رپورتاژ آگهی

کلاه کاسکت خفن برای ست با موتورسیکلت‌‌های هوندا، بنلی، یاماها و کاواساکی

یکی از مهم‌ترین تجهیزات موتورسواری کلاه کاسکت است. سالانه افرادی زیادی در اثر عدم استفاده از کلاه کاسکت دچار سوانح شدیدی می‌شوند و حتی تصادفات باعث مرگ موتورسواران یا همراهان آن‌ها هم شده است. به همین دلیل قانون راهنمایی و رانندگی، استفاده از کلاه کاسکت را برای تمامی افرادی که موتورسواری می‌کنند، اجباری کرده است و در صورت ‌عدم استفاده برای آن‌ها جریمه گزارش می‌شود. کلاه کاسکت در فروشگاه‌ها انواع مختلفی دارد و افراد می‌توانند طبق سلیقه و علاقه خود هر یک از آن‌ها را برای خود خریداری کنند. در ادامه چند نوع کلاه کاسکت خفن را به شما معرفی می‌کنیم. 

انواع کلاه کاسکت برای ست کردن با انواع موتورها 

بعضی از جوانان علاقه دارند حالا که از کلاه کاسکت برای ایمنی خود استفاده می‌کنند، کلاه‌هایی را خریداری کنند که با موتور آن‌ها ست شود. در این قسمت می‌خواهیم انواع کلاه‌هایی که با موتورهای مختلف ست می‌شود را به شما معرفی کنیم. 

کلاه مناسب برای موتورسیکلت بنلی

بهترین کلاه کاسکت بنلی کلاه کاسکت بنلی فک ثابت است که جلوه بسیار زیبا و شیکی را با این موتور ایجاد می‌کند. این کلاه حدود یک کیلو و نیم وزن دارد و جنس آن ABS است. از مزایای بسیار ویژه آن این است که می‌توانید به آن بلوتوث وصل کنید. در این صورت هنگام موتورسواری می‌توانید بدون در دست گرفتن تلفن همراه خود با فرد مورد نظر صحبت کنید، بدون این که حواس شما هنگام موتور سواری پرت شود. همچنین می‌توانید آهنگ مورد علاقه خود را هم در این زمان پلی کنید. این کلاه عینک هم دارد و باعث می‌شود تا باد و فشار هوا هنگام موتورسواری چشمان شما را به هیچ عنوان اذیت نکند و شما با آرامش کامل رانندگی کنید. از مزایای بهترین کلاه کاسکت بنلی این است که طراحی آیرودینامیک دارد و مجهز به طلق ضد خش، عینک آفتابی ضد اشعه ماورا بنفش، دارای ورودی هوا، بالشتک محافظ داخلی EPS، آستر داخلی قابل جابجایی و قابل شستشو است. 

کلاه مناسب برای موتورسیکلت هوندا

بهترین کلاه کاسکت هوندا هم یک طراحی عالی و بی‌نظیر دارد که مقاومت آن در برابر انواع ضربه‌ها بسیار زیاد است و در صورت بروز حوادث گوناگون هنگام موتورسواری این کلاه می‌تواند از سر فرد موتورسوار به خوبی محافظت کند. آیرودینامیک مناسب ریس این کلاه باعث شده تا افراد زیادی مشتاق خرید آن شوند و بخواهند با موتورسیکلت هوندای خود آن را ست کنند. 

کلاه مناسب برای موتورسیکلت یاماها

بهترین کلاه کاسکت یاماها کلاه کلاسکت آنرود است که این کلاه هم با بلوتوث ارتباط برقرار می‌کند. این کلاه دارای یک جلد پلی کربنات پیشرفته است که می‌تواند از سر افراد به خوبی محافظت کند. علاوه بر آن ظاهر زیبایی هم دارد که با موتور یاماها جلوه لاکچری و شیکی ایجاد می‌کند. بهترین کلاه کاسکت یاماها دارای شیارهایی برای ورود و خروج و رطوبت است که در این صورت هوا برای فرد موتورسوار تهویه خواهد شد. 

کلاه مناسب برای موتورسیکلت کاواساکی 

بهترین کلاه کاسکت کاواساکی کلاه فک متحرک است که این کلاه‌ها به دلیل داشتن دریچه ورود هوا و عینک بسیار پرطرفدار هستند. این کلاه هم قابلیت تنظیم اندازه صورت دارد که در این صورت هر فردی می‌تواند از آن استفاده کند. بهترین کلاه کاسکت کاواساکی سبک و بادوام است و به دلیل مجهز بودن رنگ UV برای پایداری رنگ در مقابل اشعه ماورابنفش بسیار مناسب است. این کلاه دارای طلق ضد خش و تودوزی مناسب و پد ضد حساسیت است.

خریداری کلاه کاسکت‌های معرفی شده

برای خرید کلاه کاسکت و مشاهده قیمت مدل‌های معرفی شده، توصیخ ما این به سایت استار سیکلت مراجعه کنید. این فروشگاه انواع برندهای کلاه ایمنی را پوشش می‌دهد و شما می‌توانید با خرید حضوری یا اینترنتی به همراه گارانتی و ضمامنت بازگشت وجه در صورت عدم رضایت خرید خوبی را تجربه کنید.

علی زارع

توسعه دهنده، بلاگر و عاشقِ دنیای موتور و موتورسیکلت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا