رپورتاژ آگهی

تعمیر و نگه داری خودرو های لوکس و گران قیمت

چکیده : در این مقاله به نقل از سایت هیوندای 247 به بررسی خودرو های لوکس بازار و نحوه نگه داری و تعمیر آن ها می پردازیم

یکی از مواردی که یک مکانیک در طول روز با آن روبرو می شود، متقاعد کردن مشتری در خصوص ضروری بودن تعمیر است. در این خصوص نمیشود بدبینی مشتری را سرزنش کرد چون که بیشتر رانندگان مردد هستند که چرا باید برای حل مشکلی که نمی‌توان آن را دید هزینه پرداخت کرد؟ با این وجود این متخصصان واقعی هستند که میدانند چه زمانی برای تعمیر خودروهای گران قیمت مناسب است. تعمیر به موقع در کنار کاهش خطرات جاده ای از هزینه های گزاف بعدی هم می کاهد. شما برای رسیدن به این هدف میتوانید از سرویس های دوره‌ای تعمیرگاه مجاز هیوندای استفاده کنید.

تعمیرگاه مجاز هیوندای

بررسی تمام گزینه ها

در تعمیرگاه هیوندای ۲۴۷ همه گزینه ها برای شما توضیح داده میشود. به این ترتیب ارزیابی برای شما راحت تر بوده و میتوانید از مکانیک بخواهید توضیح دهد چه مواردی شامل گارانتی شده و چه کارهایی شامل گارانتی نمی باشد. این کار باید قبل از شروع تعمیر انجام شود و همیشه در نظر داشته باشید که همه افراد از پارامترهای قانونی آگاه نیستند پس آموزش این موارد به شما و گزینه های بیشتر بر عهده مکانی که به آن مراجعه میکنید میباشد.

تفکیک هزینه ها

گاهی فاکتور ها و قیمت های مختلف برای شما خیلی گیج کننده هستند. در امداد خودرو هیوندای همه هزینه ها تا حد امکان شفاف است. هزینه های اصلی که برای تفکیک سریع قیمت می توان از آن استفاده کرد شامل هزینه قطعات، هزینه تعمیر کار و هزینه موارد اضافه ای که روی خودرو انجام شده میشود. متاسفانه هزینه های گزافی در خودروهای دست دوم مشاهده می شود.

داشتن زمان تصمیم گیری

تحقیقات گوگل نشان داده که حدود ۶۰ درصد از خریداران پیش از خرید آنلاین مطمئن می شوند که بهترین انتخاب ممکن را کرده‌اند. توصیه می‌کنیم که این گزینه را از خود سلب نکنید و هیچ وقت عجله کردن برای یک تصمیم گرانقیمت ایده خوبی نیست.

نکاتی مهم در تعمیر و نگهداری ماشین های لوکس

سرویس به موقع خودرو

اتومبیل های لوکس در مقایسه با اتومبیل های استانداردی که در جاده هستند، به تعمیر و سرویس و نگهداری بیشتری نیاز دارند. در خصوص وسایل نقلیه معمولی، این امکان برای شما وجود دارد که وقتی مشکل بیش از حد آزار دهنده شد به تعمیرگاه مراجعه کنید. اما این قضیه در خصوص خودروهای لوکس صادق نیست. توصیه می کنیم که به صورت کامل دفترچه راهنما را مطالعه کرده تا از همه جزئیات مربوط به نگهداری خودرو آگاهی داشته باشید. 

تعمیر گاه مجاز تویوتا

صندلی ها

شما باید حداقل هفته ای دوبار صندلی های خودرو را با جاروبرقی تمیز کنید. همچنین حواستان باشد که بقیه بخش های داخلی خودرو به خوبی تمیز شده باشد. مثلاً کف، درب ها، داشبرد، کنسول ها و … از جمله مکان هایی هستند که باید در تمیزی آن دقت داشته باشید. برای تمیز کردن کامل سطح صندلی ها از پاک کننده چرمی و پارچه میکروفیبر استفاده کنید. جمع شدن خاک و بالا ها در سطح صندلی و دیگر قسمت های داخلی ماشین طبیعی بوده و باید به صورت مرتب آنها را تمیز کنید تا مشکلی در عملکرد خودرو به وجود نیاید.

احتیاط در زمان رانندگی

با توجه به اینکه ممکن است در مسیر روزانه شما حفره‌ها، یخ، باران یا سایر شرایط جوی و منطقه ای وجود داشته باشد، در زمان عبور از چنین شرایط جاده‌ای باید حداکثر احتیاط را داشته باشید. همیشه در خاطرتان باشد که یک ماشین لوکس سرمایه‌گذاری بزرگ بوده که باید از آن مراقبت مناسبی صورت گیرد.

بررسی لاستیک ها

باید به صورت مرتب فشار هوا در لاستیک ها با یک روش استاندارد بررسی شود تا با به تعادل ماشین کمک شود. مراقبت از لاستیک های خودروهای لوکس را میشود با مراقبت از دندانهای انسان یکی دانست. در صورت مراقبت نکردن درست این تایر ها می توانند به یک مشکل بسیار خطرنانک و حتی دردناک تبدیل شود! حواستان باشد که هر زمان کناره لاستیک ها از یک و نیم میلیمتر کوچک تر شد، زمان تعویض لاستیک فرا رسیده است. به صورت کلی یکی از موثرترین راه ها برای بهبود عملکرد هر خودرویی لاستیک های خوب و تنظیم شده است. شما با تعویض لاستیک خودرو در تعمیرگاه هیوندای ۲۴۷ میتوانید از کیفیت بالای آن اطمینان داشته باشید.

سلامت کلاچ

توجه داشته باشید که درست کار کردن کلاچ خودرو باعث تضمین عملکرد صحیح موتور خودروی شما می شود. به همین علت است که کلاچ در میان ۵ مولفه مهم خودروهای لوکس قرار دارد. برای اطمینان از سلامت کلاچ خودروهای لوکس توصیه می‌کنیم، با مشاهده هرگونه تغییر در سرعت موتور خودرو هر چه سریعتر مکانیک خود را از این مورد آگاه کنید. همچنین میتوانید از خدمات امداد خودرو تعمیرگاه ۲۴۷ برای رسیدگی به این موضوع در محل استفاده کنید.

تعمیر گاه هیوندای

تعویض روغن در خودروهای لوکس

اینگونه میتوان گفت که خودروی لوکس شما سزاوار درمان درجه یک با دستکش سفید است. خودروی شما یکی از بهترین ماشین های مهندسی شده برای انسان بوده که برای حفظ ارزش سواری و کیفیت خودروی شما لازم است که سرویس دهی و نگهداری آن با کیفیت ویژه ای انجام شود. شما میتوانید در تعمیرگاه ۲۴۷ به خدمات با کیفیت لوکس دسترسی داشته باشید.

اگر برای شما هم این سوال پیش آمده که آیا تعویض روغن خودروهای لوکس از تعویض روغن خودرو استاندارد پیچیده‌تر است؟ باید بگویم که خیر؛ در واقع فرق زیادی بین تعویض روغن یک خودروی معمولی و یک خودروی لوکس وجود ندارد و فقط موضوع نوع روغن خودرو مطرح است. خدمات نگهداری از خودروهای لوکس به صورت حرفه ای در تعمیرگاه مجاز تویوتا انجام میشود. خودروهای لوکسی که در محدوده مسافت پیموده شده و زمان تحت گارانتی کارخانه می باشند باید در نمایندگی های مجاز تعمیر شوند. اما برای خدمات استاندارد این کار لازم نیست. برخلاف تصور رایج استفاده از مراکز خدماتی به جز نمایندگی برای خدمات استاندارد باعث باطل شدن گارانتی خودروی شما نمی شود.

تفاوت تعویض روغن خودروهای لوکس و معمولی

همه خودروهای لوکس و معمولی به مایعات نیاز دارند تا در سطح بهینه کار کنند. البته یک وسیله نقلیه اقتصادی برای نگهداری هزینه‌های خیلی کمتری نیاز دارد این مورد در خصوص تعویض روغن هم صدق می کند. تعویض روغن خودروهای لوکس نسبت به خودروهای معمولی به خاطر نیاز به روغن های خاص و زمان بر بودن می تواند هزینه های بیشتری داشته باشد. امروزه در اکثر خودروها ترکیب مصنوعی یا روغن مصنوعی کامل به کار میرود.

محل تعویض روغن ماشین های لوکس

امداد خودرو کیا

تعمیرگاه هیوندای ۲۴۷ دارای دانش فنی، تجهیزات و تکنسین های مجرب برای انجام همه خدمات تعمیر و نگهداری خودروهای لوکس میباشد. وقتی برای تعمیر خودرو خود به مرکز ما مراجعه می کنید گزارش مفصلی از وضعیت خودرو و همه موارد انجام شده به شما داده می شود. زمانی که تعمیرگاه معتبر با خدمات کامل را انتخاب می کنید، نتیجه خیلی بهتری از بقیه مراکز می گیرید. همه موارد مهم مثل کیفیت بالا، قیمت مناسب و سرعت انجام خدمات در تعمیرگاه هیوندای ۲۴۷ رعایت شده است. به خاطر کیفیت خدمات و قیمت مناسب صرفه جویی زیادی در هزینه های حال حاضر و آینده شما انجام می شود.  همچنین شما می توانید از خدمات امداد خودرو کیا برای تعویض روغن خودرو در محل و سایر سرویس های دورهای استفاده کنید تا در وقت شما برای رفتن به تعمیرگاه صرفه جویی شده و در عین حال از خدمات با کیفیت در محل استفاده کنید.

علی زارع

توسعه دهنده، بلاگر و عاشقِ دنیای موتور و موتورسیکلت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا