رپورتاژ آگهی

بهران تراش را از کجا تهیه کنیم؟

به نظر شما بهترین راهکار برای جلوگیری از سایش قطعات و خورده شدن آن ها چیست؟ استفاده از روغن بهران تراش، این روغن ها علاوه بر کاهش اصطکاک میان قطعات، باعث می شوند دستگاه های صنعتی بهتر کار کنند. موضوع مورد بحث این مقاله بررسی روغن بهران تراش است. از این روغن برای عملکرد صحیح دستگاه های تراش، دستگاه های ماشین کاری و تراش دهی فلزات استفاده می شود.

معرفی روغن بهران تراش

روغن بهران تراش را می توان مناسب ترین سیال برای ماشین کاری فلزات آهنی و غیر آهنی دانست. از این محصول برای محافظت در برابر زنگ زدگی، روان کنندگی و به عنوان خنک کننده نیز استفاده می شود. به طور کلی این روغن می تواند عملکرد برش را بهبود بخشد. در فرآیندهای سنگ زنی و فرزکاری استفاده از این روغن می تواند به شستن و بردن براده ها نیز کمک کند. علاوه بر این مزیت ها، روغن بهران تراش دمای قطعه را کاهش داده و این امر به جابه جایی راحت تر آن کمک می کند.

به جرئت می توان گفت یکی از بهترین محصولات بهران تراش، روغن آب صابون می باشد. این شرکت با استفاده از مواد اولیه بسیار با کیفیت و تجربه و تخصص چندین ساله محصولاتی در کلاس جهانی تولید می کند. این آب صابون میزان دما را کنترل کرده، از خطاهای احتمالی در زمان کار با فلزات کاسته و در نهایت می توان گفت مقاومت بسیار بالایی دارد.

صابون روغن را حل می کند و اجازه می دهد روغن و آب با هم مخلوط شوند. امولسیون مخلوطی ریز از دو مایع غیرقابل اختلاط طبیعی است که معمولاً آب و روغن است. امولسیون ها توسط نوع خاصی از ماده شیمیایی که سورفکتانت یا امولسیفایر نامیده می شود، این ماده شیمیایی به آب و روغن اجازه می دهد تا همزیستی کنند.

اهمیت استفاده از روغن بهران تراش

این محصول برای ماشین کاری سبک بوده و برای عملیات سنگ زنی به طور خاصی مورد استفاده قرار می گیرد. در عملیات سنگ زنی در صورتی که به امولسیون های بسیار تمیزی برای ته نشینی سریع ریزدانه ها نیاز باشد، از روغن بهران تراش استفاده می شود. البته باید توجه کنید که دمای مناسب نگهداری این محصول ۴۱ تا ۱۰۴ درجه فارنهایت است. این محصول نباید منجمد شده و یا بیش از یک سال نگهداری شود. بسته بندی های این محصول به شکل سطل های ۲۰ لیتری و بشکه های ۲۰۸ لیتری می باشد.

پس از برش یک جنس سخت، حرارت بالایی را در سطح برش خورده احساس خواهیم کرد. این حرارت و گرما می تواند از کیفیت کلی کار بکاهد و حتی به تیغه ی برشکاری آسیب جدی وارد کند. برای حل دو مشکل بیان شده حتما باید از روغن بهران تراش استفاده کرد.

انواع ویژگی های روغن بهران تراش

ویژگی ها و مزیت های استفاده از این روغن عبارتند از:

  • جلوگیری از ساییده شدن و خوردگی قطعات
  • استفاده از این روغن منجر به تشکیل کف پایدار نمی شود.
  • امولسیون روغن به سرعت تشکیل شده و پایداری آن مطلوب است.
  • مقاومت بسیار بالایی در برابر رشد میکرو ارگانیسم ها دارد.

قیمت روغن بهران تراش

متاسفانه از روغن بهران تراش همانند بهران حرارت نسخه های تقلبی زیادی در بازار موجود می باشد اما شما می توانید این محصول را با کیفیتی در سطح جهانی از ما خریداری کنید. مسائلی از قبیل قیمت دلار، سختی واردات، موجود بودن مواد اولیه و … بر قیمت این روغن ها تاثیرگذار هستند.

خرید بهران تراش از روغن سیتی

شما می توانید روغن بهران تراش و پارس بابک 68 را با بهترین کیفیت و معقول ترین قیمت از روغن سیتی تهیه کنید. ما مفتخریم که به عنوان بهترین عرضه کننده روغن های صنعتی، روغن بهران تراش را در کمترین زمان ممکن در اختیار شما قرار دهیم. شما می توانید برای اطلاع از آخرین قیمت روغن بهران تراش با ما تماس بگیرید.

مزایای شرکت روغن سیتی

مزایای تهیه بهران تراش از شرکت روغن سیتی عبارتند از:

  • تهیه بهترین کیفیت از روغن بهران تراش
  • خریداری روغن بهران تراش از خبره ترین عرضه کننده روغن های صنعتی کشور
  • امکان مشورت با مشاوران مجرب شرکت درباره خرید روغن بهران تراش
  • موجود بودن کلیه محصولات مرتبط با روانکارهای صنعتی مانند ضدیخ، گریس، روغن های موتوری و … و امکان تهیه این محصولات از روغن سیتی
  • دسترسی به برندهای معتبر ایرانی مانند نفت بهران، نفت پارس، نفت ایرانول و برندهای خارجی مانند کاسترول، کوبیل، فوکس، شل و توتال
  • سفارش آنلاین محصول از طریق سایت معتبر روغن سیتی

اگر درباره خرید روغن بهران تراش و دیگر محصولات مرتبط مانند روغن توربین با آن سوالی دارید می توانید سوالتان را در قسمت نظرات از ما بپرسید. با توجه به مزایای مطرح شده شما می توانید همین حالا روغن بهران تراش را از روغن سیتی خریداری کنید.

سایت: roghancity.com

علی زارع

توسعه دهنده، بلاگر و عاشقِ دنیای موتور و موتورسیکلت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا