رپورتاژ آگهی

خرید اقساطی موتور سیکلت بدون چک

اگر جزو افرادی هستید که به‌عنوان پیک موتوری، جابجایی بسته‌های پستی و انواع مرسولات را انجام می‌دهید، به‌خوبی می‌دانید که ترافیک مهمترین معضل در روند فعالیت روزمره و کاری خواهد بود. در این شرایط داشتن یک موتورسیکلت باکیفیت و خوب به شما کمک می‌کند که با آن کارهای روزمره را پیش ببرید.

در حال حاضر برندهای مختلفی در زمینه تولید موتورسیکلت در کشور فعال هستند و در بیشتر موارد محصولاتی با کیفیت مطلوب به بازار عرضه می‌کنند. در این میان قیمت موتور سیکلت مانند سایر وسایل با روند افزایشی همراه است و شاید نتوان به‌صورت نقدی خرید این ابزار کارآمد را انجام داد. به همین دلیل خرید اقساطی روشی منحصر به فرد و مقرون به صرفه برای مدیریت هزینه‌ها و بودجه محسوب می‌شود. با تهیه و خرید موتور اقساطی می‌توانید بهترین گزینه را انتخاب کنید و مبلغ آن را در طول ماه‌ها به‌صورت اقساطی بپردازید.

خرید اقساطی موتور از یک مرجع معتبر

در حال حاضر خرید اقساطی کالاها و لوازم مختلف توسط فروشگاه‌های مختلف آنلاین و حضوری فراهم شده است. فروشگاه‌های مختلف برای بالا بردن کیفیت و رضایت بیشتر مشتریان امکان خرید اقساطی را فراهم می‌کنند. در این میان نمی‌توان انکار کرد که همه روش‌های خرید اقساطی، مقرون به‌صرفه و اقتصادی نیست.

اما برخی پلتفرم‌های معتبر تلاش می‌کنند تا کیفیت مطلوب در ارائه خدمات مناسب خرید اقساطی را ارائه دهند. یکی از این پلتفرم‌ها، دیجی‌پی است که امکان خرید اقساطی موتور را به شکلی سریع، راحت و اقتصادی برای کاربران خود فراهم کرده است. در ادامه کمی بیشتر با نحوه خرید موتور اقساطی از پلتفرم دیجی‌پی آشنا می‌شویم.

اعتبار خرید بدون نیاز به ضامن و چک صیادی

یکی از ویژگی‌های ارزنده و ممتازی که دیجی‌پی برای کاربران خود فراهم کرده، این است که کاربران برای دریافت اعتبار خرید اقساطی از دیجی‌پی نیاز به معرفی ضامن معتبر ندارند. همه کاربران با استفاده از سفته الکترونیک به نام خود به‌عنوان متقاضی خرید، می‌توانند اعتبار لازم را برای خرید موتور قسطی از دیجی‌پی دریافت کنند.

برای توضیح بیشتر این امتیاز ارزنده باید به فعالیت سایر پلتفرم‌ها و فروشگاه‌ها اشاره کرد. در حال حاضر فروشگاه‌های آنلاین و حضوری برای ارائه اعتبار به کاربران و مشتریان خود، چک صیادی بنفش به نام متقاضی دریافت می‌کنند. اما دیجی‌پی این محدودیت را برداشته تا با سرعت بیشتری بتوان روند دریافت اعتبار و خرید اقساطی را پیش برد.

خرید از پذیرندگان دیجی‌پی

در حال حاضر پلتفرم مالی دیجی‌پی با فروشگاه‌های معتبر زیادی در سطح کشور همکاری می‌کند. برخی از این فروشگاه‌ها شامل دیجی کالا، اتاقک، سفر مارکت و دیجی کالا جت هستند. متقاضیان دریافت وام و اعتبار خرید اقساطی موتور نیز می‌توانند تا سقف ۵۰ میلیون تومان اعتبار از دیجی‌پی دریافت کنند و کالاها و اقلام مورد نیاز مانند موتور را از دیجی کالا و سایر فروشندگان پذیرفته شده خرید نمایند.

دیجی کالا به‌عنوان یکی از فروشگاه‌های بزرگ و طرف قرارداد دیجی‌پی بیش از ۱۰ میلیون تنوع کالا را در خود جای داده و انواع محصولات مانند موتورسیکلت برندهای مختلف در آن به فروش می‌رسد. بنابراین کافی است که موتورسیکلت مورد علاقه خود را انتخاب و اعتبار مورد نیاز برای خرید اقساطی آن را از پلتفرم دیجی‌پی دریافت نمایید.

نحوه دریافت اعتبار خرید اقساطی از دیجی‌پی

در گام ابتدایی برای دریافت اعتبار از دیجی‌پی باید توسط کارشناسان این پلتفرم اعتبار سنجی شوید. برای سنجش میزان اعتبار در دیجی‌پی، ابتدا وارد وب‌سایت فروشگاهی طرف قرارداد با دیجی‌پی مانند دیجی کالا شوید و موتورسیکلت مورد علاقه خود را از برندهای محبوب انتخاب نمایید. بعد از آن در مرحله تکمیل خرید، گزینه خرید اعتباری را انتخاب و میزان اعتبار دریافتی از دیجی‌پی را مشاهده کنید.

نکته مهم دیگر این است که همه دریافت کنندگان وام خرید موتور از دیجی‌پی در مصرف کردن اعتبار با محدودیت‌هایی روبه‌رو هستند و باید اعتبار دریافت شده را صرف خرید از پذیرندگان دیجی ‌پی کنند. علاوه بر آن افراد در رده سنی ۱۸ تا ۷۰ سال امکان ثبت‌نام و بهره بردن از اعتبار این پلتفرم برای خرید اقساطی را دارند. در نهایت اینکه اولین سررسید بازپرداخت اولین قسط، یک ماه بعد از دریافت اعتبار است. به همین دلیل اگر ابتدای دی ماه امسال اعتبار دریافت کردید، اولین قسط شما نیز در ابتدای بهمن خواهد بود.

قوانین دیجی‌پی در خرید اقساطی موتور

برای استفاده و بهره بردن از امکانات و خدمات ارزنده دیجی‌پی باید چند نکته مهم را در نظر بگیرید. اگر قصد دارید از دیجی‌پی خرید کنید، توصیه می‌شود که بدهی خود را در هنگام خرید اقساطی در زمان تعیین شده تسویه کنید و خوش حساب باشید.

برای پرداخت اقساط نیز کافی است به اپلیکیشن دیجی‌پی یا نسخه وب‌سایت آن مراجعه کنید. بعد از آن در قسمت خرید اعتباری روی گزینه اعتبار من کلیک کنید. حالا می‌توانید در این بخش همه جزئیات اعتباری مختلف مانند مبلغ بدهی و تسویه بدهی را مشاهده و عملیات پرداخت اقساط و تسویه بدهی را انجام دهید.

زمان تسویه اعتبار دیجی‌پی

برای تسویه بدهی‌ها از یکم تا پنجم ماه بعد زمان دارید که بهتر است به این زمان توجه داشته باشید و در اسرع وقت بدهی و اقساط را بپردازید. اگر در این مدت پرداخت بدهی انجام نشود، مشمول جریمه روزشمار با نرخ 0.25% خواهید شد. موضوع مهم دیگر این است که اگر در پرداخت بدهی تعلل کنید و طی ماه‌های مختلف مبلغ اقساط را با تاخیر بپردازید یا آن را پرداخت نکنید، خوش حسابی شما در دیجی‌پی از بین خواهد رفت.

جالب است بدانید که پلتفرم هوشمند و معتبر دیجی‌پی به‌عنوان یک سیستم یکپارچه در زیرمجموعه سیستم اعتباری بانکی کشور محسوب می‌شود. بنابراین اگر بدهی خود را در زمان تعیین شده پرداخت نکنید، نه‌تنها از سرویس پرداخت اعتباری دیجی‌پی و برخی از خدمات فروشگاه‌های طرف قرارداد محروم خواهید شد، بلکه بدحسابی شما نیز به مراجع اعتبارسنجی سیستم یکپارچه بانکی گزارش داده می‌شود.

تمام این موارد در کنار هم ممکن است روند دریافت وام از سیستم بانکی را برای شما با اختلال همراه کند. بنابراین تا زمانی که بدهی خود را به دیجی‌پی نپردازید، دریافت اعتبار از سیستم یکپارچه بانکی کشور نیز برای شما وجود نخواهد داشت. بنابراین توصیه می‌شود که خوش حساب بمانید و به قوانین احترام بگذارید.

علی زارع

توسعه دهنده، بلاگر و عاشقِ دنیای موتور و موتورسیکلت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شماره موبایل

دکمه بازگشت به بالا