نقد و بررسی موتورسیکلت

بررسی یاماها ان مکس ۱۵۵

رفیق، اگر حال نداری مقاله بخونی، پیشنهاد میکنم فیلترشکنت رو روشن کنی و ویدیو بررسی موتور رو ببینی. 👇🏼 یادت نره بعد از روشن کردن فیلتر شکن، یکبار دیگه صفحه رو رفرش کنی. 😊

مقدمه

قطعا اگر قصد خرید یه اسکوتر با کیفیت تا حوالی ۲۰۰ میلیون تومن داشته باشید، یاماها ان مکس ۱۵۵ یکی از پایه ثابتای خریدتونه ولی برخلاف رقبای دیگش توی این رنج قیمتی، نتونسته اونجور که باید و شاید بازار خوبی داشته باشه. توی این مقاله میخوایم کامل این اسکوتر رو بررسی کنیم و یه مقایسه خوبی هم با رقباش داشته باشیم. بــــرو بریــــم!

ان مکس تو نسخه‌های ۱۲۵ و ۱۵۵ سی سی تو بازار جهانی عرضه شده. ولی مدلی که تو کشورمون داریم از نوع ۱۵۵ سی‌سیه این موتور هست و حدودا از مدل های ۲۰۱۷-۲۰۱۸ به اینور رو تو ایران داشتیم. فیس قبلی این موتور یعنی مدل ۲۰۱۸ کلا با این ورژنی که تو بازار هست و میخوایم بررسیش کنیم متفاوته.

شرکت نیرو موتور، NMAX رو توی ۳ تا نسخه عرضه کرده. نسخه فول، کی لس و سوییچ. نسخه فول این موتور به آپشن‌های ABS، ترکشن کنترل و کی‌لس مجهزه و نسخه کی‌لس فقط همین آپشن رو داره و نسخه سوییچ هم هیچ آپشنی نداره و معمولی‌ترین و البته ارزون‌ترین مدل ان مکس تو بازار محسوب میشه.

طراحی و ظاهر یاماها ان مکس

ظاهر و سبک طراحی ان مکس با خیلی از اسکوترهای بازار فرق داره و همونجوری که توی تصویر میبینید جُسه نسبتاً بزرگتری داره. اصطلاحاً به این نوع اسکوترها پریمیوم هم میگن. اگر طرفدار سبک‌های مینیمال، ساده و سنگین باشید، ان مکس جزو همین سبکه. تقریبا میشه گفت خبری از خطوط شکسته، طراحی تهاجمی و پستی بلندی‌های متعدد توی طراحی موتور نیست. من که خودم فن اینجوری طراحیا هستم، مینیمال و شیک!

البته ترجیح اکثریت بازار این نیست و مردم بیشتر جذب موتورهایی تو سبک آیروکس یا کلیک و… میشن. چون یکم اسپرت‌تر و جوون پسند‌تر هم هستن و طبیعتاً طرفدارای بیشتری هم دارن.

رنگبندی ان مکس با توجه به مدل (سال ورود در ایران) و نسخه های مختلفش (فول و …) متفاوته و اتفاقا رنگ‌های خیلی جذابی ازش ساخته شده و ۹۰ درصدشون هم مات هستن. مشکی، سفید سرمه ای، زرشکی، یشمی و … رنگ هایی از این اسکوتر هستن که میتونید تو بازار پیدا کنید. رنگ های جدیدترین مدلش توی بازار همیناس بعلاوه ی یه رنگ جذاب و استثناعا براق. قرمز براق!

طراحی چراغ های Nmax

چراغای جلوی Yamaha Nmax مارو یاد صورت یه آدم اخمالو و بی عصاب میندازه. 😁 دقت کنید! الگو چشم و ابروهای شیب‌دار رو میتونید توی طراحیش حس کنید. نور پایین موتور در قسمت بالا و نور بالای موتور در قسمت پایینی کاسه چراغ قرار گرفته. راهنماهای جلوی موتور هم داخل بدنه کار شدن.

چراغ عقب اما، طراحیش منحصر بفرد و چشم نوازه. یه حالت دو تیکه داره و دوتا چراغ نئون به صورت جداگونه در قسمت پایینی خطر عقب قرار داره. راهنماها هم به صورت پیوسته در داخل کار شدن. تمامی نور‌های بکار رفته توی ان مکس ال ای دی هستن به جز راهنماها! هم راهنمای جلو هم عقب لامپ معمولی هستن.

فرمون ان مکس

فرمون ان مکس به صورت لوله‌ای تعبیه و با فلاپ های پلاستیکی پوشیده شده. این طراحی فلاپ‌های روی فرمون امضای خود یاماهاس! سمت راست فرمون کلید استارت استاپ یا آیدیلینگ استاپ روی موتورهای هوندا رو میبینید. یکم پایین‌تر کلید فلاشر و استارت.

همینجا بگم که ان مکس از تکنولوژی SMG یا استارت القایی بهره میبره و وقتی موتور رو روشن کنید این موضوع رو متوجه میشید چون کاملاً سوسکی، نرم و بی سرصدا این اتفاق میفته. این آپشن رو قبل‌تر توی ماشین‌های هیبریدی هم دیده بودیم.

سمت چپ فرمون کلید تعویض نور پایین به نور بالا، راهنما و بوق موتور دیده میشه. در قسمت پشتی قلوه سمت چپ هم یه کلیدی هست به اسم Menu که کارش تنظیم آیتم‌های کیلومتر ان مکسه.

کیلومتر ان مکس ۱۵۵

فک کنم طراحای یاماها توی مراحل دیزاین این بخش، کاری براشون پیش اومده و سریع ماس مالش کردن. 😂 انتظار بیشتری از یاماها میرفت، بالاخره ۱۷۰ تومن پول موتوره! (البته تو ایران اینقد گرون قیمت و گاهاً دست نیافتنی به حساب میاد. 🙃)

شما با یه صفحه دیجیتالی خیلی ساده روبرو میشید که البته توی عملکرد و ارائه اطلاعات موتور مشکلی نداره ولی طراحیش همچین حال نمیده. شما کیلومتر PCX یا ADV رو ببین! لذت میبری. 😁

اطلاعات اصلی موتور تو قسمت تقریباً مستطیلی وسط دیده میشه مثل آمپر بنزین، آب، سرعت سنج، ساعت و … . چراغ‌های هشدار موتور در قسمت بالایی و چپ و راست موتور وجود دارن مثل ABS ( البته اگر نسخه فول باشه)، نور بالا، چراغ چک و … با زدن دکمه منو روی فرمون هم، میتونید تریپ‌های مختلف موتور، ولتاژ باتری و تایم تعویض تسمه و روغن رو ببینید.

یه نکته‌ای هم همینجا بهش اشاره کنم. اونم اینکه توی نسخه‌های فول این موتور، شاهد حضور تکنولوژی TCS یا ترکشن کنترل هم هستیم. این آپشن در اصل کارش کنترل گشتاور ناگهانی موتوره. یعنی وقتی شما ناخواسته یا خواسته گاز زیادی به موتور بدین و مثلا در مواقع بارونی موتور شروع به لیز خوردن و هرز چرخیدن چرخ ها کنه، این سیستم وارد عمل میشه و گشتاور رو کنترل میکنه تا این گشتاور بیش از حد، خطری درست نکنه!

سیستم سوییچ یا ریموت ان مکس

همونجوری که تو مقدمه هم گفتم، ان مکس تو نسخه‌های مختلفی عرضه شده و اگر نسخه فول یا کی‌لس رو خریداری کنید خبری از سوییچ و کلید نیست ولی اگر نسخه سوییچ رو خریداری کنید باید از کلید برای روشن خاموش کردن موتور استفاده کنید. در قسمت پایینی سوییچ یا کی لس موتور دو تا دکمه هست که یکی برای باز کردن در باکه و یکی هم باز کردن زین.

باک Nmax 155

باک ان مکس در قسمت بین پای راکب قرار گرفته. وقتی شما دکمه Fuel رو بزنید، در باک میپره بالا. ظرفیت باک حدود ۷ لیتره که با توجه به مصرف این موتور، گنجایش خوبیه. مصرف سوخت ان مکس صدی حدودا نزدیک 2.5 ت 3 لیتره؛ البته بسته به نوع رانندگی شما میتونه کمی متفاوت باشه.

کنسول و فضای جلوی پا nmax

کنسول ان مکس دوتا داشبورد داره که یکی بدون درپوش و اون یکی با در هست. اونی که در نداره یعنی سمت چپی، یه شارژر فندکی هم داره. جفتشون فضای خیلی خوبی برای نگهداری وسایل شما دارن.

فضای قرارگیری پاهاتون هم در سمت چپ و راست باک تعبیه شده و اتفاقاً فضای مناسبی هم داره و پاتون رو توی ۲ حالت میتونید روش قرار بدین. یه نکته ای در مورد جاپایی‌ها وجود داره. اینکه متاسفانه وقتی ترک پاشو روی جاپایی عقب میذاره، پاش با پای راننده برخورد داره و این مورد رو توی خیلی از اسکوترهای بازار داریم و واقعاً اتفاق رو اعصابیه!

زین ان مکس

زین ان مکس یه مزیت برای این موتور به حساب میاد. فضای بزرگی برای نشستن دارید و برای دو نفر کاملا جاداره. کیفیت و نرمی زین هم مناسبه و در قسمت انتهایی زین هم یه دستگیره فلزی تعبیه شده. ارتفاع زین این موتور ۷۶ سانته و ارتفاع خوبی برای اکثریت افراده و با خیال راحت میتونید از این موتور سواری مطمئن بگیرید.

فضای زیر زین Yamaha Nmax

فضای زیر زین ان مکس حدودا ۲۳ لیتره. یه کلاه کاسکت فک دار خیلی راحت داخلش جا میگیره البته تو اکثر مواقع کلاه کاسکت رو باید برعکس بذارید تا راحت جا بشه. برای زین این موتور جک هم در نظر گرفته شده.

مشخصات فنی یاماها Nmax

انجین

انجین ان مکس دقیقا همونیه که تو اکثر موتورهای شرکت یاماها توی این حجم دیده بودیم. موتورهایی مثل آیروکس، XSR و WR هم دقیقا از همین انجین بهره میبرن. انجین این موتور تک سیلندر، ۴ زمانه و ۴ سوپاپه و آرایش سوپاپ‌هاش هم SOHC هست. سیستم خنک کننده این موتور آب خنک هست و نسبت تراکم این انجین هم ۱۱.۶ به ۱ اعلام شده. پس استفاده از بنزین با اکتان بالا از واجباته. 😁

حجم انجین این موتور همونجوری که از اسمش مشخصه ۱۵۵ سی‌سیه. نهایت قدرتی که میتونه تولید کنه به ۱۵.۱ اسب‌بخار در دور موتور ۸۵۰۰ و نهایت گشتاورش هم به ۱۴.۴ نیوتون‌متر در دور موتور ۶۵۰۰ میرسه. سیستم سوخت‌رسانی این موتور از نوع انژکتور برقیه و گیرکس و کلاچش هم اتومات. میزان روغنی که باید داخل انجین این موتور استفاده کنید حدودا ۹۰۰ میلی لیتره و طبق اعلام شرکت باید از روغن 10W40 استفاده کنید.

شاسی و سیستم تعلیق Nmax

وزن خشک این موتور ۱۳۱ کیلوگرمه و شاسیش هم از نوع آندربن هست. در کل سواری و هندلینگ این اسکوتر خوبه که جلوتر در موردش بیشتر حرف میزنیم.

کمک‌فنرهای ان مکس ۱۵۰

کمک‌های جلوی ان مکس از نوع تلسکوپی معمولیه و در قسمت عقب هم یه جفت کمک گازی وجود داره که از برند KYB هستن. توی گرفتن ضربه و تکون‌های مسیر خیلی عالی نمیکنن ولی بد هم نیستن.

ان مکس توی این بخش تقریبا تو مایه‌های یاماها آیروکسه با این تفاوت که زین نرم‌تر و ارگونومی راحت‌تری داره. به خاطر همین اگر دنبال یه سواری راحت و مخصوصاً خانوادگی هستین بین آیروکس و ان مکس، دومی رو انتخاب کنید.

لاستیک

سایز لاستیک جلو ۱۱۰/۷۰ و عقب ۱۳۰/۷۰ هست و جفتشون روی رینگ‌های آلومینیومی ۱۳ اینچی سوار شدن. برند لاستیک ها هم IRC اندونزیه و کیفیت و چسبندگی مطلوبی هم داره. یکی از دلایل تکون‌های وارده به شما هنگام سواری، همین رینگ‌های ۱۳ اینچی هستن که به نسبت چنتا از رقیباش یک اینچ کوچیک تره و همین مقدار کم تاثیر نسبتاً زیادی توی سواری شما داره.

سیستم ترمز nmax

ترمز جلو و عقب دیسکی با قطر ۲۳۰ میلی‌متره و فقط توی نسخه‌های فول این موتور از تکنولوژی ABS استفاده شده. خبری از CBS هم نیست ولی عملکرد ترمز‌ها مطمئنه.

قیمت Nmax

قیمت نسخه سوییچ این موتور در حال حاضر 220 تومن. در نظر داشته باشید که گاهاً شرکت نیرو موتور برای این موتور شرایط اقساط خوبی رو میذاره و میتونید به صورت ۱۵ ماهه این موتور رو خریداری کنید. با پیش پرداخت ۳۰ الی ۴۰ درصد!

نوشته های مشابه

جمع بندی

رقبای حال حاضر این موتور، رقبای گردن کلفتی هستن و انتخاب موتور بین اینا کار یکم سختیه. هوندا PCX 160، یاماها آیروکس، واریو 160 و هوندا ADV.

انتخاب شما بین این چند گزینه تقریبا میشه گفت سلیقه‌ایه ولی چیزی که تصمیمتونو نهایی میکنه بیشتر بحث تأمین قطعات و لوازم موتوره که محصولای هوندا وضعیت بهتری دارن. سواری و هندلینگ این موتور به نسب آیروکس بهتره و یه جورایی رقیب اصلیش پی سی ایکس به حساب میاد که شما نهایتا بین این دو گزینه باید سلیقه‌ای تصمیم‌گیری کنید.

از لحاظ بازدهی و کیفیت انجین هم، همشون توی یک سطح هستن و خیلی فرقی ندارن. پیشنهاد میکنم برای مقایسه بین این موتورها حتما ویدیو‌ها یا مقاله‌های مارو در مورد تمام این موتورا ببینید. قطعا به نتیجه خواهید رسید.

رفیق خیلی خوشحال میشیم نظر یا تجربتو در مورد این موتور بدونیم. پس هر کامنتی داری توی قسمت دیدگاه های همین پایین سایت بذار تا هم ما استفاده کنیم هم بقیه. راستی اگر شمارتو بذاری به محض جواب دادن به کامنتت از سمت ما، از طریق اس ام اس باخبر میشی. اطلاعاتت پیش ما محفوظه! مرسی که زوموتور رو دنبال میکنی. ❤️

راستی ما کلی اطلاعات و محتواهای جذاب تو حوزه موتورسیکلت رو در شبکه های اجتماعی زوموتور مثل یوتوب بارگذاری میکنیم که میتونه خیلی براتون مفید باشه پس حتما مارو در فضای مجازی دنبال کنید.

مشخصات موتور Yamaha Nmax 155

ابعاد موتور۱۱۱۵*۷۴۰*۱۹۵۵ میلی متر
ارتفاع زین۷۶۵ میلی متر
نوع انجینتک سیلندر، ۴ زمانه، ۴ سوپاپ (SOHC)، آب خنک
حجم موتور۱۵۵.۱ سی سی
حداکثر قدرت۱۵.۱۴ اسب بخار در دور موتور ۸۰۰۰
حداکثر گشتاور۱۴.۴ نیوتون متر در دور موتور ۶۵۰۰
نسبت تراکم۱۱.۶ به ۱
سیستم سوخت رسانیانژکتور برقی
میزان مصرف سوخت ( حدودی )۳ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر
سیستم انتقال قدرتتسمه‌ای، کلاچ و گیربکس اتوماتیک
سیستم ترمز جلودیسک ۲۳۰ میلی‌متری
سیستم ترمز عقبدیسک ۲۳۰ میلی‌متری
سیستم تعلیق جلوجفت کمک‌فنر تلسکوپی معمولی ساخت KYB
سیستم تعلیق عقبجفت کمک فنر گازی ساخت KYB
لاستیک هاجلو ۱۱۰/۷۰/۱۳ و عقب ۱۳۰/۷۰/۱۳ برند IRC
وزن خشکخشک ۱۳۱ کیلوگرم
حجم باک۷.۱ لیتر
نهایت سرعت ( حدودی )۱۲۵ کیلومتر بر ساعت

سوالات متداول N MAX 155

حداکثر قدرت و گشتاور یاماها Nmax چقدر هست؟

حجم انجین این موتور همونجوری که از اسمش مشخصه ۱۵۵ سی‌سیه. نهایت قدرتی که میتونه تولید کنه به ۱۵.۱ اسب‌بخار در دور موتور ۸۵۰۰ و نهایت گشتاورش هم به ۱۴.۴ نیوتون‌متر در دور موتور ۶۵۰۰ میرسه.

نهایت سرعت N MAX چقدر است؟

نهایت سرعت این موتور حدود ۱۲۵ کیلومتر بر ساعت است.

شرایط اقساطی ان مکس به چه صورته؟

شرایط اقساطی این موتور به این شکله که ۴۰ درصد رو اول پرداخت میکنید و مابقی رو در ۱۵ ماه باید قسط بدین.

علی زارع

توسعه دهنده، بلاگر و عاشقِ دنیای موتور و موتورسیکلت

39 دیدگاه

  1. سلام خسته نباشید ، مرسی از سایت خوبتون و توضیحات کاملتون . یک سوال داشتم ازتون من بین Nmax و vario160 برای خرید موندم میخواستم اگه امکان داره نظر شما رو بدونم و اینکه شما کدوم رو پیشنهاد میدین و بازار خرید فروش کدومشون بهتر هست . باتشکر

    1. سلام آرین جان وقتت بخیر. ببین از لحاظ سواری یاماها انتخاب بهتریه اما از لحاظ خرید و فروش و تامین قطعات هوندا حرف اول رو میزنه. پس اگه این دوتا ایتم برات اهمیت داره برو سراغ واریو 160.

      1. سلام
        من واقعا بین nmax و‌pcx گیر کردم
        گیر اصلیم‌ هم سر قیمتشونه
        اینکه گرون تر بودن pcx واقعا ارزش داره یا فقط پول برندشه
        مثلا اگه قرار باشه یکی رو بخری شما با ۲۰۰ نقدینگی یه pcx کارکرده می‌خرید یا nmax صفر با اقساط

    2. اگه قد و قواره خوب دارید اصلا سمت کلیک نرید ، فقط به انمکس یا ایروکس یا پی‌سی‌ایکس فکر کنید ، همشون هم خوب هستن

        1. سلام وقت بخیر. نسخه فول دارای سیستم ترکشن کنترل و ترمز ای بی اس و سیستم کی لس هست. نسخه کی لس دو تا آپشن اول رو نداره.

  2. سلطان ببین من با واریو 160میتونم با دوترک تقریباً 90 کیلویی روزی 2ساعت هم تو تابستون سوار شم می‌تونه جواب گو باشه بعد موندم اسکوتر بخرم اصلأ یاns200 absبخرم من واقعیت یه موتور نرم با سواری راحت اصطکاک پایین تر برای راحت 8الی 10اینده بین pcx160 وns200absو واریو 160 موندم

    1. سلام امیرجان. وقتت بخیر. برای این استفاده فکر میکنم واریو زیاد جوابگو نباشه برای شما. از بین pcx و ان اس یکی رو انتخاب کنی بهتره. چون جفتشون موتورای خوبی هستن. انتخاب خودم برای شما ان اس ۲۰۰ هست.

  3. سلام وقت تون بخیر
    مقاله رو کامل مطالعه کردم و بابت اطلاعاتی که دادید از شما متشکرم.

    یک سوال داشتم ممنون میشم اگر راهنمایی بکنید
    من بین انتخاب دو سبک موتور اسکوتر و اسپرت موندم.

    انتظارم از موتور سیکلت : اول عارض بشم که عمدتا دو ترک از موتور استفاده میکنم و مصرفم روزانه 10 تا 50 کیلومتر داخل شهره و از طرفی هر از چند گاهی هم دوست دارم از شهر بزنم بیرون و مثلا تا پلور برم و برگردم . خیلی سال پیش که هوندا 125 داشتم باهاش دو سه باری شمال رفتم و اون زمان بازار موتور سیکلت مثل الان این همه تنوع نداشت.

    عموما میگن که اسکوتر هایی مثل همین یامان ان مکس خیلی نرم و راحته و خسته نمیکنه ولی با توجه به جاده های پر از چاله ایران ، شک دارم بشه باهاش خارج شهر رفت.
    از طرفی هم موتور هایی تو سبک برند باجاج مانند پولسار ns200 یا آپاچی و امثال آن هستند که چرخ هایی بزرگتر دارند که حالت اسپرت دارند و بنظر میرسه برای جاده طراحی شدن تا شهر

    حقیقتا برای موردی که عرض کردم بین این دو نوع موتور اسکوتر و اسپورت دو به شک موندم که کدام برای من بهتره.

    ممنون میشم تجربه تون رو در اختیارم بگذارید.
    سپاس از شما و وبسایت خوبتون

    1. سلام سامان جان ممنون از لطفت. اگه فقط استفادت شهری بود بدون شک میگفتم ان مکس رو بگیری. اما چرخ های کوچیک موتورای اسکوتر زیاد برای خارج از شهر مناسب نیست. ان اس ۲۰۰ میتونه انتخاب بهتری برای شما باشه. چون هم کیفیت مناسبی داره. هم امتحانش رو تو سفرهای جاده ای پس داده.

  4. سلام وقت بخیر .. ببخشید نسخه کیلس و فول این موتور ریموت داره ؟؟؟ و اگه ریموت نداره چجوری برای جلوگیری از دزدیده شدن طراحی شده؟؟؟

  5. سلام خسته نباشید و ممنون از سایت و پیج خوبتون ـ خواستم بدونم بین nmax و adv کدوم رو بگیرم؟ از pcx خوشم نمیاد فقط خواستم بین این دو باشه

    1. سلام هادی جان من خودم ای دی وی رو پیشنهاد میدم در مجموع بهتره.
      مخصوصا از لحاظ تامین قطعات.

  6. من ی سوال دارم به نظرم باید ان مکس رو با adv سنجید رقیب اصلیش تو قیافه استایل اونه نظر خودتون که سوار شدید جفتشو از لحاظ کیفیت قطعات و سواری کدومه ؟

    1. سبکشون خیلی فرق داره. هوندا ای دی وی اسکوتر ادونچره ولی ان مکس اسکوتر شهریه. من در مجموع هوندا ای دی وی رو پیشنهاد میکنم.

  7. سلام و ممنون از نظرات خوبتون . بسیار کاربردی و مفید هستند .
    من یک اسکوتر میخواهم برای استفاده شهری . نرم و راحت باشد و قابلیت کنترل خوبی داشته باشد یعنی سرپیچ ها کنترل آسان باشد .
    در کانالتون موتورهای هندا و یاماها را بررسی کرده ام . از نظر قیمت مشکلی ندارم . شما پیشنهادتون چیست ؟

  8. سلام اقا خسته نباشی میخوام ام ایکس کینگ بخرم ولی موندم بعضیا میگن بدرد افراد بلد قد نمیخوره قد من ۱۹۳ ایناس بعد شما به نظرتون از موتور های یاماها چه چیزی رو انتخواب کنم بهتره

  9. با سلام و عرض خسته نباشید
    در موتورسیکلت های اسکوتر مانند NMAX
    که دنده اتومات دارند
    در موقع پارک در سراشیبی چه کاری میتوان انجام داد ؟
    چونکه دیگر مثل موتورهای دنده ای نمیتوان موتورسیکلت را در دنده قرار داد تا حرکت نکند
    آیا NMAX ترمز دستی دارد ؟
    با تشکر

    1. سلام رامین جان. متاسفانه راه حلی برای این موضوع وجود نداره و این یه باگ در اسکوترهایی به حساب میاد که ترمز عقبشون دیسکی هست. چون اسکوترهایی که ترمز عقب کاسه ای دارن، قفل ترمز هم روشون نصب شده که این مشکل رو حل میکنه. اما موتورایی مثل ان مکس پی سی ایکس و… این مشکل رو دارن.

      1. خیلی ممنون از اینکه به موقع پاسخ میدهید.
        یک سوال دیگر داشتم ، من امروز چند تا نمایندگی نیرو موتور رفتم برای خرید ان مکس فول ، ولی ظاهرا ان مکس فول در بازار موجود نیست !!!
        حالا دارم میروم به سمت خرید pcx 160 ولی چند تا نظر خوندم که pcx 160 تو سربالایی مشکل داره و مسیر من هم زیاد سربالایی داره ، میخواستم بدونم قدرت pcx 160 تو سربالایی مثل ان مکس هست ؟ و آیا حالا که ان مکس فول نیست ، pcx 160 در حد و اندازه های اون هست ؟
        با تشکر مجدد

        1. سلام داداش. من همچین مشکلی راجع به پی سی ایکس نشنیدم. اتفاقا خوب راه میره و در حد ان مکس. پیشنهادش میکنم.

  10. سلام.خسته نباشید.ممنون از توضیحاتتون. من بین adv و aerox گیر کردم . از بحاظ نرمی کدوم‌بهترن

  11. سلام و درود
    ممنون بابت اطلاعات و توضیحات کامل . سوال من این بود که آیا امکان نصب طلق بر روی دسته موتور (یعنی روی دسته آینه ها ) برروی nmax مقدوره ؟ میونم ظاهرش رو زشت میکنه و کیلومتر شمار پشت طلق میوفته ولی به لحاظ فنی اصلا چنین کاری امکان پذیره . با سپاس

  12. سلام من زونتس جی وان نو دارم هما امکاناتز داره ولی خیلی خرید و فروش خوبی نداره. ارزش داره بفروشم یه ان مکس بخرم که در بازار رند تره؟

    1. سلام برادر. اگه میخوای موتور رند بخری برو سراغ واریو یا کلیک ۱۶۰. ان مکس هم بازار خوبی نداره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا