسا هستند و روی رینگ‌های  17 اینچی آلومینیومی گلکسی 180 قرار دارند. یه نکته مهم راجع به لاستیک‌های این موتور وجود دارد و آن هم این است که اگر میخواهید تجربه سواری و فرمان‌پذیری بهتری با این موتور داشته باشید پیشنهاد میکنیم لاستیک‌های آن را با نمونه‌های بهتر خارجی تعویض کنید.

سیستم ترمزگلکسیSYM NA 180

ترمزهای دیسکی وظیفه کنترل و کم کردن سرعت را در گلکسی 180 بر عهده دارند. ترمز جلو از یک دیسک 260 میلی‌متری و ترمز عقب هم از یک دیسک 222 میلی‌متری تشکیل شده است. با توجه وزن تقریبا پایین این موتور، ترمز ها عملکرد تقریبا خوبی را از خودشان نشان میدهند و کاملا برای این موتورسیکلت مناسب هستند. حتما مقاله ما در مورد ترمز های موتورسیکلت رو بخونید.

قیمت و شرایط خرید گلکسی SYM NA 180

قیمت گلکسی na 180 در تاریخ (1401/08/25) حدود ۹۰ میلیون تومان است و میتونید به صورت اقساطی تا ۱۵ ماه از نمایندگی نیروموتور خریداری کنید.

جمع‌بندیگلکسیSYM NA 180

اس وای ام گلکسی NA 180 با توجه قیمت رقابتی و کیفیت بالاتر به نسبت رقبای خودش از ارزش خرید بالاتری برخوردار است. نکات مثبتی که در مورد این موتور وجود دارد کیفیت ساخت مناسب، طراحی جذاب، سواری نرم و قیمت رقابتی آن و از نکات منفی این موتور هم میشود به بازار خرید و فروش ضعیف، عملکرد نه چندان قوی ترمزها در حالت دو ترک (وجود وزن بیش از حد روی موتور) اشاره کرد.

اگر قصد خرید موتور صفر در بازه قیمتی ۸۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان را داشته باشید گلکسی 180 میتواند گزینه خوبی برای شما به حساب بیاید. اگر قصد خرید موتورسیکلت صفر کیلومتر را داشته باشید گزینه‌های دیگری هم در این بازه قیمتی وجود دارند مثل پالس NS160، بنلی 180S و لیفان KPS 200. که البته عملکرد این موتور و پالس NS160 به مراتب بهتر از بقیه رقبا میباشد.

در پایان پیشنهاد میکنم که اگر قصد خرید این موتورسیکلت را دارید، بررسی ویدیویی زوموتور را از دست ندهید.

راستی توی همین رنج قیمتی میتونید یه اسکوتر با کیفیت از همین برند sym بگیرید . حتما یه سر به مقاله SYM J 200 بزنید.

کلی محتوای خفن و باحال موتوری هم داخل پیج اینستاگرام زوموتور میتونید ببینید . حتما صفحه مارو دنبال کنید.

سوالات متداول na 180

شتاب و نهایت سرعت na 180 چقدر است؟

شتاب صفر تا صد گلکسی ان ای ۱۸۰ حدود ۱۰ ثانیه و نهایت سرعتشم حدود ۱۳۵ کیلومتر بر ساعت

قیمت گلکسی na 180 چقدر است؟

قیمت این موتور در حال حاضر چیزی حدود ۱۱۵ میلیون تومان است.

شرایط اقساطی گلکسی ان ای ۱۸۰ چیست؟

شرایطی که نیروموتور برای این موتور فراهم کرده به این صورته که شما باید حدود ۳۰ درصد از مبلغ کل موتور رو پرداخت کنید و مابقی طی ۱۵ فقره چک ماه به ماه پرداخت میشه و سود تعیین شده توسط شرکت هم به مبلغ کل این موتور اضافه میشه.

نوشته های مشابه

امیرحسین ناطقی

من به هرچیزی که به موتورها ارتباط پیدا میکنه علاقه دارم؛ از ساختن ویدیو بررسی و نوشتن محتوا برای موتورها بگیر تا سواری و مسافرت و دور دور. /"

57 دیدگاه

  1. موتور گلکسی NA180 نسبت به قیمت خوبست ولی متاسفانه چون شرکت نیرو موتور پشتیبانی قطعات ندارد و برای من که نیاز به فلاپها رنگ بژ داشتم در بازار نایاب است و شرکت هم فقط میگوید نداریم کی میاد معلوم نیست فقط موتور میفروشن اگه طلا هم باشه نباید خرید چون اگر موتورت بیفته زمین یا تصادف کنی باید مفت بدی بره

    1. اره دقیقا درسته. موتوری که قطعه نداره نمیرزه. البته الان اکثر موتورای بازار تو این قیمت همچین وضعیتی دارن.

      1. سلام من دقیقا همین موتور را صفر خریدم به یک ما نکشید که کاسه نمد های کمک جلو روغن زد وتمام نمایندگیهای گلکسی را سر زدم ونداشتندعیب دیگر این موتور صدا دادن دتعویض دنده وکم پیچیدن فرمان به سمت چپ راست خدا قوت

        1. سلام وحید جان وقتت بخیر. ممنون از این که تجربیاتت رو در اختیارمون گذاشتی. امیدوارم زودتر مشکلت حل بشه.

        2. سلام داداش شما مشکل کمک جلو و نبود کاسه نمدتون حل شد؟از کجا گیر آوردید؟منم همین مشکلو دارم تمام نمایندگی ها سوال کردم نیست که نیست.اگه پیدا کردی لطف میکنی منم راهنمایی کنی؟اگه میشه یه پیام بهم بدی
          09376018022

  2. سلام داش حسن. آره راست میگی واقعا شرایط قطعه برای موتور هایی که نیرو موتور وارد میکنه بده. مردم هم گیر کردن و از ناچاری دارن یه سری موتور ها رو میخرن. کاش یکم وضعیت تامین قطعات رو بهتر کنن چون موتورایی مثل na واقعا میتونن بازار خیلی بهتری داشته باشن. مرسی از تجربت داداش❤️

  3. سلام، روغن مناسب برای این موتور چیه؟ اسپیدی 10w40 ریختم، موتور خیلی خشک کار می کنه. روغن فابریکشن خیلی خیلی بهتر بود.

    1. سلام داداش وقت بخیر. ببین اون روغن خوب نیست براش. پیشنهاد میکنم روغن پروتک 10W40 بریزی. ما خودمون تو گلکسی 180 میریزیم خیلی خوبه. 2500 کیلومتر هم کار میکنه برات.

  4. سلام من این موتور رو خریدم تا قبل این هم بنلی 250 و ان اس 200 و یکسری از موتور ها رو هم امتهان کردم این موتور واقعا عالی هست سواری نرم شتاب عالی زیبا و خوش قیمت مطمعنم از خریدش پشیمونی نمیشید

  5. سلام خسته نباشید من ی موتور گلکسی naخریدم خدایش از همه چیش راضیم فقط فرمونش میکوبه تو ی سری چاله ها میرم تق تق میکنه ی بنلی ۱۸۰ هم داشتم اونم اینجوری بود این عادیه یا مشکل داره؟؟؟؟

    1. سلام وقت بخیر. ممنون از تجربیاتت امین جان. ببین از اینجا نمیشه نظر داد راجع به اون صدا. وقتی میرید تو دست انداز کرپی بعضی از موتورها صدا میده و یه جورایی عادیه. اما اگه فکر میکنی صداش غیر عادیه به تعمیرکار نشون بده.

      1. سلام از راهنماییتون ممنونم من ساکن خونسار هستم و تعمیرکار متخصص این موتورها رو نداره اینجا از یکی دونفرم پرسیدم میگن شاید فرمونت شله ولی سفته کسیو استان اصفهان تعمیرکار میشناسید بپرسم ازش ممنون

        1. سلام امین جان خواهش میکنم. والا من تعمیرکار درست و حسابی اونجا نمیشناسم بهتره از اونایی که اونجا na 180 دارن بپرسی.

  6. سلام
    داخل سایت خود شرکت sym حجم انجین این موتور 125 سی سی ذکر شده ولی اینجا بعنوان 180 داره فروش میره

    1. سلان علی جان وقتت بخیر. این موتور در دو مدل ۱۲۵ سی سی و ۱۸۳ سی سی ساخته شده که مدل ۱۸۳ سی سی در ایران وجود داره و در سایت اس وای ام فقط مدل ۱۲۵ رو معرفی کرده.

  7. سلام وقتتون بخیر.اول از هر چیزی ی تشکر ویژه ازتون بکنم بابت برسی و معرفی موتور های مختلف چه تو یوتوب چه در اپارات و چه تو سایتتون خدا قوت..
    آقا من ی وگو دارم ک از همه نظر عالیه ولی چون ۱۱۰ سی سی هست و راه نمیره و به درد مسافت های طولانی هم نمیخوره میخوام تعویضش کنم و na 180 رو انتخاب کردم ولی حقیقت الان ک نظر ها رو خوندم یکم دو دل شدم گفتم ی مشورت ازتون بگیرم ک تو بازه قیمتی ۱۵۰ تا ۱۶۰ میلیون تومان چی بگیرم ک از همه نظر مناسب باشه
    ممنون میشم ی راهنمایی بکنید
    والا با خون دل پول جمع کردم میترسم برم ی انتخاب غلط بکنم ک بعدا پشیمون شم

    1. سلام سعید جان. ممنون از لطفت. ببین واقعیتش رو بخوای اگه قطعات گلکسی ۱۸۰ به خوبی از سمت شرکت تامین بشه گزینه خیلی خوبیه. اما اگه بخوای یه موتور کم ریسک تر بگیری شاید انتخاب زونتس ار ۲۵۰ متین خودرو که کارکرده هم باشه برات بهتر باشه. میشه تو این قیمتا کارکرده تمیزش رو گیر اورد.

      1. سلام عزیز
        من میخوام زونتس وردارم ولی گزینه های کویر خیلی دلبری میکنه مخصوصا ۲۳۰ان ۲ که قیمتش عالیه
        میدونین قطعاتش گیر میاد یا نه و اینکه کلا متین خودرو یا کویر و اینکه صفر یا دست دو

        1. سلام رضا جان. زونتس ان دو موتور خوبی نیست و سراغش نرو. من ۲۵۰ متین خودرو رو بهت پیشنهاد میکنم.

  8. من میخام به تازگی یه موتور بخرم برا اولین بار الان بین بنلی و گلکسی ۱۸۰ موندم ک کدوم بهتره وضع سواری بنلی واقعا خیلی افتضاحه بنظرتون؟گلکسی همچیش خوبه فرمون پذیری هم ادم بالاخره کنار میاد فق بحث تامین قطعاتش هس ک میگن افتضاحه و از اون طرف بازار دست دوم بنلی بهتره و طرز دنده دادن این موتور ها چجوریه همشون پایین میخوره؟

    1. سلام هادی جان. طرز دنده دادن یکی پایین و ۵ تا بالا هست. در مورد انتخاب بین این دوتا گزینه باید بگم که در مجموع گلکسی ۱۸۰ بهتره اما اگه با موتور مدل پایین مشکلی نداری برو سراغ آپاچی ۱۸۰ مدل ۹۵ چون از همه لحاظ بهتره.

      1. سلام ممنون میشم راهنمایی کنید
        من بین گلکسی na مدل 1401 و پالس ns 160 یا 200 مدل 94 تا 97 گیر کردم که کدومو بخرم
        بنظرتون صرفه با کدومه چه از لحاظ کیفیت چه بورس چه قطعات و ….

    1. سلام من ۱ساله این موتور ۱۸۰رو دارم فقط آب روغن دیگه هیچی،باهاش شمال هم رفتم دیگه امتحانشو پس داده میخوام na250بگیرم ،۱۸۰مصرف سوختش خیلی پائینه،خیلی اقتصادی هست ولی۱۳۰تا بیشتر نمیره،میتونه بیشتر بره ولی محدود شده

  9. سلام ممنون از سایت خوبتون
    من بین cf 150 و na 180 موندم ( بیشتر دلم با سی افه )
    میخواستم بدونم برتری خاصی داره na که اونو بردارم
    شتاب و سرعت هم خیلی واسم مهم نیست ( چون همه میگن شتاب سی اف کمه)

    1. سلام خواهش میکنم امیرجان. گلکسی ۱۸۰ در کل بهتره. هم از لحاظ سواری و هندلینگ هم از لحاظ کشش. سی اف واقعا کشش خوبی نداره و با این که اهل شتاب و سرعت نیستید ولی قطعا از تنبل بودنش خسته میشید.

  10. سلام خسته نباشین من آپاچی ۱۸۰ دارم خوب کار میکنه ولی داره قدیمی میشه و نیاز به وسیله داره
    میخوام بدم بره و na 180 بردارم به نظرتون آپاچی ۱۸۰ ۹۵ بگیرم بهتره یا na 180 1400-1401 من از آپاچی راضیم ولی سنش داره میره بالا و به خرج میوفته

    1. سلام داداش. اپاچی در کل کیفیت بهتری داره به نسبت ان ای. اگه مشکلی با تکراری بودن موتورت نداری دوباره یه اپاچی کمکار بخر. در غیر این صورت برو سراغ ان ای

  11. سلام
    من یه ان ای ۱۸۰ دارم خیلی داغ میکنه و فنش دائم روشن میشه بعضی وقت ها به قدری داغ میکنه که حرارتش ساق پا رو خیلی اذیت میکنه. میخواستم ببینم از من فقط این مشکلو داره یا باقی ان ای ها هم همین طوره؟
    چون واقعا حس بدی پیدا کردم بهش و میخوام بفروشمش سر همین داغ کردنای مکرر
    قبلا آپاچی ۱۸۰ داشتم اصلا اینطوری نمیشد

  12. سلام
    بین بنلی 250 یا آپاچی 180 البته کارکردهاشون و na 180 در حد یا بنلی 150 نیوفیس صفر کدوم بهتره؟ یا شما بودین با بودجه دور و بر 100 میلیون چی میخریدین؟

  13. سلام
    بین بنلی 250 یا آپاچی 180 البته کارکرده هاشون و na 180 در حد یا بنلی 150 نیوفیس صفر کدوم بهتره؟ یا شما بودین با بودجه دور و بر 100 میلیون چی میخریدین؟

  14. سلام عرض ادب من بین دو موتور na 180 1401 و بنلی ۲۵۰ تک سیلندر نیو مدل ۹۹ یا ۱۴۰۰ موندم کدوم رو بگیرم ، بیشتر تاپ اسپید و جون سختیش برام مهمه که میخوام حالا مسافرت های نزدیک رو برم و توان داشته باشه هر روز کرج بره و بیاد الان هم آپاچی دارم ولی قصد تعویض دارم نظر شما بین این دو موتور کدومه

  15. تو این چیزی که گفتم cf250nk هم مد نظرم هست ولی به خاطر بازار راکدش و نبود قطاعتش دلمو زده و زیاد به سراغش نرفتم ممنون میشم راهنمایی کنید

  16. سلام بر شما بیخشید من پالس ۱۸۰ دارم به نظرتون بفروشم یا موتور در حد ۱۵۰ تومن بگیرم. با این پول چی بگیرم خوبه به نظرتون با تشکر

  17. سلام
    من موتور هندا دارم ۱ ساله و میخوام عوض کنم و ان ای بگیرم ولی مطمعن نیستم
    در مورد قطعه هم ک الان وضع بهتر شده برین نمایندگی واست سفارش میدن میارن با قیمت کارخونه
    ولی مطمعن نیستم هنوز
    میشه کمک کنین؟
    چون دارم وام میگیرم نمیخوام انتخاب غلط بکنم

  18. سلام من زونتس 230 کویر رو انتخاب کرده بودم برای خرید ولی تو تحقیقات مجازی و بیشتر حقیقی و از خریداران موتورها در رده قیمتی تا 150 کردم به نتیجه رسیدم زونتس ممکنه پشیمونم کنه چون موتورش دو سوپاپه و چینی ولی گلکسی 180 چهار سوپاپه ساخت تایوان هست . الان یک هفته‌ای میشه گلکسی 180 رو بصورت اقساط خریدم و واقعا شتاب و سرعتش و نرمی و جنس قطعاتش فراتر از انتظاری که داشتمه فقط دعا میکنم قطعاتش و مراکز سرویسش رو زیاد کنند چون واقعا حیفه تو این رنج قیمتی پول رو به موتورهای بی کیفیت داد.

  19. سلام مرسی از بررسی تون فقط یه سوال داشتم

    این موتور رو از صاحبانش پرسیدم که میگفتن همشون گیربکس اش مشکل داره و بد دنده ها جا می‌ره و موقع معکوس از ۲ به ۱ این شدت اش بیشتر هم میشه و بد صدا میده آیا درسته ؟

    من میخواستم NH 180 بگیرم برای کار . هوندا سی جی و باکسر اینا بدم میاد و امن نیستن برای همین اومدم سمت این موتور میخواستم سگ جون باشه و من ک فشار نمیارم و در حد باکس سوپر مارکتی اینور اونور میرم وزن ام هم ۵۳ کیلو هست و فشار نمیاد . میخواستم بدونم این قضیه گیربکس چقدر مهم هست ؟ آیا عمر محدودی دارع گیربکس ؟ و خرج سنگین میزارع یا مدلشه ؟

  20. سلام. عزیزان من این موتور رو یک ماهی هست خریدم. خدایی از حق نگذریم موتور فوق العاده ای هست. تو سرعتهای بالای صدتا آنقدر نرم و بی صدا ست که جون میده برای مسیرهای جاده‌ای. تو شهر هم آنقدر خوبه که دوست نداری پیاده بشی….شتاب اولیه اش خیلی عالیه. فعلا که گارانتی اولیه تعویض روغن رفتم. خدا کنه شرکت تولید کننده اش خدمات پس از فروشش رو بهتر انجام بده . فقط دوستانی که خریدن ببرن گارد بغل برای حفظ فلاپهاش نصب کنند.

  21. سلام
    ممنون بابت اطلاعت خوبی که در اختیار مردم قرار میدید
    من یه راهنمایی میخواستم واقعا به سختی کار کردم و پولمو جمع کردم تا یه موتور بگیرم با توجه به اطلاعات سایت شما بین na 180 و kps 200 گیر کردم که کدوم رو بگیرم
    فقط برام کیفیت مهم هست نه چیز دیگه ای و اگه نیاز به قطعه داشت دسترسی بهش راحت باشه
    ممنون میشم راهنماییم کنید

  22. با سلام
    سایتتون عالی بود
    میشه یه راهنمایی کنید
    بین موتور NA180 نیرومحرکه و زونتس Z2 150 G کدوم رو شما پیشنهاد میدین ؟؟؟

  23. سلام وقتتون بخیر،من تازه یه گلکسی na 180 تحویل گرفتم اما دنده شمار نداره رو صفحه کیلومترش،فعلا نمایندگی نبردم واسه عیب یابی
    بنظرتون نقص فنی هس یا حذف کردن دنده شمارو کلا رو مدل های جدید؟

  24. سلام
    وقت بخیر. ممنون از نقد و بررسی های عالی
    یک سوال داشتم:
    از دوستان کسی تجربه سواری NA250 را داره؟
    میخواستم ببینم ارزش داره بخاطرش ۵۰ تومن بیشتر پرداخت کنیم و به جای NA180 بریم NA250 بخریم؟

    1. سلام داداش. خواهش میکنم. اگه میخوای ۵۰ میلیون بیشتر هزینه کنی برو سراغ زونتس ار ۲۵۰. از گلکسی ان ای ۲۵۰ خیلی بهتره.

  25. سلام دوستان من می خواهم تو همین رنج یه موتور بگیرم جذاب باشه زیاد تعمیرگاه نره و مشکل قطعه نداشته باشه چی بهتره

    1. سلام محمد رضا جان. برو سراغ اپاچی ۱۸۰ کم کارکرد مدل ۹۵. تمام فاکتورایی که گفتی رو داره.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا