رپورتاژ آگهی

قطب تولید نهال زردآلو در ایران را بشناسید

ایران در سال سوم به عنوان سومین تولید کننده زردآلو در جهان شناخته شد، باغداران ایرانی تنها با تکیه بر تولید نهال زردآلو با کیفیت در نهالستان­های نمونه و برتر توانستید که این مقام را برای کشور عزیزمان رقم بزنند، هدف ما از نگارش این خبر نامه معرفی نهالستان­های مطرح کشوری است که به عنوان قطب تولید نهال زردآلو در ایران شناخته شده­اند.

مزیت خرید نهال از قطب تولید نهال زردآلو این است که باغداران در هر شهری از ایران با هر شرایط آب و هوایی و جغرافیایی می­توانند بهترین رقم و از همه مهم­تر مناسب­ترین رقم را برای خود انتخاب نمایند.

بهترین نهالستان ایران در زمینه تولید نهال زردآلو

نهالستان­های مختلفی در زمینه­ی تولید نهال زردآلو فعالیت می­کنند اما ما در این بخش بهترین نهالستان ایران در زمینه تولید نهال زردآلو را به شما معرفی خواهیم کرد.

  • نهالستان پالیز نهال قطب تولید نهال زردآلو در ایران

این نهالستان که حدود یک قرن سابقه در تولید نهال انواع درختانمیوه و بالاخص گردو و زردآلو دارد توانسته رکورد تولید ارقام متخلف زردآلو در ایران را به خود اختصاص دهد، در این نهالستان انواع مختلف نهال زردآلو از ارقام مناسب مناطق گرمسیر گرفته تا معتدل و سردسیری تولید می­شود و بنابراین بسیاری از باغداران در سراسر کشور می­توانند بسته به شرایط اقلیمی خود از این نهالستان خرید کنند.

نکته­ی حائز اهمیت در مورد این نهالستان امکان خرید نهال به صورت اینترنتی و غیر حضوری است، خرید اینترنتی در بسیاری از موارد امروزه رواج پیدا کرده اما همیشه نوعی حس بی اعتمادی نسبت به این نوع خرید وجود دارد، باغداران می­توانند با خیال راحت خرید خود را از سراسر کشور به صورت غیر حضوری انجام دهند چرا که این نهالستان از اعتبار کافی برخوردار است.

  • نهالستان برتر نهال

نهالستان برتر نهال نهالستانی با سابقه بیش از نیم قرن در تولید انواع نهال به ویژه نهل­های صادراتی و پیوندی است و بنابراین برای خرید نهال زردآلو پیوندی و البته وارداتی می­تواند برای شما بهترین گزینه باشد، نهالستان برتر نهال نیز بستر خرید اینترنتی را فراهم کرده و باغداران می­توانند با خیال راحت خرید خود را به صورت غیر حضوری انجام دهند.

نکته مهم در رابطه با این نهالستان وجود کارشناسان مشاور ماهری استکه می­توانند شما را در هر زمینه مرتبط با احداث باغ و یا اصول باغداری راهنمایی کنند و در صورتی که اطلاعی از اصول کاشت و نگهداری درختان میوه نداشته باشید می­توانند شما را به نحو احسنت راهنمایی کنند.

انواع نهال زردآلو پر بار و پرطرفدار

انواع مختلفی از نهال زردآلو در نهالستان­های مختلف کشور تولید می­شود، در این بخش ما برخی از انواع نهال زردآلو پر بار و پرطرفدار نهال زردآلو را به شما معرفی می­کنیم تا بتوانید انتخاب ساده­تری داشته باشید.

ارقامی از نهال زردآلو مانند نهال زردآلو شکرپاره، نهال زردآلو قیسی، نهال زردآلو سلطنتی، نهال زردآلو ملایر و بسیاری دیگر از ارقام نهال زردآلو در نهالستان­های معتبر تولید می­شوند که به دلیل کیفیت بالای محصول و باردهی مناسب طرفداران بسیاری دارند، برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با ارقام مختلف زردآلو می­توانید با کارشناسان نهالستان پالیز نهال در تماس باشید.

تولید نهال زردآلو برای مناطق سردسیری در قطب تولید نهال زردآلو

زردآلو یکی از گزینه­هایی است که باغداران در مناطق سردسیر برای احداث باغ به آن فکر می­کنند و به دنبال بهترین نهال زردآلو برای این منطقه هستند اما در مورد مناطق سردسیر دو چالش بزرگ پیش روی باغداران در زمان انتخاب نهال زردآلومناسب است، در نهالستان­ها به طور اختصاصی کار تولید نهال زردآلو برای مناطق سردسیر انجام می­شود.

نهال زردآلویی که برای مناطق سردسیر تولید می­شود به طور معمول بر پایه­های مقاوم به سرما مانند آلوچه وحشی و یا زردآلوی تلخ پیوند بخورد، مقاومت پایه به سرما سبب می­شود نهال تولید شده بتواند ریشه­های خود را در برابر سرما و یخ بندان طولانی در این مناطق محفوظ بدارد.

از طرفی در زمان پیوند زدن از ارقام دیر گل و پربار استفاده می­شود، اهمیت دیر گل بودن رقمی که برای پیوندک استفاده می­شود این است که این ارقام پس از سپری شدن سرمای دیر رس بهاره گلدهی خود را آغاز می­کنند و بنابراین سرمازدگی بهاره منجر به از دست رفتن باردهی این درختان نخواهد شد، مشکلی که معمولا باغداران در مناطق سردسیری با آن دست به گریبان هستند.

فروش نهال زردآلو به شهرهای مختلف ایران

شاید این سوال برای شما مطرح شود که فروش نهال زردآلو به شهرای مختلف ایران از قطب نهال زردآلو به چه صورت انجام می­شود، در ادامه شما را فرآیند فروش آشنا می­کنیم.

در ابتدا شما می­توانید به صورت حضوری به نهالستان مراجعه کنید که با توجه به بعد مسافت ممکن است برای شما این کار مقرون به صرفه نباشد بنابراین در صورتی که در شهرهای دور از نهالستان قرار دارید به شما همان خرید اینترنتی را پیشنهاد می­دهیم.

شما باید در ابتدا با کارشناسان مشاور نهالستان تماس برقرار کرده و پس از ارائه اطلاعات در مورد شرایط آب و هوایی و جغرافیایی شهر خود و همچنین ارائه نتیجه آنالیز خاک زمین مورد نظر خود رقم مناسب را انتخاب کرده و پیش خرید کنید.

پس از انجام پیش خرید شما باید زمان تقریبی مناسب برای کاشت نهال را انتخاب کرده و اقدام به آماده سازی زمین تا پیش از فرارسیدن تاریخ کاشت کنید، برای فرآیند آماده سازی زمین نیز می­توانید از مشاوران راهنمای نهالستان کمک بگیرید، نهال­ها در تاریخ مشخص با کم­ترین هزینه باربری والبته مناسب­ترین شیوه­ی باربری به نسبت حجم سفارش برای شما ارسال خواهد شد.

تنها در صورتی که در تاریخ مشخص شده شرایط آب و هوایی نامساعد بود بهتر است به نهالستان اطلاع دهید تا تاریخ ارسال به تعویق بیوفتد و شما به همین سادگی می­توانید خرید خود را از نهالستان زردآلو در قطب تولید نهال انجام دهید.

کلام آخر

دانستید که این روزها پیشرفت تکنولوژی سبب شده که شما بتوانید به راحتی و بی دغدغه از هر کجای کشور پهناورمان ایران خرید خود را به صورت اینترنتی انجام دهید و سفارش خود را صحیح و سالم در محل تحویل بگیرید، نهالستان­هایی که در خبر نامه به شما معرفی شد تنها فروش نهال زردآلو به سراسر کشور انجام نداده بلکه صادرات نهال نیز به کشورهای دیگر دارند و باغداران از کشورهای دیگر نیز خرید خود را به صورت اینترنتی انجام می­دهند، برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با خرید نهال به صورت اینترنتی و غیر حضوری با کارشناسان ما از طریق شماره تماس­های اعلام شده در تماس باشید.

تماس با پالیز نهال:

09144501007

09144501008

علی زارع

توسعه دهنده، بلاگر و عاشقِ دنیای موتور و موتورسیکلت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شماره موبایل

دکمه بازگشت به بالا