رپورتاژ آگهی

جامع ترین لیست ماشین دنده اتومات زنانه (خوش قیمت های ترند)

خانم ها همواره به دنبال خودروهای خاص با دنده اتومات هستند. زیرا رانندگی با آنها بسیار ساده تر از سایر اتومبیل ها می باشد. خودروهایی مثل پژو 207، مزدا 3، برلیانس H330، جک J4، چری آریزو ۵ و هیوندای i20 جزو انواع ماشین دنده اتومات زنانه محسوب می شوند.

در ادامه ویژگی های مثبت و منفی این خودرو ها را بررسی کرده و مناسب ترین آنها را برای رانندگی در جاده و شهر به شما معرفی می کنیم. فراموش نکنید که ماشین مناسب می تواند تاثیر زیادی در تسلط شما در رانندگی داشته باشد. بهتر است نسبت به قطعات خودرو نیز شناخت داشته باشید تا با مشکلات کمتری روبرو شوید.

معرفی انواع ماشین دنده اتومات زنانه

انواع ماشین دنده اتومات زنانه که جزو ترندهای بازار هستند، عبارتند از:

مزدا ۳، یک خودروی خوش دست

طراحی هوشمندانه مزدا 3 آن را به بهترین گزینه برای خانم ها تبدیل می کند. از اولین روزی که مزدا تری به بازار معرفی شد، حدود 1 دهه می گذرد و از آن زمان تا به امروز این خودرو چالش های زیادی را پشت سر گذاشته است. مشکلات واردات، تحریم و … باعث شدند که این خودرو نتواند جایگاهی را که باید در بازار ایران پیدا کند.

تیپ 4 مزدا 3 با چهره ای زیبا، فرمان پذیری خارق العاده و کیفیت ساخت مناسب جای هیچ شکایتی را باقی نمی گذارد. این محصول قبل از تورم محبوبیت زیادی در کشور ما پیدا کرده بود و می توانست همگام با رنو مگان و خودروهای مشابه پیش برود؛ اما متاسفانه تورم قیمت این ماشین را به یک میلیارد رساند.

هر چند مزدا 3 انتخابی هوشمندانه است، اما باید درباره عیب های آن بدانید. قسمت عقب کابین این خودرو فضای کمی دارد و به دلیل عرضه و تقاضای کم، در صورت بروز مشکل برای سیستم ماشین در تهیه لوازم یدکی ماشین و تعمیر آن به مشکل می خورید. اگر با وجود تمام این مشکلات جذابیت بالای این خودرو شما را گرفته، توصیه می کنیم که حتماً آن را بخرید و تجربه داشتن یک ماشین دنده اتومات زنانه را به خود هدیه دهید.

هر چند قیمت مزدا 3 بالاست، اما شما می توانید این خودرو را از مراکز خرید و فروش خودرو های تصادفی با قیمت پایین تری خریداری نمایید. پیشنهاد می کنیم پیش از خرید قطعی ماشین را به یک کارشناس نشان دهید.

پژو 207، انتخاب اول خانم ها در خودرو

پژو 207 تفاوت زیادی با 206 ندارد، اما بسیاری از مشتریان به خصوص خانم ها از آن استقبال کرده اند. برند تولیدکننده ایران خودرو نیز به این محصول از خانواده پژو امکاناتی مانند دی لایت، نمایشگر لمسی و چراغ های ال ای دی اضافه کرده است تا جذابیت آن بیشتر شود. این برند بعد از سال 99 نسخه پانورامای 207 را به بازار عرضه کرد.

از جمله ویژگی های مثبت 207 می توان به داشتن گیربکس های قوی و مصرف سوخت پایین اشاره کرد. البته باید توجه داشته باشید که در پیچ ها فرمان پذیری این ماشین متوسط بوده و قیمت قطعات آن نیز بالا هستند؛ بنابراین اگر به عنوان یک خانم مهارت کافی در رانندگی ندارید یا در صورت خرابی ماشین وضعیت مالی شما برای رفع ایرادات به وجود آمده خیلی خوب نیست، ما این خودرو را به شما پیشنهاد نمی دهیم. مناسب رانندگی در شهر و جاده می باشد.

برلیانس H330، ماشین خاص مناسب بانوان

شباهت برلیانس H330 به نسل قدیمی خود یعنی برلیانس H3020 را نمی توان نادیده گرفت؛ اما این خودرو در دسته مدل های سدان قرار گرفته، در صورتی که H3020 جزء مدل های هاچبک است. این محصول جذابیت ظاهری بیشتری نیز نسبت به نسل قبلی خود دارد، به همین دلیل گزینه ای مناسب برای خانم ها به شمار می آید.

در این برلیانس H330 به جای تسمه تایم از زنجیر تایم استفاده می شود. طرفداران این ماشین نیز نسبت به قطعاتی مثل جعبده دنده و گیربکس های آن رضایت کافی دارند. البته نمی توان از کیفیت نسبتاً پایین قطعات و کابین نسخه های اولیه چشم پوشی کرد.

جک J4، خودروی خانم های لاکچری

تنها سدان چینی که با قیمت زیر یک میلیارد تومان در کشور ایران معامله می شود، جک J4 است. به دلیل همین قیمت مناسب بسیاری از طرفداران به خصوص خانم ها ترجیح می دهند که این ماشین را بخرند. این ماشین جزء خودروهای کم استهلاکی به شمار می آید، بنابراین برای خانم هایی که به دنبال گزینه ای خوش فرمان می گردند، بهترین انتخاب به شمار می آید.

در جک J4 یک پیشرانه 1.5 لیتری 4 سیلندر تنفس طبیعی قرار دارد که قدرت آن 103 اسب بخار و 146 نیوتن متر گشتاور است. کرمان موتور آپشن های جدیدی را نیز برای جک J4 در نظر گرفته که از جمله آنها می توان به دی لایت، ترمزهای دیسکی عقب و سیستم کنترل پایداری اشاره کرد.

چری آریزو ۵، پرطرفدارترین ماشین زنانه

اگر به دنبال یک ماشین مناسب هستید تا به سادگی در جاده و شهر به رانندگی بپردازید. ما چری آریزو ۵ را پیشنهاد می دهیم. این محصول سال هاست که در کشور ایران به فروش می رسد و به لطف آپشن های فوق العاده توانسته توجه زیادی را به خود جلب کند.

در چری آریزو ۵ یک پیشرانه 1.5 لیتری 4 سیلندر توربو دارد که با قدرت 145 اسب بخار و 210 نیوتن متر گشتاور در بین رقبا عرض اندام می کند.

در طراحی های جدید آن، قسمت جلو تهاجمی تر بوده و به آپشن های جدیدی به نام گرمکن صندلی های جلو و تنظیم برقی صندلی راننده مجهز شده که همین ویژگی ها آن را خاص و منحصر به فرد کرده است. مناسب جاده است.

هیوندای i20، خودروی کم مصرف و محبوب بین خانم ها

نسخه اول هیوندای i20 وارداتی با استقبال خوبی روبرو نشد، اما کرمان موتور نسخه دوم و سوم آن را به صورت مونتاژ شده روانه بازار کرد و با این کار توانست توجه بسیاری را به خود جلب کند. این محصول آلمانی به دلیل کیفیت و عایق بندی مناسب توانسته مورد توجه قرار بگیرد.

هرچند طراحی هیوندای i20 هاچبک مانند است، اما از ظرفیت خوبی برخوردار می باشد. این خودرو در هر 100 کیلومتر کمتر از 7 لیتر بنزین مصرف می کند و به همین دلیل آن را به عنوان یکی از کم مصرفترین ماشین های بازار ایران می شناسند.

هر چند هیوندای i20 شتاب اولیه مناسبی ندارد و امکانات جانبی آن نیز نسبت به رقبا کمتر هستند، اما با این حال توانسته فروش خوبی را از آن خود کند.

ماشین دنده اتومات زنانه، گزینه ای جذاب برای خانم ها

ماشین دنده اتومات زنانه گزینه ای جذاب برای خانم هاست که می تواند نیاز آنها را به صورت کامل برطرف کند. اگر به دنبال یک خودروی مثال زدنی و باکیفیت می گردید که متناسب با شان شما به عنوان یک خانم باشد، خوشبختانه دست بازی در انتخاب دارید. انواع ماشین های دنده اتومات زنانه با طراحی منحصر به فرد خود می توانند تبدیل به انتخاب اول شما برای خرید ماشین شوند.

البته پیشنهاد می دهیم که از قبل حتماً با کارشناسان حرفه ای بازار مشورتی داشته باشید تا آنها متناسب با نیاز شما بهترین خودرو را معرفی کنند. بسیاری از نمایشگاه داران و کارشناسان فروش وب سایت های فروشگاهی در این زمینه می توانند شما را راهنمایی کنند.

زوموتور

توسعه دهنده، بلاگر و عاشقِ دنیای موتور و موتورسیکلت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شماره موبایل

دکمه بازگشت به بالا