رپورتاژ آگهی

ورزش های آبی در کیش را بشناسید

اگر از شلوغی شهر محل زندگی خود خسته شده‌اید و حس می‌کنید جسم و روحتان به استراحت و تفریح نیاز دارد، کیش یکی از بهترین شهرهایی است که می‌توانید در آن به آرامش دست پیدا کنید. این شهر مملو از سواحل آرام و زیبا و مکان‌های دیدنی و هتل‌های باشکوه و مجلل است. هتل‌های بسیاری در این شهر وجود دارند که می‌توانید با اقامت در آن‌ها، از حداکثر مزایا و راحتی بیش از حد بهره‌مند شوید. قیمت این هتل‌ها بسته ویژگی‌های ارائه شده و تورهای گردشگری متفاوت خواهد بود. قیمت هتل کوروش کیش که یکی از بهترین هتل‌های این شهر محسوب می‌شود شاید کمی بیشتر از سایر هتل‌ها باشد اما شک نکنید از اقامت در این هتل پشیمان نخواهید شد.

ورزش های آبی کیش یکی از اصلی‌ترین مواردی است که به عنوان جذابیت‌های گردشگری این شهر شناخته می‌شوند. اگر علاقه‌مند به کسب اطلاعات بیشتر درباره انواع ورزش های آبی کیش هستید و دوست دارید با اطلاعات کامل به این شهر سفر کنید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

انواع ورزش های آبی کیش

در این بخش تمامی ورزش های آبی کیش به ترتیب و با جزئیات کامل ارائه خواهند شد. اگر قصد سفر به کیش را دارید، به هیچ عنوان نباید این تفریحات آبی شگفت‌انگیز و جذاب را از دست بدهید. شاید در حال حاضر مبلغ قابل پرداخت برای این تفریحات کمی بالا باشد، اما شک نکنید ارزش امتحان کردن را خواهد داشت.

پاراسل در کیش

پاراسل یکی از جذاب‌ترین ورزش‌های آبی به شمار می‌رود. این ورزش، به دلیل جذابیت و هیجان بالا به عنوان پرطرفدارترین ورزش‌های آبی شناخته می‌شود که می‌توان در جزیره زیبای کیش آن را انجام داد. انجام این ورزش بدین گونه است که چند گروه از افراد سوار قایق شده و به صورت دو نفره به چتر پاراسل وصل خواهند شد، سپس قایق با سرعت به حرکت ادامه داده و چتر ارتفاع می‌گیرد. حال می‌توانید از ارتفاع 50 متری از سطح دریای کیش، به محیط اطراف نگاه کنید و قطعاً شگفت‌زده خواهید شد. این تفریح در واقع تلفیقی از قایق‌سواری، اسکی روی آب و چتربازی است و می‌توان هر سه این تفریحات را در پاراسل تجربه کرد.

شاتل سواری

شاتل سواری یکی دیگر از جذاب‌ترین تفریحات کیش به شمار می‌رود که در جزیره زیبای جنوب کشور قابل انجام است. در این تفریح می‌توانید به صورت تک نفره، دو نفره و حتی گروهی شاتل را امتحان کنید. شاتل در واقع تیوپ یا وسیله موزی مانندی به نام بنانا است که با سوار شدن روی آن، بر جزر و مد موج‌های دریا حرکت خواهید کرد.

جت اسکی

اگر عاشق سرعت و هیجان هستید، جت اسکی همان چیزی است که باید تجربه کنید. بی‌اغراق تمامی ورزش‌های آبی جزیره زیبای کیش بی‌نظیر هستند، اما جت اسکی اساس تمامی تفریحات آبی است. در این نوع ورزش، فرد روی موتور جت اسکی سوار شده و با سرعت و هیجان بسیار بالا روی آب حرکت خواهد کرد. کنترل موتور بر عهده فرد است، پس اگر قصد دارید این تفریح را امتحان کنید باید مواظب باشید که داخل آب نیافتید.

اسکی روی آب

اگر قصد دارید تمامی این ورزش های آبی کیش را با خیالی آسوده و آرامش خاطر تجربه کنید، باید به فکر مکان استراحت خود نیز باشید، برای اقامت در جزیره زیبای کیش می‌توانید از هتل‌های مختلفی مانند هتل کوروش یا هتل ویدا استفاده کنید. قیمت هتل ویدا کیش با توجه به خدمات ارائه شده به شدت مقرون‌به‌صرفه بوده و توصیه می‌شود از چک کردن این هتل به عنوان محلی برای اقامت غافل نشوید.

اسکی روی آب همان‌گونه که از نام آن پیداست یک تفریح جذاب و هیجان‌انگیز برای عاشقان آب و هیجان است. در مدت‌زمانی که مشغول اسکی روی آب هستید یک جفت اسکی را می‌پوشید که به یک قایق موتوری بسیار پرسرعت و تند متصل است، قایق با سرعت زیاد روی آب حرکت کرده و شما نیز روی امواج خروشان دریای زیبای کیش حرکت می‌کنید. این تفریح یکی از جذاب‌ترین ورزش های آبی کیش به شمار می‌رود که نیازمند تعادل و قدرت بدنی بالا برای ایستادن روی امواج است.

غواصی

به زندگی زیر آب و تماشای ماهیان و موجودات زیر دریا علاقه دارید؟ جزیره زیبای کیش دقیقاً همان جایی است که می‌توانید آرامش حرکت موجودات زیر آب را تماشا کرده و لذت ببرید. غواصی برای بسیاری افراد ترسناک بوده اما برای بسیاری دیگر از جذاب‌ترین و شاید آرامش‌بخش‌ترین ورزش های آبی کیش به شمار می‌رود. در این تفریح باید همراه با گروهی دیگر لباس مخصوص را به تن کرده و داخل آب شوید، در تمام مدت فردی به عنوان راهنما و سرگروه شما را همراهی خواهد کرد. یکی از ویژگی‌های جذاب جزیره کیش، مرجانی بودن این جزیره است که همین امر موجب زیبایی بی‌نظیر و غیرقابل وصف دریای آن خواهد شد.

اسکوتر زیردریایی

ممکن است شما هم از آن دسته افرادی باشید که از غواصی و شنا کردن خوشتان نمی‌آید، اما دوست دارید آرامش و زندگی زیر آب را تجربه کرده و تماشا کنید. پس پیشنهاد ما به شما اسکوتر زیردریایی است. در این ورزش شما به مدت 15 دقیقه بدون نیاز به شنا کردن سوار موتوری به نام اسکوتر شده و همراه با راهنما، به زیر آب رفته و می‌توانید اعماق آب‌های نیلگون خلیج فارس و انواع موجودات و ماهی‌ها را تماشا کنید. این تفریح یکی از جدیدترین و جذاب‌ترین ورزش های آبی کیش به شمار می‌رود که در مدت کوتاه، طرفداران بسیاری پیدا کرده است.

فلای بورد

اگر دوست دارید تفریحی را تجربه کنید که مشابه آن را هیچ کجا پیدا نمی‌کنید، اگر دوست دارید آدرنالین خونتان به حداکثر خود برسد و کاری پر از هیجان را تجربه کنید، فلای بورد بهترین تفریحی است که می‌توانید انتخاب کنید. می‌توان به صراحت گفت که فلای بورد از هیجان‌انگیزترین ورزش های آبی کیش به شمار می‌رود، برای انجام این ورزش جذاب شما سوار یک جت شده و در آسمان معلق خواهید ماند. موتورهای جت اسکی آب را با فشار بسیار زیاد به پایین پمپاژ کرده و همین امر به معلق ماندن شما در هوا کمک خواهد کرد. توصیه می‌شود برای انجام این ورزش، فرد مهارت شنا کردن را نیز داشته باشد، هرچند احتمال افتادن در آب بسیار کم است، اما باید به خطرات احتمالی نیز فکر کرد. این ورزش یک ورزش معمولی نبوده و فقط افراد جسور و ماهر قادر به انجام آن خواهند بود.

بیگ بال

از آنجایی که کیش پر از تفریحات آبی است پس همیشه انتظار داشته باشید که لباس‌هایتان به طور کامل خیس شوند، در نتیجه بهتر است همیشه چند دست لباس همراهتان باشد. هرچند آب و هوای جزیره زیبای کیش به‌گونه‌ای است که پس از هر بار انجام ورزش های آبی و تنها با چند دقیقه قدم زدن در ساحل، تمام لباس به طور کامل خشک شده و نیازی به نگرانی نیست. با این حال، بیگ بال یکی از ورزش‌های آبی جزیره کیش است که در آن به هیچ عنوان احتمال خیس شدن نیست، پس با خیال آسوده می‌توانید آن را تجربه کنید.

در بیگ بال شما وارد یک توپ بزرگ شفاف شده و روی آب قل می‌خورید، توصیه می‌شود این ورزش را همراه با دوستان یا خانواده انجام دهید تا بیشتر لذت ببرید. البته این ورزش برای افرادی که مایع گوش میانی آن‌ها دچار مشکل است مناسب نبوده و توصیه می‌شود این افراد از ورزش‌های دیگر استفاده کنند. بیگ بال در واقع یکی از آرام­ترین و در عین حال مهیج‌ترین ورزش‌های آبی کیش به شمار می‌رود.

علی زارع

توسعه دهنده، بلاگر و عاشقِ دنیای موتور و موتورسیکلت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شماره موبایل

دکمه بازگشت به بالا