رپورتاژ آگهی

اهمیت خرید هولدر موبایل برای ماشین در سفرهای جاده ای

گوشی‌های موبایل امروزه یکی از ضروری ترین و کاربردی ترین دستگاه‌های هوشمند هستند که در هرجا و مکانی به آنها نیازپیدا خواهیم کرد.مسافرت از جمله لحظاتی است که گوشی موبایل به کار ما می‌آید مخصوصا زمانی که مشغول نقشه خوانی و پیداکردن جاذبه‌های جدید گردشگری هستیم. با خرید هولدر موبایل برای ماشین دسترسی سریعتری در مسیریابی‌ها و استفاده از گوشی موبایل برای راننده فراهم می‌شود.کاربردهای متعدد نگهدارنده گوشی خودرو باعث شده که به عنوان یک همراه همیشگی در سفرهای جاده‌ای، دسترسی راحت به همراه امنیت را برای راننده و سرنشینان به همراه داشته باشد.

در ادامه این مقاله به بررسی اهمیت و مزایا هولدر موبایل برای ماشین در مسافرت می‌پردازیم.

مزایای خرید هولدر موبایل برای ماشین

هولدر موبایل برای ماشین از مزایا و قابلیت‌های مختلفی برخوردار است که به راحتی راننده در استفاده از گوشی موبایل کمک می‌کند علاوه براین می‌توان به مزایای دیگری از هولدر موبایل برای ماشین اشاره کرد که

اهمیت استفاده از آنها را بیش از پیش نموده است، مهمترین این مزایا عبارتند از:

  • افزایش ایمنی راننده و سرنشینان خودرو:

استفاده از هولدر موبایل به رانندگان کمک می‌کند تا دست‌هایشان آزاد باشد و به راحتی کنترل فرمان و ماشین را در دست بگیرند. این امر می‌تواند بهبود قابل توجهی در ایمنی رانندگی داشته باشد. وقتی تلفن را در هولدر قرار دهیم، دیگر نیازی به نگاه کردن مداوم به آن در حین رانندگی نداریم و تمرکزمان بر روی جاده باقی می‌ماند. به همین دلیل کمتر شاهده تصادفات رانندگی خواهیم بود.

  • دسترسی آسان به نقشه‌ها و مسیریابی:

در مسافرت‌ها، اغلب نیاز به مشاهده نقشه‌ها و راهنمایی‌های مسیریابی داریم. هولدر موبایل می‌تواند تلفن را در یک موقعیت بهینه قرار دهد تا به راحتی به اطلاعات نقشه دسترسی داشته باشیم. این امر می‌تواند مسیریابی دقیق‌تر و سفرهای مطمئن‌تر را تضمین کند.

  • امکان استفاده از ویژگی‌های صوتی دستگاه موبایل

امروزه دیگر بسیاری از دستگاه‌های موبایل دارای ویژگی‌های صوتی هوش مصنوعی هستند. این ویژگی‌ها به رانندگی ایمن‌تر کمک می‌کنند. با استفاده از هولدر موبایل و دستورات صوتی که دستیار هوشمند برخی از اپلیکیشن‌ها مسیریابی به آن مجهز هستند راننده می‌تواند تمام عملیات مورد نیاز جهت مسیریابی را با دستگاه به صورت صوتی فرمان دهد بدون اینکه دست‌هایش را از فرمان خودرو بردارد.

  • تمرکز بر رانندگی بهتر
  • جلوگیری از خرابی‌های ناشی از سقوط دستگاه

بدون هولدر موبایل، دستگاه موبایل شما ممکن است در طی رانندگی از روی صندلی یا داشبورد سقوط کند و خراب شود. هولدر موبایل از این خطر جلوگیری می‌کند و دستگاه را به‌صورت ایمن در مکانی ثابت نگه می‌دارد.

بهترین جای نصب هولدر موبایل برای ماشین کجاست؟

به صورت کلی بهترین جای نصب هولدر موبایل برای ماشین نباید دید راننده را مختل کند و با توجه به نوع اتاق و کابین خودرو آنرا مشخص می‌کنیم .همچنین گوشی موبایل باید در دسترس راننده باشد به گونه‌ای که تمرکز خود را در رانندگی از دست ندهد

نکته قابل توجه دیگری که وجود دارد این است که هولدرهای موبایل انواع مختلفی دارند و هرکدام برای نصب در محل خاصی از خودرو طراحی شده‌اند پس اگر محل نصب مناسب نگهدارنده گوشی در خودرو خود را پیدا کردید لازم است که با انواع پایه نگهدارنده گوشی خودرو آشنا شوید.

انواع هولدر موبایل

نگهدارنده‌های گوشی موبایل برای خودرو از تنوع و طراحی‌های مختلفی برخوردارند و هرکدام برای نصب در محل خاصی در ماشین طراحی شده‌اند.هولدرهای موبایل به صورت کلی به دو دسته تقسیم می‌شوند:

  1. هولدر موبایل براساس نوع نصب و اتصال به خودرو
  2. هولدر موبایل براساس نوع اتصال به گوشی

انواع هولدر موبایل براساس نوع اتصال و نصب:

این دسته از نگهدارنده‌ها در واقع براساس نوع نصب و محل اتصالشان در ماشین دسته بندی می‌شوند و مهمترین آنها به ترتیب زیر است:

هولدر دریچه کولر ماشین

این نوع از نگهدارنده‌ها قابل نصب به روی دریچه کولر هستند و گوشی را ثابت در جای خود قرار می‌دهد.هولدرهای دریچه‌ای را می‌توان به سادگی از یک دریچه کولر جدا کرد و به دریچه‌ی دیگری متصل کرد، توجه داشته باشید که دریچه‌های کولر شما از نوع مستطیلی شکل باشد.

هولدر موبایل مکنده ای

هولدرهای مکنده‌ای به 2 صورت قابل نصب هستند:

هولدر موبایل شیشه‌‌ای مکنده ای

هولدرهای که قابلیت نصب به روی شیشه اتومبیل را دارند و مکانیزم اتصال آنها به شیشه با ایجاد خلا از طریق مکنده‌ها ( کاپ ساکشن ) صورت می‌گیرد.

هولدر موبایل داشبوردی مکنده‌ای:

هولدر داشبوردی موبایل به واسطه ساکشن و مکنده‌ای که دارد به روی داشبورد قرار میگیرد و اگر در هنگام نصب این نوع هولدرها به داشبورد، سطح داشبورد خودرو هموار نباشد به خوبی به روی داشبورد نصب نخواهد شد.برای نصب بهتر این نوع ازهولدرها ابتدا یک دیسک یا طلق پلاستیکی به روی داشبورد نصب کنید و پس از آن هولدر مکنده‌ای را روی آن قرار دهید تا اتصال قوی تری برقرار شود.

هولدر چسبی موبایل

هولدر موبایل چسبی اگر از کیفیت خوبی برخوردار باشد به دلیل چسب قوی و محکمی که دارد پس از اتصال به سطح مورد نظر دیگر نمیتوان آن را جدا کرد مگر اینکه چسب آنرا عوض کنید.

هولدر موبایل آینه ماشین

هولدر موبایل آینه‌ای با یک گیره مخصوص به آینه وصل می‌شود و یا دور آن قرار میگرد و در کنار آینه عقب ماشین می‌تواند دسترسی به گوشی موبایل را برای راننده فراهم کند.

هولدر موبایل پشت صندلی خودرو

هولدر موبایل پشت صندلی برای سرنشینان عقب ماشین طراحی شده است . این نوع از هولدرهای به دسته‌های صندلی متصل می‌شود و استفاده از گوشی موبایل یا تبلت را برای سرنشینان عقب ماشین فراهم می‌کند.

هولدر موبایل جالیوانی خودرو

هولدر جالیوانی ماشین یکی دیگر از انواع نگهدارنده گوشی است که مناسب برای خودروهایی است که جلو داشبورد شلوغی دارند و نصب انواع نگهدارنده گوشی را سخت نموده است.این نوع از هولدرها درون جالیوانی ماشین قرار میگیرد.

انواع هولدر موبایل ماشین براساس نوع اتصال به گوشی

نگهدارنده‌های گوشی موبایل را براساس نوع اتصال به گوشی نیز می‌توان به دسته‌های زیر تقسیم کرد:

هولدر موبایل آهنربایی (مغناطیسی)

هولدر موبایل مگنتی از طریق آهنربای که درون آن قرار دارد و یک سکه فلزی که پشت گوشی قرار می‌گیرد، می‌تواند آنرا ثابت در جای خود نگه دارد.

هولدر موبایل گیره‌ای

نگهدارنده‌هایی که دارای براکت نگهدارنده از نوع گیره‌ای هستند و با باز کردن گیره‌ها میتوان گوشی موبایل را درون آنها قرار داد.معمولا به روی بدنه این نوع از نگهدارنده‌ها کلیدی برای بازو بسته شدن گیره‌ها وجود دارد که با زدن این کلید گیره‌ها باز یا بسته می‌شوند.

هولدر موبایل با قابلیت شارژ

هولدر شارژر وایرلس یک نوع هولدر با قابلیت شارژ است که با قرار گرفتن در مکان مناسب و اتصال آن به فندکی ماشین به شارژ کردن گوشی شما در حین ثابت نگه داشتن آن می‌پردازد.در هنگام خرید این نوع از نگهدارنده‌ها به پشتیبانی گوشی خود از قابلیت شارژ بی سیم اطمینان حاصل کنید.

خرید هولدر موبایل برای ماشین از فروشگاه اینترنتی دیجی ایساتیس

خرید هولدر موبایل و پایه نگهدارنده گوشی خودرو این روز‌ها با توجه به کاربرد زیاد گوشی‌های هوشمند، بیشتر از همیشه مورد استقبال قرار گرفته است و با توجه به اینکه فروشگاه اینترنتی دیجی ایساتیس با چندین سال سابقه یکی از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر در زمینه فروش هولدر گوشی موبایل و پایه نگهدارنده گوشی خودرو با کاربردهای متفاوت است، می‌توانید با مراجعه به وب سایت رسمی این فروشگاه Http: //digisatis.com ضمن مشاهده محصولات خود نسبت به خرید هولدر موبایل برای ماشین به صورت عمده و تکی اقدام کنید.

علی زارع

توسعه دهنده، بلاگر و عاشقِ دنیای موتور و موتورسیکلت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شماره موبایل

دکمه بازگشت به بالا