رپورتاژ آگهی

اگه خودرو تارا و شاهین این 3 مشکل رو داشتن اصلا خرید نکن! + پیشنهاد ویژه

خرید خودرو یکی از تصمیمات مهم مالی افراد است که طی این روند، باید نکاتی را در نظر گرفت تا بهترین نتیجه را دریافت کنید. اولین نکته‌ای که باید در نظر بگیرید، انتخاب نوع خودرو است. قبل از خرید، تحقیقات دقیقی درباره نوع و مدل ماشین مورد نظر انجام دهید. بررسی قیمت، عملکرد، مصرف سوخت و نظرات کاربران کمک می‌کند تا خودروی مطلوب را انتخاب کنید و به طور مثال تصمیم نهایی بگیرید که در طرح فروش اقساطی شاهین شرکت کنید یا فروش اقساطی تارا.

دومین مورد مهم، شرایط مالی خودتان است. بودجه خرید خودرو را مشخص کنید و بر اساس آن، انتخاب کنید. همچنین بررسی قوانین و ضوابط خرید نقدی یا قسطی هم ضروری است و لازم است تا از خدمات مربوط به بررسی فنی خودرو قبل از خرید هم بهره‌مند شوید. قبل از خرید هر ماشینی بررسی موتور، ظاهر، صداها و قطعات داخلی آن می‌تواند از بروز مشکلات احتمالی بکاهد. در نهایت بررسی دقیق شرایط فروشنده توصیه می‌شود. اگر قصد استفاده از شرایط فروش اقساطی شاهین یا فروش اقساطی تارا را دارید، مبلغ پیش قسط، اقساط، سود و … را چک کنید و یک فروشنده معتبر پیدا کنید. اگر هم خرید نقدی انتخاب شماست، همچنان اعتبار فروشنده بسیار مهم است.

اگر این نکات را در نظر بگیرید، خرید دلچسبی خواهید داشت و به ازای پولی که صرف می‌کنید، نتیجه‌ای مطلوب را دریافت خواهید کرد.

خودرو صفر که این سه مشکل را داشته باشد هرگز خریداری نکنید

خرید خودرو صفر برای بسیاری از افراد تجربه‌ای هیجان‌انگیز و مهم است. با این حال قبل از خرید هر خودرویی، مهم است که به جوانب مختلف آن توجه داشته باشیم. توصیه می‌شود حتی در صورتی که در طرح فروش اقساطی شاهین یا فروش اقساطی تارا شرکت کرده‌اید، چنانچه خودرو صفر خریداری شده با مشکلات زیر روبرو باشد از خرید صرف نظر کنید.

  • موتور خودرو صفر باید سالم و آکبند باشد

اولین مشکل مهم مربوط به عملکرد موتور است. اگر خودرو صفر دارای مشکلات فنی جدی در موتور باشد، ممکن است هزینه‌های تعمیرات و نگهداری بسیار بالا باشد. بنابراین قبل از خرید، بهتر است از یک متخصص کمک بگیرید تا موتور خودرو را دقیقاً بررسی کند. البته اگر به مراکز معتبری مانند فرنام خودرو مراجعه کنید، احتمال اینکه از نتیجه خرید خود راضی‌تر باشید بیشتر است. زیرا این مرکز قبل از اینکه خودرو را به مشتری تحویل دهد همه بررسی‌های فنی را توسط کارشناسان حاذق انجام می‌دهد. بنابراین می‌توانید با خیال راحت در طرح فروش اقساطی شاهین یا فروش اقساطی تارا شرکت کنید.

مشکل دوم مربوط به بدنه و رنگ خودرو است. در صورتی که خودرو صفر دچار خط و خش و یا رنگ افتادگی باشد، احتمالا در مرحله جابجایی و حمل و نقل یا در هنگام نگهداری دچار مشکل شده است و این مساله باعث افت قیمت خواهد شد. گاهی هم این مورد نشان از نقص در فرآیند تولید خودرو است و شاید مشکلات بیشتری در آینده برای شما به وجود بیاورد. بنابراین زیر بار خرید خودرو صفری که دچار نقص، ولو کوچک در بدنه است نروید.

سومین مشکل مربوط به سیستم فرمان، تعلیق خودرو و دیگر مسائل فنی است. حتی اگر بهترین شرایط و طرح فروش اقساطی شاهین یا فروش اقساطی تارا را پیدا کردید، باز هم شتاب‌زده عمل نکنید و حتما پیش از خرید با خودرو مورد نظر رانندگی کنید. اگر خودرو دارای اشکالات در سیستم فرمان و یا تعلیق است، رانندگی کنترل نشده و نامطلوب خواهد بود. در نتیجه بهتر است تصمیم دیگری بگیرید.

مقایسه تارا ایران خودرو با شاهین سایپا؛ کدام یک را بخریم؟!

اگر شما هم به پیدا کردن بهترین طرح فروش اقساطی شاهین یا فروش اقساطی تارا فکر می‌کنید، یکی از دلایل مهم شما برای این انتخاب ظاهر جذاب و مدرن این دو سدان به‌روز ایران خودرو و سایپا است. اگرچه تارا و شاهین در قیاس با سدان‌های تولید روز در دنیا حرف آنچنانی برای گفتن ندارند، اما باید قبول کنیم که دو خودرو پر طرفدار در بازار داخلی هستند و شاهین را باید به جرات یکی از زیباترین خودروهای تولید داخل دانست.

بنابراین اگر بین انتخاب طرح فروش اقساطی شاهین یا فروش اقساطی تارا مردد هستید و ملاک شما جذابیت ظاهری است، پیشنهاد می‌کنیم سراغ شاهین بروید. از نظر فضای داخلی هر دو در زمره سدان‌های خانوادگی جادار طبقه بندی می‌شوند، اما جنس متریال داخلی چنگی به دل نمی‌زند. با این وجود با اندک برتری باید کیفیت کابین محصول جدید ایران خودرو را بهتر از تولید سایپا دانست.

از نظر فنی دو خودرو در نسخه‌های نخستین ایراداتی داشتند که بعدها کمپانی برای رفع آن‌ها تلاش‌هایی انجام داد و تا حدودی هم موفق شد. به طور کلی شرکت در طرح فروش اقساطی شاهین یا فروش اقساطی تارا تا حد متوسطی می‌تواند سطح رضایت شما را جلب کند و از یک رانندگی ایمن و کم دردسر شما را بهره‌مند سازد. اما لازم است هنگام خرید اقساطی نکاتی را در نظر بگیرید تا تجربه‌ای مثبت را به خاطر بسپارید.

پیشنهاد ویژه برای خرید اقساطی تارا و شاهین

در انتخاب بهترین طرح خرید اقساطی خودرو، برخی ویژگی‌های حیاتی وجود دارد که باید مورد توجه قرار گیرد. اولین و مهم‌ترین ویژگی، نرخ سود است و باید در مقایسه با سایر طرح‌ها، بهترین برنامه فروش اقساطی شاهین یا فروش اقساطی تارا را انتخاب کنید. برخی مجموعه‌ها مانند فرنام خودرو همواره قیمت خودروها را واقعی در نظر می‌گیرند و نرخ سود دریافتی توسط آنان، مطابق عرف بازار است.

علاوه بر این مورد دوره بازپرداخت اقساط باید متناسب با توانایی مالی خریدار باشد و این امر به دلیل سهولت در پرداخت اقساط، بسیار مهم است. فرنام خودرو در طرح فروش اقساطی شاهین یا فروش اقساطی تارا اقساط بلند مدت را برای مشتری در نظر گرفته است و مبلغ اقساط متناسب با توان مالی خریدار تعیین می‌شود.

نوع قرارداد هم بسیار مهم است. قرارداد خرید قسطی ماشین، باید قانونی باشد و همه موارد از جمله زمان تحویل، نحوه بازپرداخت و جریمه، انتقال سند و مواردی از این دست به وضوح در آن قید شده باشد. از اهمیت سیستم پشتیبانی فروشنده و خدمات پس از فروش نیز غافل نشوید. در نهایت پیشنهاد ما به شما شرکت در طرح فروش اقساطی شاهین یا فروش اقساطی تارا توسط فرنام خودرو است که برای دریافت مشاوره حرفه‌ای و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با مراکز فروش این مجموعه تماس حاصل نمایید.

ادرس: اتوبان شهید قاسم سلیمانی (رسالت) خیابان مدائن خیابان اخلاقی

شماره تماس: 02177091218

منبع: فرنام خودرو

علی زارع

توسعه دهنده، بلاگر و عاشقِ دنیای موتور و موتورسیکلت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شماره موبایل

دکمه بازگشت به بالا