رپورتاژ آگهی

خرید اقساطی خودرو چه مزایایی دارد؟

اگر قصد خرید خودرو را دارید و نگران هزینه آن هستید، بهترین گزینه استفاده از طرح‌های خرید خودرو اقساطی است. این طرح‌ها به شما اجازه می‌دهند که ماشین مورد علاقه خودتان را با شرایط بهتری تهیه کنید. در این مقاله مزیت‌های خرید قسطی خودرو را بررسی می‎‌کنیم و شرایط خرید اقساطی محصولات ایران خودرو، کرمان موتور و سایپا به طور کامل توضیح می‌دهیم. اگر می‌خواهید ماشین آینده خودتان را از این شرکت‌ها تهیه کنید، تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

خرید اقساطی خودرو

انتخاب مناسب‌ترین خودرو با سرمایه کمتر

خرید خودرو اقساطی دست شما را برای انتخاب خودرو باز می‌گذارد. شما می‌توانید با بودجه‌ای معقول و مناسب بهترین و مناسب‌ترین خودرو را تهیه کنید و هزینه‌ آن را به صورت قسطی پرداخت کنید. با این روش دیگر سراغ خودروهای بی‌کیفیت و دست دوم نمی‌روید و می‌توانید یک ماشین صفر کیلومتر و مدرن تهیه کنید. 

خودروهای کارکرده و دست دوم هزینه‌های زیادی برای شما می‌تراشند و باید برای آن‌ها لوازم یدکی و لاستیک بخرید. حتی بعضی از خودروهای دست دوم ایرادهای فنی دارند و روکش صندلی و کفپوش آن‌ها به تعویض نیاز دارد. اما با خرید قسطی خودرو نو دیگر لازم نیست برای این موارد هزینه کنید.

پرداخت اقساط بلند و کوتاه مدت ثابت با فشار  مالی کم به خریدار

طبق آخرین قیمت‌ ماشین‌ در سال ۱۴۰۲، محصولات شرکت‌های سایپا، کرمان موتور و ایران خودرو از ۳۰۰ تا ۸۴۰ میلیون تومان معامله می‌شوند. همین مسئله باعث شده است که بسیاری از مردم قید خرید خودرو را بزنند یا خودروهای بی‌کیفیت و دست دوم بخرند. اگر از روش خرید خودرو اقساطی استفاده کنید، لازم نیست نگران هزینه بالای خودروها باشید. شما می‌توانید با توجه به بودجه و شرایط خودتان ماشین بخرید و هزینه آن را در اقساط بلندمدت و کوتاه‌مدت پرداخت کنید. با این کار فشاری بابت هزینه ماشین‌ حس نخواهید کرد و با خیال راحت قسط‌ها را پرداخت می‌کنید.

امکان انتخاب خودروهای بهتر 

افزایش قدرت خرید و بررسی ماشین‌های مختلف موجود در بازار یکی دیگر از مزیت‌های خرید قسطی خودرو است. وقتی بودجه شما محدود است، احتمالا اولین چیزی که هنگام خرید ماشین به آن فکر می‌کنید، قیمت خودرو است. اما خرید خودرو اقساطی به شما اجازه می‌دهد که به ویژگی‌ها و امکانات متنوع خودرو فکر کنید و با توجه به اولویت‌ها و علاقه‌مندی‌هایتان بهترین ماشین را خریداری کنید. در واقع، با خرید خودرو اقساطی می‌توانید ملاک انتخاب خودرو را به جای قیمت، کیفیت و ویژگی‌های فنی خودرو قرار دهید.

امکان مدیریت بهتر هزینه‌ها

با خرید نقدی خودرو بخش زیادی از سرمایه شما به یک‌باره خرج می‌شود که این مسئله می‌تواند مشکل‌ساز شود؛ ولی با خرید خودرو اقساطی فقط بخشی از سرمایه شما خرج می‌شود و می‌توانید بقیه آن را پس‌انداز کنید. همچنین، خرید قسطی خودرو بهترین روش برای زوج‌های جوان و خانواده‌ها است. با این کار، می‌توانید بقیه وسایل ضروری زندگی مثل لوازم برقی و لوازم خانگی را هم خریداری کنید. به‌علاوه، اگر تا به حال بدون مدیریت مالی و برنامه‌ریزی خرید می‌کردید، می‌توانید این کار را با خرید خودرو اقساطی شروع کنید.

نحوه خرید قسطی خودرو

چه خودروهایی امکان خرید اقساطی دارند؟

در حال حاضر، سایت‌های اعتباری امکان خرید اقساطی محصولات کرمان موتور، خرید اقساطی محصولات ایران خودرو و خرید اقساطی محصولات سایپا را فراهم کرده‌اند. در این بخش، ویژگی‌های ماشین‌های این شرکت‌ها را توضیح می‌دهیم.

مزایا خرید اقساطی محصولات کرمان موتور

درباره خرید اقساطی محصولات کرمان موتور باید بگوییم که با استفاده از اعتبار شرکت‌های واسطه می‌توانید انواع ماشین‌های این شرکت مثل کی ام سی، جک و لیفان را خریداری کنید. ماشین‌های این شرکت بهترین گزینه برای علاقه‌مندان به سفر و آفرودبازها هستند. اگر می‌خواهید با ماشین جدیدتان به دل جاده بزنید و سفرهای هیجان‌انگیزی را با آن تجربه کنید، سراغ خرید اقساطی محصولات کرمان موتور بروید. 

ما به شما خرید کی ام سی یا جک تی ۸ را پیشنهاد می‌کنیم. این ماشین جادار و دو دیفرانسیلی می‌تواند تا ۸۰ کیلوگرم را بکسل کند و به موتور توربو مجهز است. جک اس ۵ هم برای سفرهای جاده‌ای مناسب است و با گیربکس‌های دوکلاچه کار می‌کند. 

مزایا خرید اقساطی محصولات ایران خودرو

اگر قصد خرید اقساطی محصولات ایران خودرو را دارید، ما خودرو تارا را به شما پیشنهاد می‌کنیم. تارا جزو ماشین‌های محبوب این شرکت است و با سرعت ۱۹۰ کیلومتر بر ساعت کار می‌کند. تارا در هر ۱۰۰ کیلومتر، ۷.۰۶ لیتر سوخت مصرف می‌کند و جزو ماشین‌های کلاس بدنه سدان است. 

برای خرید اقساطی تارا باید بدانید که تارا در دو نسخه دنده دستی و اتوماتیک در بازار وجود دارد. دنده دستی ۵ سرعته و دنده اتوماتیک ۶ سرعته است. با خرید تارا می‌توانید از سطح ایمنی ماشین مطمئن باشید. این خودرو طبق استانداردهای روز دنیا ساخته شده است و اتاقک مستحکمی دارد. دو کیسه هوا، ترمزهای دیسکی ABS و سامانه کنترل پایداری ایمنی تارا را تامین می‌کنند. 

راه های خرید قسطی خودرو

به‌علاوه، تارا مراکز خدماتی گسترده‌ای دارد و اگر ماشین‌تان خراب شود، به راحتی می‌توانید آن را تعمیر کنید. ایربگ‌های جانبی، سانروف و دوربین دنده عقب از دیگر امکانات نسخه اتوماتیک تارا هستند. در نهایت، اگر ایمنی وسیله نقلیه اهمیت زیادی برای شما دارد، خرید قسطی تارا بهترین گزینه است.

مزایا خرید اقساطی محصولات سایپا

خرید اقساطی محصولات سایپا یکی دیگر از گزینه‌های موجود برای خرید خودرو است. شما می توانید با استفاده از اعتبار سایت‌های واسطه، کوییک و شاهین را قسطی خریداری کنید. 

کوییک جزو ماشین‌های پرطرفدار سایپا است و سیستم اتوماتیک دارد. اگر مدل فول کوییک را خریداری کنید، می‌توانید مطمئن باشید که ماشین تجهیزات کاملی دارد و به محدودکننده سرعت مجهز است. همچنین، ماشین کوییک کامپیوتر سفری، سیستم هشدار سرقت، کنترل صوتی روی فرمان، شیشه‌های دودی و فرمان برقی دارد. حداکثر سرعت ماشین ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت است و در هر ۱۰۰ کیلومتر، ۷ لیتر سوخت مصرف می‌کند. کوییک با حجم موتور ۱۵۰۳ سی سی کار می‌کند. 

قبل از خرید کوییک، بهتر است بدانید که این ماشین در دو نوع کوییک R و کوییک ساده در بازار عرضه می‌شود. هر دوی این ماشین شبیه هم هستند، ولی کوییک R از نظر رنگ‌بندی و کابین با کوییک ساده تفاوت دارند. کوییک R پلاس هم همه امکانات را دارد. همچنین شما می‌توانید روی نسخه کم آپشن کوییک، آپشن‌های کوییک R پلاس را نصب کنید. 

در بخش خرید اقساطی محصولات سایپا، خودروی شاهین هم وجود دارد که جزو ماشین‌های جدید این شرکت محسوب می‌شود. شاهین با پیشرانه ۱.۵ لیتری و ۸ سوپاپی کار می‌کند و به توربو شارژ مجهز است. قدرت این ماشین ۱۱۰ اسب بخار است و با جعبه دنده دستی ۵ سرعته ساخته شده است. صندوق عقب تارا فضای نسبتا بزرگی دارد و می‌تواند برای سفر گزینه مناسبی باشد. قبل از خرید اقساطی شاهین، بهتر است بدانید که شاهین S آپشن‌های کمتری دارد و شاهین G با نسخه‌ کاملی از امکانات به فروش می‌رسد. 

نوع دیگری هم از شاهین با نام شاهین CVT در بازار عرضه می‌شود. شاهین G صندوق عقب ۴۲۰ لیتری و ظاهر زیبایی دارد. از جمله امکانات این ماشین، می‌توان به گرم‌کن صندلی، سنسور باران، رادار تصادف و کروز کنترل اشاره کرد.

جمع‌بندی

اگر امسال قصد خرید خودرو را دارید، بهترین و به‌صرفه‌ترین روش خرید خودرو اقساطی است. در این مقاله درباره مزیت‌های خرید قسطی خودرو صحبت کردیم و بعضی از محصولات شرکت‌های مختلف خودروسازی مثل کرمان موتور، سایپا و ایران خودرو را معرفی کردیم. در صورتی‌که تصمیم شما برای خرید اقساطی محصولات ایران خودرو، کرمان موتور و سایپا جدی است، می‌توانید با ثبت‌نام در سایت‌های ارائه‌دهنده اعتبار، درخواست اعتبار دهید و ماشین دلخواهتان را خریداری کنید. 

علی زارع

توسعه دهنده، بلاگر و عاشقِ دنیای موتور و موتورسیکلت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شماره موبایل

دکمه بازگشت به بالا