رپورتاژ آگهی

معرفی 8 مورد از مهم ترین تجهیزات ایمنی موتور سواری 

موتور سواری یکی از هیجان انگیزترین ورزش هایی است که می توانید آن را انتخاب کنید اما اگر از تجهیزات ایمنی موتور سواری استفاده نکنید، سلامت جانی خود را به خطر می اندازید. یک حادثه می تواند تا پایان عمر بر روی سلامت شما تاثیر بگذارد. پس قبل از هر اقدامی تجهیزات ایمنی ضروری موتور سواری را خریداری کنید.

در این مطلب قصد داریم تا لیستی از لوازم ضروری برای موتور کراس را به شما ارائه دهیم. با استفاده از این وسایل ایمنی ضروری می توانید در حین لذت بردن از موتور سواری، از سلامت خود نیز محافظت کنید. فراموش نکنید که این ورزش گاهی زندگی افراد را به خطر می اندازد و ممکن است باعث آسیب دیدن جدی یا مرگ موتور سوار شود. ما استفاده از 👈 لباس موتور کراس 👉 را در فصول مختلف به شما پیشنهاد می کنیم. این لباس ها از بدن شما در مقابل سرما و گرما محافظت کرده و کاملاً ایمن هستند.

معرفی ضروری ترین تجهیزات ایمنی برای موتور سواری

شماره 1: کلاه کاسکت اولین و ضروری ترین وسیله برای موتور سواری

در حین موتور سواری و حوادث مختلف ممکن است ضربات جدی به سر و گردن موتور سوار وارد شود. برای جلوگیری از این خطرات باید کلاه کاسکت مناسبی را خریداری کرده و آن را به طور مداوم استفاده کنید. کلاه کاسکت ها در دو مدل معمولی و حرفه ای طراحی می شوند. شما می توانید این محصول را از فروشگاه تجهیزات ایمنی موتور سواری خریداری کنید. 

موتور سوارهای حرفه ای هرگز بدون کلاه موتور کراس به موتور سواری نمی پردازند. به شما توصیه می کنیم در هنگام خرید کلاه کاسکت به کیفیت آن توجه کنید تا بتواند به طور کامل از سر و گردن شما محافظت کند.

شماره 2: دستکش موتور سواری، وسیله ای برای حرفه ای ها

شما با استفاده از دستان خود موتور سیکلت یا موتور کراس خود را کنترل می کنید. در نتیجه در حوادث ممکن است آسیب جدی به دست های موتور سوار وارد شود. برای جلوگیری از این نوع آسیب بهتر است دستکش موتور سواری مناسبی را خریداری کرده و از آن به طور مداوم استفاده کنید. 

دستکش های موتور سواری از مواد بسیار مقاوم با طراحی ارگونومیک ساخته می شوند تا ارتباط میان دستان شما و فرمان موتور را حفظ کرده و از سلامت شما نیز محافظت کنند. موتور سوارهای حرفه ای هرگز بدون دستکش موتور سواری نمی پردازند زیرا می دانند که دست ها در معرض چه آسیب های مختلفی قرار دارند. دستکش های مخصوص یکی از ضروری ترین تجهیزات ایمنی موتور سواری هستند که در سه مدل بچه گانه، زنانه و مردانه تولید می شوند.

شماره 3: لباس موتور سواری، تضمین ایمنی کل بدن

اگر از لباس مناسب در حین موتور سواری استفاده نکنید ممکن است موتور شما واژگون شده و آسیب های جانی بسیار زیادی را متحمل شوید. به همین دلیل ضروری است که لباس مخصوص را نیز در لیست تجهیزات ایمنی ضروری موتور سواری قرار دهید. این لباس ها به صورت حرفه ای طراحی شده اند و در رنگ ها و اندازه های متفاوتی به مشتریان عرضه می شوند. 

توجه داشته باشید که این نوع لباس را باید از تولیدکنندگان معتبر داخلی و خارجی تهیه کنید تا حفاظت کاملی از بدن شما انجام دهند. هیچ قطعه یا زائده اضافه ای در لباس های موتور سواری وجود ندارد و ایمنی شما با این لباس ها تضمین می شود. لباس را باید متناسب با موتوری که سوار می شوید، خریداری کنید. پس قبل از هر کار از صفحهموجودی موتور در فروشگاه های مختلف بازدید کنید تا از هماهنگی لباس با موتور خود، اطمینان پیدا کنید.

شماره 4: محافظ صورت و عینک برای موتور سواری آفرود

اگر کلاه کاسکتی که خریداری کرده اید دارای نقاب نیست باید از محافظ صورت و عینک برای موتور سواری استفاده کنید. مخصوصاً در رانندگی های آفرود به این مدل از تجهیزات ایمنی موتور سواری احتیاج پیدا می کنید. در موتور سواری آفرود ممکن است اشیا تیز و برنده ای به سمت چشم ها یا صورت شما پرتاب شوند. در صورتی که از آنها محافظت نکنید با آسیب جدی روبرو شده و از این کار خود پشیمان خواهید شد. 

محافظ صورت و عینک از شما در برابر باد، حشرات و اجسام خارجی محافظت می کنند. بهتر است محافظ صورت و عینک را از فروشگاه معتبر تهیه کنید تا کیفیت خوبی داشته باشد و محافظت کاملی از صورت و چشمان شما انجام دهند. تنها محصولات باکیفیت هستند که در مقابل خط و خش مقاوم بوده و استحکام خوبی دارند.

شماره 5: خستگی کمتر و ایمنی بیشتر با بوت موتور سواری

اگر شما هم از طرفداران موتور سواری ریس یا کراس هستید باید👈 بوت مخصوص موتور سواری 👉 را تهیه کنید. این محصول در لیست تجهیزات ایمنی ضروری موتور سواری قرار می گیرد زیرا از خسته یا کوفته شدن پاهای شما در حین موتور سواری جلوگیری می کند. همچنین محافظت کاملی از مچ و ساق پای شما به عمل می آورد. در صورتی که پاهای شما دچار آسیب شوند دیگر هرگز نمی توانید به موتور سواری بپردازید. 

پس حفاظت از این ناحیه از بدن را جدی بگیرید. این بوت ها از سوختگی پا در تماس با تجهیزات داغ موتور نیز جلوگیری می کنند. بوت های موتور سواری را می توان با کلاه کاسکت یا لباس موتور سواری هماهنگ کرد و استایل زیبایی برای موتور سواری داشت.

شماره 6: محافظ گردن و کاهش خطرات موتور سواری

اگر در حین سقوط تصادف یا حادثه به گردن شما آسیبی وارد شود، خطر قطع نخاع شما را تهدید می کند. این ضایعه هرگز درمان نخواهد شد پس باید از آن جلوگیری کرد. با تهیه محافظه گردن مناسب می توانید از این عضو حیاتی مراقبت کرده و سلامت خود را حفظ کنید. محافظ گردن جایگاه ویژه ای در میان تجهیزات ایمنی موتور سواری دارد و باید با متریال مرغوب ساخته شده باشد تا حفاظت کاملی از گردن شما انجام دهد.

شماره 7: شولدر موتور سواری، انتخاب حرفه ای ها

یکی از مدل های لباس موتور سواری شولدر نامیده می شود. این پوشش از تمامی قسمت های بالاتنه مانند گردن، قفسه سینه، کتف، نخاع، ستون فقرات، بازو، شکم، ران پا، آرنج، استخوان لگن و اندام تناسلی محافظت می کند. شولدرها را از فیبر یا الیاف کربن می سازند. همچنین شولرهای فایبرگلاس نیز مقاومت بالایی در برابر ضربات و آتش سوزی دارند. 

با انتخاب شولدر مناسب یکی از لوازم ضروری ایمنی برای موتور کراس را خریداری کرده اید و حفاظت خوبی از بدن خود در برابر عوامل آسیب های مختلف انجام خواهید داد.

این تجهیزات را باید از کجا خریداری کنیم؟

شما باید این تجهیزات را برای یک موتور سواری ایمن خریداری کرده و از آنها به صورت مداوم استفاده کنید. نوع تجهیزات ایمنی برند تولید کننده میزان حفاظت آنها و فروشگاهی که این تجهیزات را از آنها می خرید، بر روی قیمت نهایی تجهیزات ایمنی ضروری موتور سواری تاثیر می گذارند.

فروشگاه اینترنتیبریم آفرود berimoffroad.com  انواع لوازم ضروری برای موتور کراس را در اختیار شما قرار داده است. شما می توانید از میان محصولات متنوع این فروشگاه محصول مناسب خود را انتخاب کرده و به صورت آنلاین خریداری کنید. بسیاری از برندهای مطرح داخلی و خارجی محصولات خود را از طریق بریم آفرود به دست مصرف کننده می رسانند.

زوموتور

توسعه دهنده، بلاگر و عاشقِ دنیای موتور و موتورسیکلت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شماره موبایل

دکمه بازگشت به بالا