رپورتاژ آگهی

نمایشگاه لوازم آفرود و کمپ تهران

چکیده : پس از چند سال وقفه و انتظار بالاخره قرار است شاهد برگزاری نمایشگاه آفرود باشیم. این نمایشگاه که در تاریخ 18 مرداد 1402 ، در ایران مال تهران  آغاز می شود در بردارنده تجهیزات و ابزارهایی است که مختص به سفر و ماجراجویی هستند.

نمایشگاه آفرود

پس از چند سال وقفه و انتظار بالاخره قرار است شاهد برگزاری نمایشگاه آفرود باشیم. این نمایشگاه که در تاریخ 18 مرداد 1402 ، در ایران مال تهران  آغاز می شود در بردارنده تجهیزات و ابزارهایی است که مختص به سفر و ماجراجویی هستند. اگر شما نیز علاقه بسیار زیادی به کمپینگ ها و اکوتوریسم ها دارید دیدن از این نمایشگاه خالی از لطف نیست؛ چرا که این امکان را برای شما فراهم می سازد تا بیشتر از قبل با تجهیزات و لوازم آفرود و سفر  و لوازم کمپ آشنا شوید. در این نمایشگاه شرکت های خودروسازی بسیار زیادی حضور دارند تا از این بستر برای عرضه محصولات کمپینگ و آفرود خود نهایت استفاده را ببرند. اگر در این راستا ابهامی دارید مطالعه ادامه این نوشتار می تواند اطلاعات مفیدی را در اختیار شما عزیزان قرار دهد. تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

نمایشگاه آفرود تهران

هدف از برگزاری نمایشگاه آفرود

نمایشگاه آفرود با هدف عرضه محصولات شرکت های خودروسازی در راستای کمپینگ و آفرود برگزار می گردد. در این نمایشگاه می توان برخی تولیدکنندگان خودروها را نیز دید که هر ساله محصولات مختلفی از آفرودها را تولید و به بازار عرضه می کنند. با حضور در این نمایشگاه می توانید با شرکت های تولیدکننده ای ملاقات کنید که با تولید تجهیزات آفرود سعی بر تامین نیازهای علاقمندان به آفرود و کمپینگ دارند. این تجهیزات شامل محصولات اختصاصی مربوط به خودروهای دو دیفراسنیل نیز می شوند که در حال حاضر توانسته اند به محبوبیت بسیار زیادی در سراسر دنیا دست یابند.

اگر بخواهیم اشاره ای اجمالی به شرکت های خودروسازی فعال در نمایشگاه آفرود داشته باشیم می توان ایران خودرو، دیزل و گروه آمیکو را نام برد. این شرکت ها تاکنون در تمامی نمایشگاه های مربوط به تجهیزات آفرود حضور یافته اند تا به این طریق موفق به عرضه محصولات دو دیفرانسیل و آفرودی خود شوند.

زمان برگزاری نمایشگاه آفرود

نمایشگاه بین المللی آفرود، اتو کمپینگ و کمپینگ از تاریخ 18 مرداد 1402 در ایران مال تهران آغاز می شود. طی چندسال گذشته برگزاری این نمایشگاه متوقف شده بود؛ چرا که به دلیل شیوع کرونا امکانات موردنیاز برای این امر وجود نداشتند. از نمایشگاه آفرود با نام نمایشگاه اوکافیر  Ocafair  و با عنوان «نمایشگاه سفر، اکوتوریسم، ماجراجویی، کمپینگ، اتوکمپینگ، تجهیزات و صنایع وابسته» نیز یاد می گردد و محل برگزاری آن نیز شهر تهران است.

مهم ترین تجهیزات آفرود و کمپینگ

در این بخش از نوشتار خود قصد داریم تا به بررسی مهم ترین تجهیزات آفرود و کمپینگ بپردازیم که طی برگزاری نمایشگاه آفرود عرضه می شوند. این تجهیزات موارد زیر را در بر می گیرند.

تایرها

انتخاب تایر با سایز مناسب اهمیت بسیار زیادی در کمپینگ ها و سفرها دارد؛ بنابراین می توان آن ها را به عنوان مهم ترین تجهیزات آفرود معرفی کرد. به واسطه تایرهای مناسب می توانید به راحتی از مسیرهای بیراهه و سخت عبور کرده و شرایط بهتری را تجربه کنید. انواع تایرها که در نمایشگاه های آفرود توسط شرکت های خودروسازی و یا تولیدکننده تجهیزات آفرود عرضه می شوند دارای سایزهای مختلفی بوده و ویژگی های خاص خود را دارند.

این تایرها دارای ساختاری کاملا مهندسی شده هستند و توان فنی آن ها نیز از تناسب قابل توجهی برخوردار است. ممکن است تصور کنید که تایرهای بزرگ برای خودروهای آفرود مناسب تر هستند؛ در حالی که چنین تایرهایی فشار زیادی را به بخش زیربندی، پیشرانه، گیربکس و تعلیق وارد می کنند. این امر می تواند رانندگی شما در مسیرهای مختلف با اختلال مواجه سازد.

لوازم افرود

پمپ باد

کاهش میزان فشار باد تایرها را می توان گزینه ای عالی دانست تا در برخی مسیرها موفق به افزایش کشش  پهن شدن سطح اصطکاک تایرها شوید. این امر می تواند از گرفتاری شما در مسیرهای بیراهه جلوگیری کند. از پمپ های هوا برای پر کردن مجدد باد تایرها کاربرد دارند تا بتوانید مجددا باد تایرهایی که خالی شده اند را تامین کنید. پمپ های هوا علاوه بر قدرت بالا بایستی کیفیت مناسبی نیز داشته باشند تا در بیراهه نوردی دچار مشکل نشوید. قیمت این پمپ ها بالا است اما ارزش خرید نیز دارند. در نمایشگاه آفرود می توان نمونه های مختلفی از این تجهیزات را دید که برخی باکیفیت بسیار بالای خود به خوبی می توانند نیازمندی های شما عزیزان را برآورده سازند.

وافل برد

از دیگر تجهیزات آفرود و کمپینگ می توان به وافل برد اشاره نمود که انتخابی عالی برای جایگزین شدن با پمپ های هوا هستند؛ اما وافل برد چیست؟ برای تولید وافل برد تولیدکنندگان ابتدا صفحه های مشبک را با پلاستیک های محکم قالب گیری می کنند. این صفحات مشبک جنسی فلزی دارند و در مواقع نیاز می توانند به شما کمک های بسیار زیادی نمایند. به عنوان زمانی که خودرو لای گل و لای گیر کند این وافل بردها در قسمت زیر تایر قرار می گیرند و در نهایت موجب خارج شدن تایرها از گل و لای ها می شوند.

جک های لیفت

این جک های لیفت اشاره به جک های مخصوص خوردهای آفرود دارند که در نمایشگاه آفرود می توان نمونه های مختلفی از آن ها را دید. جک های لیفت وزن کمی دارد و عمدتا برای افزایش ارتفاع خودروهای آفرود مورداستفاده قرار می گیرد. با استفاده از این جک ها می توانید ارتفاع خودروی خود را افزایش داده و فرایندهایی همچون خارج شدن تایرها از بین گل و لای و یا تعویض تایرهای پنچر شده را انجام دهید.

مجموعه مهاباد آفرود با برند MOP ، عرضه کننده مستقیم لوازم آفرود و کمپینگ

مهاباد آفرود برای ششمین سال متوالی همراه شما هستیم با نمایشگاه جذاببببب افرود کمپینگ ، سفر و ماجراجویی به مدت ۵ روز از ۱۸ تا ۲۲ مرداد ماه همراه با بهترین شرکت های فعال در حوزه افرود و طبیعت گردی که شامل هم واردکنندگان و هم تولید کنندگان می شود، پذیرای شما دوستدارن ماجراجویی و سفر هستیم. مجموعه مهاباد آفرود با برند MOP که عرضه کننده مستقیم لوازم آفرود میباشد میزبان شما عزیزان و دوستداران ماجراجویی در مرکز نمایشگاهی ایران مال خواهد بود.

مجموعه مهاباد آفرود از سال ۱۳۹۴ فعالیت خود را در شهرستان مهاباد در زمینه فروش لوازم کمپ و آفرودی بصورت آنلاین آغاز کرد و در ادامه فعالیت خود اقدام به شناسایی نیاز های مشتریان خود در زمینه تجهیزات کمکی و روشنایی و رفاهی کمپ و تفریحی اقدام به تامین آنها از بهترین برندها کرد سپس با توجه به احساس خلا در ارائه خدمات و کالاهای با کیفیت به سایر شهر ها و استان های کشور اقدام به نقل مکان از مهاباد به تهران کردیم، در ادامه فعالیت های خود و با توجه به بررسی های انجام شده توسط گروه با تجربه و مشاوره از دوستان دارای تجربه در زمینه آفرود متوجه این مهم شدیم که اجناس ارائه شده توسط شرکت های واسطه روز به روز بی کیفیت شده و هیچ گونه تعهدی به اجناس فروخته شده ندارن بنابر این اقدام به سفارش اجناس و کالاهای اصلی و کاربردی در زمینه روشنایی کمکی و کمپ و تفریحی از کارخانجات اصلی با کیفیت بهتر و خدمات پس از فروش نمودیم، و با توسعه برند مهاباد آفرود MOP و حضورمان در تهران جهت ارائه خدمات بهتر مشاوره ، فروش ، ارسال سریع و خدمات پس از فروش و‌گارانتی لوازم با برند MOP در خدمت مشتریان عزیز باشیم.

برای دریافت مشاوره در مورد نمایشگاه و همچنین خرید لوازم آفرود و لوازم کمپ میتوانید به سایت www.MahabadOffroad.com مراجعه کنید.

شماره تماس جهت دریافت مشاوره : 09120036904 

مهاباد افرود

علی زارع

توسعه دهنده، بلاگر و عاشقِ دنیای موتور و موتورسیکلت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شماره موبایل

دکمه بازگشت به بالا