رپورتاژ آگهی

بهترین رنت کار در جزیره کیش

با تولیدات بیشتر خودرو و تنوع بسیار زیاد آن‌ها، برخی افراد علاقه دارند که در روزهای مهم و بعضی مناسبت‌های به یاد ماندنی، از این اتومبیل‌های لوکس و جذاب استفاده کنند؛ اما افزایش هزینه‌ها و قیمت بالای این خودروها سبب می‌شود که افراد کم‌تری توانایی خرید آن‌ها را داشته باشند. به همین دلیل برخی افراد سرمایه‌دار در پی حل این مشکل و همچنین ایجاد اشتغال برای خود، دست به تأسیس کمپانی‌های اجاره ماشین، مانند اجاره ماشین در کیش زدند تا خدمات مفیدی به علاقمندان ارائه دهند.

لازم به ذکر است که این کار سبب خوشحالی بسیاری افراد شد و آن‌ها با استقبال از این طرح، اقدام به کرایه ماشین در مناسبت‌های مختلف کردند. روز به روز این صنعت گسترده‌تر شده و خدمات بیشتر و باکیفیت‌تری در اختیار علاقمندان قرار می‌دهند. در ادامه با بررسی این امکانات با ما همراه باشید.

شرایط اجاره ماشین در کیش

شرکت‌ها و کمپانی‌های مختلف شرایط متفاوتی برای اجاره ماشین‌های خود تنظیم و ارائه داده‌اند. در قراردادی که بین دو طرف بسته می‌شود، علاوه بر دریافت هزینه جهت اجاره ماشین، بیان شده است که چنانچه در این مدتی که ماشین اجاره داده شده است، دچار آسیب یا خرابی شود، هزینه تعمیر و رفع مشکل آن بر عهده مشتری خواهد بود.

یکی دیگر از شرایط اجاره ماشین در کیش، دریافت مدارک لازم مانند کارت شناسایی معتبر، گواهینامه و در بعضی مواقع یک فقره چک است. البته در صورت نداشتن چک می‌توان مبالغ مختلفی که شرکت برای خودروهای سبک و سنگین خود مشخص کرده را پرداخت و آن را اجاره کنید. مراحل ذکر شده برای کلیه رنت کاران و شرکت‌های اجاره ماشین در کیش یکسان است، با این تفاوت که گاهی مبلغ‌های اجاره کم یا زیاد خواهند شد.

نکته مهم اینجاست که با مسافرت به کیش چنانچه بخواهید از خودروهای عمومی و آژانس استفاده کنید، قطعا هزینه زیادی بر گردن شما خواهد بود؛ ولی با اجاره ماشین علاوه بر مستقل بودن و در دسترس بودن همیشگی خودرو، در هزینه‌ها صرفه‌جویی می‌شود.

سایر مدارک مورد نیاز جهت اجاره عبارت‌اند از:

  • کارت ملی معتبر
  • گواهی اشتغال به کار و چک کارمندی
  • ویزا یا پاسپورت
  • تحویل کارت بانکی

مراحل اجاره خودرو در کیش

برای اجاره خودرو در کیش باید چند روز قبل از سفر از طریق تماس تلفنی یا از طریق سایت شرکت معتبر رانت ماشین در کیش، خودرو مد نظر خود را انتخاب و رزرو کنید. به این منظور، شرکت مبلغی را به عنوان بیعانه دریافت کرده و سفارش شما را ثبت می‌کند. هنگام رزرو کردن خودرو و قبل از پرداخت هزینه حتما تعداد روزهایی که ماشین را اجاره می‌خواهید، بیان کنید؛ چرا که هرچه تعداد روزها بیشتر باشد، هزینه را مناسب‌تر حساب خواهند کرد. برخی از مراحل مختلفی که توسط شرکت‌های اجاره اتومبیل طی می‌شود، عبارت‌اند از:

  • دریافت کارت ملی و بررسی سن (اجاره گیرنده باید حداقل 18 سال سن داشته باشد.)
  • فیلمبرداری قبل از تحویل خودرو به مشتری تا هنگام بازگشت خودرو چنانچه مغایرتی وجود داشته باشد، خسارت آن از فرد گرفته شود.
  • بعد از تحویل خودرو در مدت زمان مشخص، توسط کارشناس مجموعه خودرو بررسی می‌شود.

قوانین مهم هنگام اجاره خودرو توسط بهترین رنت کاران در کیش

با اجاره خودرو در کیش، مسئولیت بزرگ امانت‌داری بر گردن شما می‌افتد و تمام تلاش شما باید در این جهت باشد که خودروی امانتی را سالم برگردانید. برای جلوگیری از ایجاد مشکل باید یک سری قوانین و مقررات را رعایت کنید. برخی از این قوانین عبارت‌اند از:

عدم واگذاری ماشین اجاره‌ای به شخص دیگر

شخص اجاره گیرنده، حق قرض دادن ماشین به شخص دیگر را ندارد و در غیر این صورت مسئولیت کلیه حوادث احتمالی از قبیل سرقت، تصادف یا هرگونه خسارت دیگر بر عهده ایشان است.

در صورت خرابی یا تصادف هنگام تحویل این موضوع بیان شود

اگر در مدتی که خودرو اجاره داده شده، دچار آسیب یا خرابی شود، باید حتما موضوع را با شرکت اجاره ماشین در کیش به اشتراک گذاشته و به هیچ‌عنوان اقدام به تعمیر خودسرانه آن نکنید. کارشناسان شرکت بعد از انجام بررسی‌های لازم، میزان مبلغ خسارت را تعیین و از مشتری دریافت می‌کنند.

ورود خودرو به برخی مکان‌ها ممنوع است

هنگام اجاره خودرو در کیش، شرکت مد نظر تعیین می‌کند که ورود به چه مکان‌هایی توسط اتومبیل آزاد یا ممنوع است. مشتریان موظف هستند که این قوانین را رعایت کنند تا از پرداخت خسارت جلوگیری به عمل آید. به طور مثال اکثر شرکت‌ها در قرارداد خود تأکید می‌کنند که ورود خودرو به کنار ساحل یا جاده‌های خاکی ممنوع است.

در صورت نیاز بیشتر به ماشین، شرکت را مطلع کنید

در صورتیکه مدت زمان بیشتری به خودروی اجاره‌ای نیاز دارید، حتما شرکت را مطلع کرده و خودسرانه اقدام به انجام این کار، یعنی عدم بازگرداندن خودرو نکنید. ماشین باید در روز ثبت شده در قرارداد، به شرکت بازگردد و در صورت تأخیر به ازای هر یک ساعت، 10 درصد به مبلغ اجاره افزوده می‌شود.

برخی شرکت‌ها در صورت عدم بازگشت اتومبیل، 3 ساعت بیشتر از زمان مشخص شده، کرایه یک روز کامل را دریافت می‌کنند.

کرایه انواع ماشین در کیش

بسیاری از افراد بعد از مسافرت به این جزیره زیبا، برای اینکه راحت به گشت‌وگزار بپردازند، اقدام به اجاره ماشین می‌کنند. اجاره ماشین در کیش از تنوع بالایی برخوردار است. این ماشین‌ها شامل مدل‌های مختلف سبک و سنگین هستند که با شرایط خاص و برای تعداد روزهای معین اجاره داده می‌شوند.

لازم به ذکر است ماشین‌های خاص و لاکچری طرفداران بیشتری دارند و به همین دلیل شرکت‌ها معمولا از بهترین ماشین‌ها در نمایشگاه خود استفاده می‌کنند. به طور مثال برای اجاره کیا اپتیما 2018 در کیش باید به شرکت‌های معتبر و سرشناس مانند سام سیر نوین کیش مراجعه کنید.

آسودگی در سفر با اجاره ماشین

بهتر است برای ایجاد رفاه و آسودگی بیشتر، حتما قبل از سفر، ماشین مد نظر خود را به صورت آنلاین و غیرحضوری انتخاب و با پرداخت بیعانه به شرکت مربوطه آن را رزرو کنید. اجاره ماشین در کیش سبب می‌شود که با راحتی جای‌جای این جزیره زیبا را از نزدیک مشاهده کنید و از سفر خود لذت ببرید.

برای جلوگیری از ایجاد هرگونه مشکل باید قوانین قید شده در قرارداد شرکتی که قرار است ماشین را از آن‌جا اجاره کنید، مطالعه کرده و به کار بگیرید تا از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کنید. در این مقاله سعی بر آن بود که کلیه قوانین و ویژگی‌های بهترین رنت‌کاران ماشین در کیش را بررسی کنیم و در اختیار شما قرار دهیم تا در صورت نیاز از این مطالب بهره بگیرید.

علی زارع

توسعه دهنده، بلاگر و عاشقِ دنیای موتور و موتورسیکلت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شماره موبایل

دکمه بازگشت به بالا