نقد و بررسی موتورسیکلت

نقد و بررسی مگلی 200

مقدمه

مگلی 200 (Megelli 200) یکی از محصولات پُر حاشیه شرکت کویر موتور هست که به خاطر قیمت نسبتاً پایین و شرایط اقساطی، فروش زیادی رو در بازار آشفته ایران تجربه کرده.

مگلی 200 از سال 1396 در بازار ایرن به فروش رسیده که در حال حاضر تنوع رنگی زیادی به نسبت زمانی که وارد بازار شده بود داره. مگلی در ابتدا در 4 رنگ تولید شده بود ولی الان 7 رنگ مختلف و جذاب داره.

اگه در بازه قیمتی 90 تا 100 میلیون تومان قصد خرید یک موتورسیکلت با سبک ریس رو داشته باشید که صفر کیلومتر هم باشه، مگلی 200 یه‌جورایی تنها گزینه شما در این سبک به حساب میاد. حالا بریم با هم دیگه ببینیم که این موتورسیکلت ارزش خریدش در چه حد هست و آیا می‌ارزه برای خریدنش هزینه کنیم؟!

مگلی 200 - زوموتور

هویت اصلی مگلی 200 چیه؟!

قبل از این که بریم سراغ جزئیات مگلی میخوام بهتون بگم که چرا چند خط بالاتر، از مگلی 200 به عنوان یه محصول پُر حاشیه یاد کردم. دلیل استفاده از لفظ “پُر حاشیه” بر میگرده به هویت اصلی و اسم این موتورسیکلت!

مگلی 200 در بازارهای جهانی با اسم لیفان KPR200 شناخته میشه و تا اونجایی که من تحقیق کردم، فقط در ایران با اسم مگلی 200 به فروش میرسه. با در نظر گرفتن این داستان، اینجور به نظر میاد که این موتور به سفارش شرکت کویر، با اسم مگلی 200 وارد ایران شده.

فکر کنم که تا الان متوجه شده باشید که این موتور هیچ ارتباطی با شرکت مگلی انگلیسی نداره و صرفاً فقط اسم اون رو یدک میکشه. (البته که خودِ شرکت مگلی هم آنچنان سابقه درخشانی در ایران نداره که حالا داشتن ارتباط با اون یه امتیاز مثبت برای KPR200 به حساب بیاد. :))

نکته مثبتی که همین اول کار باید بهش اشاره کنم این هست که موتورهای مختلفی در حال حاضر در بازار ایران حضور دارن که انجینشون با مگلی 200 مشترکه و این یعنی از لحاظ قطعات انجین میشه با خیال راحت‌تر سراغ این موتور رفت. البته این موضوع فقط درباره قطعات انجین صدق میکنه و مگلی از لحاظ تأمین قطعات ظاهری یه مقدار مشکل داره!

موتورهایی که انجینشون با مگلی 200 مشترک هست عبارتند از: لیفان KPS200، (بلنتا) لیفان CR200، ایران دوچرخ (لیفان) KPT200.

طراحی و ظاهر مگلی 200

لیفان سعی کرده تا حد زیادی این موتور رو در سبک موتورسیکلت‌های ریس طراحی کنه و در این کار هم نسبتاً موفق بوده. ظاهر جذاب مگلی 200 در کنار رنگ بندی متنوعی که داره باعث شده تا اکثر افراد در نگاه اول از این موتور خوششون بیاد.

البته وقتی از نزدیک و دقیق‌تر به جزئیات مگلی 200 توجه میکنید، ضعف‌هایی رو در کیفیت برچسب‌ها و رنگ به کار رفته در قطعات ظاهری موتور میبینید که خب با توجه به قیمتی که مگلی داره انتظار زیادی از این محصول چینی نمیشه داشت.

طول این موتور 2 متر 6 سانتی‎‌متر، عرضش 76 سانتی‌متر و ارتفاعش هم 1 متر و 10 سانتی متر هست.

طراحی چراغ‌های مگلی 200

بدون شک یکی از فاکتورهایی که باعث شده تا ظاهر این موتور جذاب به نظر بیاد طراحی چراغ‌های جلو و عقب مگلی 200 هست. چراغ جلو از یک لنز و دو دی‌لایت Z شکل تشکیل شده که همشون از LED هستن و چراغ خطر هم چنین وضعیتی داره. البته لیفان در قسمت چراغ‌ها بی نقص عمل نکرده و راهنماهای جلو، بیش از حد بزرگ طراحی شدن و یه جورایی طراحیشون با موتور هماهنگ نیست. در ضمن راهنماها هم از لامپ‌های معمولی تشکیل شدن.

فرمان و کیلومتر مگلی 200

فرمونی که در مگلی استفاده شده مثل بقیه موتورسیکلت‌های ریس از نوع Clip On و سه تیکه هست. همونطور که میدونید این نوع فرمون‌ها برای راحتی راکب طراحی نشدن، پس باید انتظار داشته باشید که بعد از چند دقیقه سواری، خستگی رو در قسمت‌های کمر و مچتون حس کنید.

سمت راست فرمون کلید Kill Switch (کلید قرمز رنگ که برای قطع و وصل کردن برق موتور به کار میره)، کلید روشن و خاموش کردن چراغ‌ها و کلید استارت قابل مشاهده هست و سمت چپ هم کلیدهای تعویض نور پایین به نور بالا، راهنما، بوق و کلید Passing (نور بالا لحظه‌ای) دیده میشن.

کیلومتر این موتور از نوع ترکیبی آنالوگ و دیجیتاله که اطلاعات کاملی رو در اختیارتون قرار میده. در صفحه دیجیتالی سمت راست میتونید سرعت، ساعت، مقدار کیلومتری که موتور راه رفته (ODO)، دنده شمار و مقدار بنزین داخل باک رو مشاهده کنید و دور موتور و چراغ‌های هشدار هم در مرکز و سمت چپ کیلومتر کار شدن.

باک و زین مگلی ۲۰۰

باک این موتور حدود ۱۳ لیتر حجم داره و با توجه به مصرف سوختش، انتظار میره با هر بار سوخت‌گیری چیزی حدود 300 تا 350 کیلومتر رانندگی کنید.

یکی از بخش‌هایی که باعث میشه مگلی 200 زیاد به موتورهای رِیس شباهت نداشته باشه بخش زین این موتور هست که از یک زین دو تکه که شیب زیادی هم در قسمت ترک نشین نداره استفاده شده. البته این موضوع از لحاظ راحتی به نفع راکب و ترک‌نشین موتور تموم میشه؛ چراکه فضا و نرمی مناسبی هم داره. دو دستگیره هم در انتهای موتور تعبیه شده تا ترک‌نشین عقب بتونه به راحتی خودش رو روی موتور کنترل کنه.

ارتفاع این زین از سطح زمین 77.5 سانتی‌متر هست و این مسئله نشون میده که اکثر افراد، مشکلی از بابت کنترل موتور ندارن.

مشخصات فنی و انجین مگلی 200

وقتی مشخصات فنی و بازده مگلی 200 رو با سایر رقبای هم ‌حجم خودش مقایسه میکنیم، یه مقدار ضعیف بودن این موتور تو ذوق میزنه! مقایسه کردن این موتور با موتورهایی مثل آر اس 200 و آر سی 200 کار درستی نیست (از لحاظ قیمتی) ولی هم حجم بودنشون باعث میشه تا ناخودآگاه این دو موتور رو به عنوان رقیب مگلی 200 تصور کنیم.

مگلی 200 از یک انجین تک سیلندر، 4 زمانه، آب خنک و 2 سوپاپ بهره میبره و سر سیلندر این موتور تک میل بادامک (SOHC) هست. حجم دقیق انجین این موتور ۱۹۸ سی سیه و قدرتی که میتونه تولید کنه معادل ۱۶.۷ اسب بخار در دور موتور ۸۰۰۰ و گشتاور ایجادیش هم ۱۷ نیوتون متر در دور موتور ۶۵۰۰ هست.

وظیفه سوخت رسانی به انجین مگلی 200 بر عهده سیستم انژکتور هست و در ضمن شرکت لیفان (که سازنده انجین مگلی 200 هست)، نسبت تراکم این انجین رو ۱۱ به ۱ اعلام کرده که نسبت بالایی به حساب میاد و این به این معنیه که شما باید حواستون به روغن و بنزینی که در این موتور استفاده میکنید باشه!

گیربکس و سیستم انتقال قدرت مگلی 200

مگلی برای انتقال قدرت از یک گیربکس 6 سرعته و زنجیر استفاده میکنه و روغنی هم که باید داخلش استفاده کنید، روغنی با گرانروی 10W40 هست. مقدار روغنی هم که در هر سرویس موتور باید به داخل انجین بریزید 1 لیتره.

شتاب 0 تا 100 و حداکثر سرعت مگلی 200

مگلی 200 میتونه در مدت زمان 15 ثانیه از سرعت 0 به 100 برسه که مدت زمان زیادی برای یک موتور 200 سی سی به حساب میاد. حداکثر سرعتی هم که میتونید با این موتور تجربه کنید 120 کیلومتر بر ساعت هست و از این حیث هم حرف زیادی برای گفتن نداره!

سیستم تعلیق مگلی 200

مگلی 200 از یک جفت کمک فنر تلسکوپی معمولی (عملکرد تقریباً خشک) در قسمت جلو و یک کمک فنر تکی (مونوشاک) در قسمت عقب استفاده میکنه. وزن این موتور در حالت خشک 150 کیلوگرمه که با یک باک بنزین و روغن و آب رادیات به 165 کیلوگرم هم میرسه!

شرکت کویر موتور از لاستیک‌های ایران یاسا با سایز 100/80 در چرخ جلو و لاستیک 130/70 در چرخ عقب مگلی 200 استفاده کرده هر دوی این لاستیک‌ها روی رینگ‌های 17 اینچی این موتور سوار شدن.

سیستم ترمز مگلی 200

ترمز جلوی مگلی از یک دیسک 270 میلی متری و یک کالیپر 2 پیستونه و ترمز عقبش هم از یک دیسک 220 میلی متری و یک کالیپر تک پیستونه تشکیل شده.

قیمت مگلی 200

این موتورسیکلت در حال حاضر با قیمت 108.000.000 به فروش میرسه.

شرایط اقساطی مگلی 200

شما میتونید این موتور رو به صورت اقساطی از 14 تا 24 ماه و با پیش‌پرداخت 15% به بالا از نمایندگی‌های کویر خریداری کنید.

جمع بندی در مورد مگلی 200

همونطور که در ابتدای این مقاله توضیح دادم، اگه شما قصد خرید یه موتور ریس صفر کیلومتر در بازه قیمتی 90 تا 100 میلیون تومن رو داشته باشید گزینه دیگه‌ای به جز مگلی 200 در دسترس‌تون نیست. بنابراین من به شما پیشنهاد میکنم یا بودجه خودتون رو افزایش بدید یا به فکر مدل‌های دست دوم موتورهایی مثل سوزوکی جیکسر 150 رِیس و یا پالس ار اس 200 باشید.

رفیق خیلی خوشحال میشیم نظر یا تجربتو در مورد این موتور بدونیم. پس هر کامنتی داری توی قسمت دیدگاه های همین پایین سایت بذار تا هم ما استفاده کنیم هم بقیه. راستی اگر شمارتو بذاری به محض جواب دادن به کامنتت از سمت ما، از طریق اس ام اس باخبر میشی. اطلاعاتت پیش ما محفوظه! مرسی که زوموتور رو دنبال میکنی.

نوشته های مشابه

جدول مشخصات فنی مگلی 200

ابعاد موتور (طول*عرض*ارتفاع)۲۰۶*۷۶*۱۱۰ (سانتی متر)
ارتفاع زین۷۷.۵ سانتی متر
نوع انجینتک سیلندر، ۴ زمانه،۲ سوپاپ (SOHC)، آب خنک
حجم موتور۱۹۸ سی سی
حداکثر قدرت۱۶.۷ اسب بخار در دور موتور ۸۰۰۰
حداکثر گشتاور۱۷ نیوتون متر در دور موتور ۶۵۰۰
نسبت تراکم۱۱ به ۱
سیستم سوخت رسانیانژکتور برقی
میزان مصرف سوخت ( حدودی )۲.۵ تا ۳ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر
سیستم انتقال قدرتزنجیر، ۶ دنده
سیستم ترمز جلودیسک ۲۷۰ میلی‌متری، ۲ پیستونه
سیستم ترمز عقبدیسک ۲۲۰ میلی‌متری، ۱ پیستونه
سیستم تعلیق جلویک جفت کمک‌فنر تلسکوپی معمولی
سیستم تعلیق عقبیک کمک فنر (Mono Shock)
لاستیک هاجلو ۱۰۰/۸۰/۱۷ و عقب ۱۳۰/۷۰/۱۷ ایران یاسا
وزن خشک۱۵۰ کیلوگرم
حجم باک۱۳ لیتر
نهایت سرعت ( حدودی )۱۲۰ کیلومتر بر ساعت

دفترچه راهنمای مگلی 200

در این قسمت میتونید دفترچه راهنمای (زبان انگلیسی) مگلی ۲۰۰ یا همون لیفان KPR 200 رو دانلود کنید. دلیل انگلیسی بودن زبانش هم این هست که هنوز دفترچه‌ای با زبان فارسی برای این موتور ارائه نشده!

سوالات متداول مگلی 200

مگلی 200 توسط چه شرکتی وارد ایران میشه؟

این موتور با نمایندگی شرکت کویر موتور در بازار ایران عرضه میشه.

نهایت سرعت مگلی 200 چقدر است؟

نهایت سرعت این موتور در حدود 120 کیلومتر بر ساعت است.

حداکثر قدرت و گشتاور مگلی 200 چقدره؟

حجم دقیق انجین این موتور ۱۹۸ سی سیه و قدرتی که میتونه تولید کنه معادل ۱۶.۷ اسب بخار در دور موتور ۸۰۰۰ و گشتاور ایجادیش هم ۱۷ نیوتون متر در دور موتور ۶۵۰۰ هست.

امیرحسین ناطقی

من به هرچیزی که به موتورها ارتباط پیدا میکنه علاقه دارم؛ از ساختن ویدیو بررسی و نوشتن محتوا برای موتورها بگیر تا سواری و مسافرت و دور دور. /"

34 دیدگاه

  1. سلام ببخشید من این متور 6ماهیه میشه دارم بنزین رو همیشه از یک پمپ بنزین میزنم روغن توتال میریزم ولی مخزن روغنش یک سی صد هستش نه یک لیتر و اینکه تو پیست 140تا باهاش رفتیم بیشترم میرفت ترسیدم منفجر شه هر چی باشه چینیه

  2. اقا سلام به همه
    اول که دمتون گرم به خاطر زحمتی که کشیدین چون خیلی همه چیز خوبه توضیح داده شده
    حالا بگم از این موتور اول قدرتش پایینه لاستیکاش افتضاحه و خب یکمم ارتفاعش برای کلاس ریس تو ذوق میزنه ولی…
    مصرف سوختش خوبه – بی ازاره فقط روغنشو به موقع عوض کنید- رخش واقعا کار و در میاره مخصوصا وقتی سایلنسر اگزوزشو بردارین و از همه مهم تر موتور سفتیه و برای تازه کارا و کسایی که موتور اول یا دومشونه راحته
    بازم ممنون از بچه های تیم zoomotor

  3. سلام ممنون از سایت خوبتون تو یوتوب دنبالتون میکنم عالی هستین:D:
    من خودم 5 ماهه موتورو دارم چند تا نکته مهم*********************************
    اولا اینکه روغن خوب بریزین حتما
    بنزین سوپر بزنین با مقدار کمی اکتان(مقدار دقیقشو برین محاسبه کنین معمولا یه اکتان 250 سی سی رو 4 الی 5 باک استفاده میکنم با بنزین سوپر)
    خیلی خیلی بنزین سوپر تاثیر داره تو شتاب و سرعت
    سایلنسر اول رو کندم شتاب موتور کمی بهتر شد صداش هم خوبه
    ****************سایلنسر دوم رو اگر میخواید در بیارید سنسور اکسیژن خطا میده و چراغ چک موتورتون روشن میشه همیشه، ولی خب شتاب موتور خیلی بهتر میشه خیلی
    حتما شمع سوزنی NGKاصل استفاده کنید یا ایریدیوم که خیلی گاز خورشو بهتر میکنه و البته شتاب
    اینم بگم از این موتور انتظار زیادی نداشته باشید با هوندا 200 هم کورس نبندیدD: هندلینگش خوبه سرپیچ خوب جواب میده موتور راحت خم میشه سرپیچا، فرمون پذیریش یکم ضعیفه
    حتما روغن اولیه رو موتور خشک عوض کنید
    پیشنهاد من روغن برند موتول یا برند پروتک
    و در آخر بگم که همین که موتورتو با نینجا اشتباه میگیرن باید کلاهتو بندازی بالا
    وسلام :))))
    مرسی از زوموتور

  4. آقا من ی سوال دارم چراغش که ثابت شب که داریم میپیچیم مسلما فرمون میچرخه چراغ ثابت ی طرف دیگه رو روشن کرده این نقص خطرناک نیست من میخوام بخرم ولی بخاطر این موضوع میترسم

    1. سلام مجتبی جان. دامنه روشن شدن جلو زیاده و این موضوع خطرساز نیست. سبک ریس کلا اینشکلیه.

    2. ببین آقا مجتبی اگه میخوای موتور ریس بگیری همه موتور های ریس چراغ ثابت هستن اگه میخوای چراغ متحرک بگیری پیشنهاد من لیفان kpr 200 هستش همون مگلیه ولی یکم تغیرات داره

  5. سلام میخواستم بدونم منی ک ۷۰ کیلو هستم و ۱۸۴ سانت قد دارم میتونم این رو برای موتور اول بگیرم ؟
    البته اینم بگم موتور زیاد سوار شدم ولی اولین موتور خودم قراره باشه

  6. سلام اول از همه ممنون بابط توضیحات منحصر به فرد و کاملتون .
    من این موتور رو تازه گرفتم لاستیکش افتضاحه که تو ریز ترین ترمز عقب تجربه لذت بخش اسکی به ادم میده
    چند بار نزدیک بود بخورم زمین و میخوام لاستیک هارو تعویز کنم شما چه برند لاستیکی رو پیشنهاد میکنید؟

    1. سلام مهدی جان خواهش میکنم. میتونی بری سراغ برندهای هندی مثل رالکو یا mrf. قیمتشون به نسبت برند های اروپایی معقول تره. برند cst و irc هم اگه پیدا کنی بد نیست.

  7. سلام دوستان اول از همه قیمت موتور رو نگاه کنید خواهشاً با کاوازاکی نینجا مقایسه نکنید دوم من ی ساله دارم ی پیچش هم خراب نشده البته رسیدگی درست کردم سوم شتابش عالیه من خودم 140 تا باهاش رفتم البته با شمع سوزنی ژاپن اصلی چهارم رخش میرزه ب صدتا موتور زیر 200 تومن در ضمن قطعاتش هم خیلی راحت گیر میاد فقط قطعات ظاهری یکم سخته ک العا ک تاریخ 11/5/1402 هستیم خیلی بهتر شده و راحت تر گیر میاد حتی تو دیوار هم دیدم بعضیا قطعات فلاب رو کذاشتن در کل نسبت ک بقیمتش فوق‌العاده هست هر کسم بد میگه یا نداشته یا الکی تقلید می‌کنه از اینو اون وگرنه هر کس داره راضیه بخرید ک پشیمون نمیشی والسلام

  8. سلام ممنون از توضیحاتتون.
    من این موتورو تازه خریدم حس میکنم گیربکس یکمی اذیت میکنه و سفته و درست جا نمیفته.
    آب بندی شه درست میشه؟؟
    در ضمن موتور صفره

  9. سلام و خسته نباشید
    میتونیم لاستیک های عقب رو یکم کلفت تر کنیم ؟ و اینکه من مدل ۱۴۰۲ رو صفر خریداری کنم ، برای فروش حدودا با ۱۰هزارتا کارکرد چند درصد از قیمتش میوفته ؟
    ممنون میشم جواب بدید

  10. وقتتون بخیر
    میتونیم لاستیک های عقب رو یکم کلفت تر کنیم ؟ و اینکه من مدل ۱۴۰۲ رو صفر خریداری کنم ، برای فروش حدودا با ۱۰هزارتا کارکرد چند درصد از قیمتش میوفته ؟
    ممنون میشم راهنمایی کنید

  11. سلام . اول ممنون به خاطر زحمات شما.
    دوم اینکه یه سوالی داشتم؟!.
    اینکه اینوموتور درواقع ساخت چین است یعنی قطعات چینی دارد یا انگلیسی؟

  12. سلام اول ممنون بخاطر زحمات شما
    دوم ایکه یه سوال
    این موتور در واقع ساخت چین است یعنی قطعات چینی دارد یا انگلیسی؟!.

  13. شما به خاطر قیمت بصرفه این موتور هرگز نمیتونی با هیچ موتوری مقایسه کنی. چون باید اول صد میلیون بدی به صاحب مگلی بعد بگی موتورت نصبت به فلان موتور ضعف داره. شما میگی موتور دست دوم بهتره؟ شما با قیمت مگای یدونه دست دوم موتور برند که راه بره معرفی کن تا بشه قسطی خرید! دوست عزیز شما باید معایب موتورو زمانی بگی که یدونه موتور در خدش با همین قیمت تو بازار پیدا کنی. وقتی یدونه موتور که هم زیباست و هم شتاب خوبی داره و هرکسی داره واقعا ازش راضیه نمیتونی بگی ضعف داره. به نظر من هرچقدر از ضعفش بگی قابل قبول نیست چون باید یه شرکت یدونه شبیهش با این قبمت بزنه تا بگی بدرد نمیخوره. حالا شما نگاه کن اگه یدونه کارکرده بخوای بخری با شصت میلیون یعنی پول یدونه موتور سی‌دی‌ای اشی‌مشی که هزار مدلش تو بازاره میتونی یدونه ریس بخری. پس تحقیقات قشنگتو با نظر اشتباهت خراب نکن

  14. با سلام خدمت دوستان
    خارج از هر گونه تعصب خواستم نظرمو بهتون بگم که شاید توی خریدتون بکارتون بیاد بنده این موتور رو سال 1401 صفر خریدم و تجربه خودم رو توی 20 هزار کیلومتر عرض میکنم خدمتتون
    اپل اینکه این موتور چینی درجه دو محسوب میشه که زیاد کیفیتش چنگی به دل نمیزنه البته اگر شرایط نگهداریش و طرز رانندگی درست باهاش رعایت بشه یک عمر بدون خرج بهتون سواری میده حتما موقع تعویض روغن خیلی حواستون باشه که جلوی خودتون پلمپ روغن باز بشه روغن خارجی خوب بریزید داخلش و فیلتر روغن رو سعی کنید هر سه هزار کیلومتر تعویض کنید ولی روغن موتور رو هر دو هزار کیلومتر عوض کنید حتما اچارکشی اولیه رو سهل نگیرید که باعث ترک انجین بدلیل شل کردن پیچ و مهره های دسته موتور انجین نشه و ضمنا لنت ها رو چک کنید که به آهن نرسن دیسک رو خراب نکنند و از همه مهمتر تعویض دنده توی این موتور خیلی دقت شود که اصطلاحا دنده مرده یه دور موتور پایین دنده بهش ندید در کل سواری بدی نداره ولی بدلیل طراحی غربیل فرمان بعد از یکساعت رانندگی مداوم احساس کمر درد و مچ درد میکنید که این طبیعی هست بازار خرید و فروششم بدک نیست و حواستون به کایتهاش باشه که تو آفتاب نزارید ترد و شکننده میشه و در آخر بگم که موتور فوق العاده با کلاس و جذابی هست و سیستم کلاچ موتور فوق العاده عالی عمل می‌کنه و تاکید میکنم موتورتون رو دست هر مکانیک بی تجربه ای ندید که عواقب بدی داره

    1. سلام داداش دمت گرم
      فقط یه سئوال لوازم تعمیری و مصرفی های این موتور توی بازار پیدا میشه؟

      1. سلام داداش خواهش میکنم. بله البته خیلی راحت گیر نمیاد ممکنه معطل بشی.

  15. سلام خسته نباشید من این موتورو میخوام بخرم آیا موتور خوبیه ارزش خرید داره بعد چند سوال دیگه بعضی از دوستان مگن اگزوزشو بردار برای چی میشه بگین
    و سوال بعد اینکه این موتور از خودش صداهایی داره یا اشکالات خودش چی هست
    و سوال آخرم اینکه من به سرعت زیاد اهمیت نمیدم میخواستم بدونم که آیا از آپاچی یا ان اس بهتره یا میشه با اونا مقایسش کرد

  16. با عرض سلام
    من تقریبا پانزده‌هزار کیلومتر مگای داشتم و فقط روغن عوض کردم و بنزین معمولی زدم، یک قطره اب هنوز کم نگرده، من از یاماها هزار، انواع تریل وووو موتور زیاد داشتم ، این حجم از حرفهای منفی درمورد مگلی واقعا خیلی مسخره هست، موتور با این قیمت و زیبا، و امکانات و تمام اجزای انجین و جلوبندی خیلی خیلی محکم به نظر من جواهره، خب چرا به اونی که میخواد هفتاد تومن موتور اشیمشی بخره نمیکی مگلی دست دوم بخر؟ به نظر من تا مداری حرف نزن در مورد موتوری که مثلش نیست

  17. سلام و خسته نباشید ، ممنون از اطلاعاتی که در اختیار ما میزارید🙏 یه سئوال داشتم ، میخواستم ببینم قطعات تعمیری و ظاهری مورد نیاز این موتور گیر میاد؟

  18. سلام و خداقوت خدمت کادر زحمت کش زووموتور
    میخواستم درخواست درگ مگلی 200 با بنلی 150 نیوفس داشته باشم اگه امکانش هست مرسی ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا