رپورتاژ آگهی

برندهای برتر فروش لاستیک موتور

چکیده : مجموعه  پیشتاز تجارت لوازم یدکی موتورسیکلت را با کیفیتی بسیار بالا به فروش می‌رساند‌ که میتوانید این لوازم را در آدرس: https://pishtaztejarat.com/product-category/motorcycle-spare-parts/ مشاهده نمایید. یکی از لوازمی که در مجموعه ما با تنوع بالا و با برند های برتر به فروش میرسد لاستیک موتورسیکلت است. انواع لاستیک موتورسیکلت با توجه به نوع موتور و مدل‌های مشخص توسط مجموعه ما به صورت غیرحضوری به فروش می‌رسند‌.

لاستیک موتورسیکلت توسط شرکت‌های مختلفی تولید می‌شود. امروزه برندهای برتر ایرانی و خارجی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند و بسیاری از افراد ترجیح می دهند که نمونه خارجی را برای خود انتخاب نمایند. لاستیک‌های خارجی به دلیل هزینه‌هایی که برای ورود به کشور ما نیاز دارد با قیمت‌های بسیار بالا نسبت به لاستیک‌های ایرانی به فروش میرسد. در هنگام خرید لاستیک موتورسیکلت باید به نکات گوناگونی توجه داشته باشید تا بتوانید برندهای برتر را تشخیص داده و خرید مطلوبی را تجربه نمایید.

لاستیک و تیوپ موتور

بهترین برند های ایرانی

کارخانه‌های تولید کننده لاستیک موتورسیکلت در ایران از مواد اولیه مرغوب، برای تولید لاستیک استفاده می‌کنند. از آن جایی که سلامت لاستیک موتورسیکلت اهمیت زیادی در حین رانندگی دارد راکبان موتورسیکلت ترجیح می‌دهد که بهترین برندها را برای خود خریداری نمایند. اگر بخواهیم لاستیک‌های ایرانی را با یکدیگر مقایسه کرده و دو برند برتر را برای شما معرفی نماییم می‌توانیم به یزد تایر و ایران یاسا اشاره نماییم. این دو شرکت با دقت بالای خود انواع لاستیک را برای موتورسیکلت تولید کرده و مورد توجه خریداران قرار گرفته‌اند. این شرکت‌ها با استفاده از مواد اولیه باکیفیت دست به تولید لاستیک‌های مرغوبی زده‌اند که طول عمر بالایی دارند. اگر قصد خرید لاستیک‌های ایرانی را داشته باشید می‌توانید از این دو برند استقبال کنید.

برندهای برتر لاستیک خارجی

این روزها گمرک برای وارد کردن لاستیک‌های خارجی به کشور سختگیری بسیار زیادی دارد.  از آنجایی که لاستیک های خارجی کیفیت بالایی دارند با قیمت‌های بالا نیز به فروش می‌رسند. یکی از برندهای محبوب خارجی در میان خریداران برند ایتالیایی پیرلی است. لاستیک‌های ساخت کشور کره جنوبی نیز کیفیت بالایی داشته و برند مترلز یکی از برندهای برتر آنها محسوب می‌شود.

نکات مهم برای خرید لاستیک موتورسیکلت

در هنگام خرید لاستیک موتورسیکلت باید به عاج لاستیک اهمیت زیادی دهید. آج لاستیک باعث جلوگیری از آسیب لاستیک موتورسیکلت خواهد شد. اگر عاج لاستیک موتورسیکلت اندازه استانداردی باشد برای رد شدن موتورسیکلت از روی سنگریزه یا زمین‌های خیس مشکلی را ایجاد نمی‌کند. در هنگام خرید لاستیک موتور سیکلت باید به کیفیت عاج لاستیک توجه زیادی داشته باشید. برای خرید لاستیک و تیوپ موتور باید یک فروشگاه معتبر را برای خود انتخاب نمایید.

خرید لاستیک و تیوپ موتور سیکلت

اندازه لاستیک

یکی دیگر از مواردی که باید در خرید لاستیک موتورسیکلت رعایت شود اندازه یا سایز لاستیک است. از آنجایی که موتورسیکلت‌ها با تنوع بالا تولید می‌شوند باید حتماً لاستیک را متناسب با آن خریداری نمایید. این که برخی از موتورسواران به دلخواه خود، لاستیک را بزرگتر یا کوچکتر برای موتور‌سیکلت انتخاب می‌کنند کار مناسبی نبوده و به موتورسیکلت آسیب زیادی وارد میشود.

تاریخ تولید و برند لاستیک

تاریخ تولید و برند لاستیک نیز اهمیت زیادی در هنگام خرید شما دارد. زمانی که قصد خرید لاستیک موتورسیکلت را دارید باید به تاریخ آن دقت کنید که زمان زیادی از تاریخ تولید آن نگذشته باشد. برند لاستیک موتور‌سیکلت هم اهمیت زیادی داشته و سعی کنید از برندهای برتر فروش لاستیک موتورسیکلت انتخاب نمایید. تمامی لوازم یدکی موتورسیکلت باید با دقت بالا انتخاب شوند.

برندهای برتر چه خصوصیاتی دارد؟

برندهای برتر لاستیک موتورسیکلت دارای خصوصیات منحصر به فردی هستند. مدل لاستیک در کارخانه‌های تولید کننده برندهای برتر بسیار متفاوت با لاستیک‌های معمولی است. میزان فشار باد در این لاستیک‌ها بسیار متناسب بوده و دارای یک فشار حداقلی و حداکثری استاندارد هستند. برندهای برتر با شاخص لاستیک استاندارد تولید میشوند. شاخص لازم به معنای تحمل میزان بار مجاز است. در هنگام جابجایی باید موتور سیکلت بتواند با لاستیک‌های استاندارد یک وزن مشخص را جابجا نماید. لاستیک‌هایی که به صورت استاندارد تولید می‌شوند اندازه مشخصی داشته و عاج آنها نیز برای مسافت های طولانی و عبور از روی زمین‌های مختلف بسیار مناسب است.

کارخانه‌ای که قصد تولید لاستیک استاندارد را داشته باشد تمامی جزئیات و در تولید آن رعایت کرده و محصولات استانداردی را وارد بازار می‌کند. برندهای برتر لاستیک موتورسیکلت تمامی استانداردهای لازم را برای یک راکب موتورسیکلت ایجاد می‌کند تا این شخص بتواند با خیال راحت به رانندگی خود را بپردازد. خرید لاستیک موتورسیکلت نیاز به دقت و مهارت بالایی دارد. اگر یک مجموعه معتبر را برای خرید لاستیک موتور سیکلت انتخاب نمایید می‌توانید برندهای برتر را به صورت اورجینال و با تاریخ تولید مناسب خریداری کنید.

خرید لاستیک و تیوپ موتور سیکلت

خدمات مجموعه پیشتاز تجارت

مجموعه  پیشتاز تجارت لوازم یدکی موتورسیکلت را با کیفیتی بسیار بالا به فروش می‌رساند‌ که میتوانید این لوازم را در آدرس: https://pishtaztejarat.com/product-category/motorcycle-spare-parts/ مشاهده نمایید. یکی از لوازمی که در مجموعه ما با تنوع بالا و با برند های برتر به فروش میرسد لاستیک موتورسیکلت است. انواع لاستیک موتورسیکلت با توجه به نوع موتور و مدل‌های مشخص توسط مجموعه ما به صورت غیرحضوری به فروش می‌رسند‌. برای خرید لاستیک موتور‌سیکلت کافی است به سایت مجموعه ما مراجعه کرده و برندهای برتر را در قسمت فروش محصولات مشاهده نمایید. ما انواع لاستیک موتورسیکلت را با هزینه‌های گوناگون به فروش می‌رساند تا هر شخص بتواند با توجه به نیاز خود و شرایطی که دارد خرید خود را انجام دهد. از آنجایی که لاستیک موتورسیکلت توسط مجموعه ما به صورت مستقیم به فروش می‌رسد قیمت مناسبی دارد.

تفاوت برندهای برتر با دیگر برندهای لاستیک

یکی از مهمترین تفاوت‌های برندهای برتر با دیگر برندهای لاستیک موتورسیکلت تفاوت در میزان انعطاف‌پذیری و تحمل بار در حین رانندگی است. شرکت‌هایی که برندهای برتر را تولید می‌کنند تمامی عوامل مختلف و تاثیرگذار را در حین رانندگی روی لاستیک مورد بررسی قرار داده و تولیدات خود را با توجه به آنها انجام می‌دهند. این نوع برندها محدودیتی برای خود ایجاد نمی‌کنند و لاستیک‌های تولید شده توسط آنها توانایی حرکت روی قسمت‌های مختلف با شرایط مختلف را دارند. مجموعه‌های دیگر در تولید لاستیک موتورسیکلت، توجهی به این موارد ندارند. این نوع لاستیک‌ها از ایمنی کامل برای رانندگی برخوردار نبوده و مشکلاتی را برای راکب وجود خواهند آورد.

جمع بندی

همانطور که در این مطلب برای شما توضیح دادیم لاستیک اهمیت بسیار زیادی برای ایمنی راننده داشته و باید در خرید لاستیک موتورسیکلت دقت زیادی داشته باشید تا برندهای برتر را برای خود انتخاب نمایید. برندهای برتر لاستیک موتور سیکلت با توجه به نوع ایرانی و خارجی متفاوت و متنوع هستند. اگر در هنگام خرید لاستیک موتورسیکلت این برندها را برای خود انتخاب نمایید می‌توانید از کیفیت کالا مطمئن بوده و به راحتی با موتور خود برانید.

منبع: فروشگاه قطعات موتور سیکلت  پیشتاز تجارت

علی زارع

توسعه دهنده، بلاگر و عاشقِ دنیای موتور و موتورسیکلت

1 دیدگاه

  1. لاستیک موتور سیکلت ایرانی روی زمین خیس و مواقع بارانی اصطکاک با زمین نداره سالانه خیلی از راکبین موتور به همین علت یا نقص عضو میشن یا فوت میکنند و یا خسارات زیادی پرداخت میکنند و دستشان به جایی هم نمیرسه کی بدش میاد از لاستیک تولید داخل استفاده کنه ولی این لاستیک خشک اصلا برای زمین خیس ساخته نشد در اثر کوچکترین لغزش موتور و راکب زمین میخورن لاستیک خارجی هم با قیمت خارج از عرف داره فروخته میشه چندین برابر قیمت جهانی این هم یه اجخاف دیگه هست و صاحبی هم نداره که پبگیر این مشگلات باشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شماره موبایل

دکمه بازگشت به بالا