رپورتاژ آگهی

چگونه در کالاف دیوتی وارزون موبایل سی پی رایگان بگیریم؟

یکی از ورژن های پرطرفدار بازی کالاف دیوتی که به دلیل ارائه نسخه موبایلی امروز از محبوبیت بالاتری نیز برخوردار است، نسخه وارزون می باشد. هدف کمپانی اکتیویژن از ارائه این ورژن کالاف دسترسی بیشتر به امکانات بود. اما برای اینکه برای بتوانید از امکانات داخل بازی نهایت استفاده را ببرید، لازم است سی پی وارزون موبایل داشته باشید. در ادامه با بهترین روش های کسب سی پی وارزون موبایل رایگان آشنا می شویم.

خرید CP کالاف دیوتی وارزون ارزان تحویل آنی

کسب سی پی رایگان کالاف دیوتی وارزون

اگر مشتاقید به صورت رایگان سی پی وارزون موبایل دریافت کنید، همین ابتدا سراغ اصل مطلب می رویم. راه های متعددی برای دریافت سی پی رایگان در کالاف دیوتی وجود دارد که می توانند سی پی قابل توجهی به شما بدهند. اما باید توجه داشته باشید که تعداد سی پی که می توانید به صورت رایگان دریافت کنید چندان قابل توجه نیست و نمی تواند تمام امکانات بازی را در اختیار شما قرار دهد.

برای دریافت سی پی رایگان وارزون می توانید از روش های زیر استفاده کنید:

در نظرسنجی ها شرکت کنید

کافی است در نظرسنجی هایی که در گوگل و تحت عنوان Google Opinion Rewards وجود دارد شرکت کنید؛ با تکمیل این نظرسنجی ها به راحتی می توانید سی پی رایگان دریافت کنید. این نظر سنجی ها کوتاه و کاربردی هستند و زمان زیادی از شما نمی گیرند؛ در عوض در این نظر سنجی ها واحد پولی داخل سایت به شما تعلق می گیرد که با استفاده از آن می توانید سی پی بخرید.

از گیفت کارت استفاده کنید

از جذاب ترین روش های کسب سی پی رایگان در وارزون استفاده از گیفت کارت هایی است که دریافت می کند. این گیفت کارت ها به صورت رایگان در دسترس بازیکنان قرار می گیرند و می توان از آنها برای خرید اسلحه، کاراکتر، تجهیزات و … استفاده کرد. در واقع این گیفت کارت ها باعث افزایش سی پی نمی شوند اما می توانند بخشی از کاربردهای سی پی را برای شما امکان پذیر کنند.

شرکت در Battle pass

بهترین راه برای دریافت سی پی رایگان این است که در بتل پس شرکت کنید و با پیروزی در مراحل مختلف آن سی پی به دست بیاورید. البته برای شرکت در بتل پس ابتدا باید آن را بخرید اما این روش می تواند نسبت به خرید سی پی به صرفه تر باشد. خرید بتل پس در هر فصل در دسترس قرار می گیرد و تنها تعداد مشخصی از این بتل پس ها را می توانید دریافت کنید.

سی دی کی Modern Warfare 2019 Points CP Warzone (پوینت و وارزون سی پی)  کامپیوتر (PC)

سی پی وارزون موبایل چه کاربردهایی دارد؟

کالاف دیوتی وارزون موبایل را می توان نسخه بهبود یافت CODM دانست که از گرافیک و جزئیات بسیار جذاب تری برخوردار است. این نسخه از کالاف به دلیل گستردگی استفاده توسط کاربران همواره جذاب تر بوده است.

سی پی وارزون موبایل بسیار پرکاربردتر از کالاف دیوتی موبایل است و می تواند جوایز هیجان انگیزی را برای شما به ارمغان بیاورد. در این بازی دیگر خبری از گردونه های شانس و پرداخت سی پی برای چرخاندن بیشتر گردونه نیست؛ بلکه در وارزون شما مستقیما باندل تجهیزات، اسلحه لجندری و کاراکترها را خریداری می کنید. شما می توانید از سی پی وارزون موبایل برای خرید بتل پس گرفته تا انواع اسکین، باندل و اسلحه استفاده کنید بدون اینکه درگیر بازی شانس شوید.

علاوه بر این کالاف وارزون امکانات منحصر به فردی دارد که تنها از طریق خرید سی پی وارزون در دسترس قرار می گیرند. همانطور که می دانید بازی ها رایگان اند اما شرکت سازنده امکاناتی را در بازی قرار می دهند که خرید آنها موجب درآمدزایی برای شرکت می شود. وارزون به طور اختصاصی آپدیت ها و ویژگی هایی در نظر گرفته که با پرداخت درون برنامه ای یا CP قابل استفاده اند. برخی از این امکانات شامل:

  • قابلیت استفاده از بتل پس های مختلف وارزون موبایل
  • قابلیت اضافه کردن کاراکترها و صداهای جدید
  • قابلیت استفاده از اسلحه های لجندری و خاص
  • قابلیت اضافه کردن اسکین های مختلف به اسلحه ها
  • باز کردن مراحل جدید به قسمت آنلاین بازی
  • اضافه شدن قابلیت های جدید برای افزایش قدرت تسلیحات کاراکترها
  • بهبود Tier کاراکترها بدون احتیاج به تکمیل کردن بتل پس
  • عدم نمایش تبلیغات حین بازی

و …

مزایای خرید سی پی وارزون موبایل

شما نیز حتما تا کنون پلیرهایی را دیده اید که با خرید سی پی و استفاده از اسلحه های لجندری چه قدر پیشرفت می کنند و به یک بازیکن حرفه ای تبدیل می شوند. برای رقابت با این بازیکن ها لازم است برای خرید سی پی اقدام کنید. خرید سی پی وارزون موبایل مزایای بسیاری دارد که استفاده از سی پی رایگان ندارد. اولین مزیت خرید این است که احتیاجی نیست مدت ها برای جمع شدن سی پی صبر کنید. علاوه بر این دریافت سی پی رایگان هیچگاه به اندازه خرید سی پی نخواهد بود و نمی توانید تمام تجهیزاتی را که احتیاج دارید به صورت رایگان به دست آورید.

خرید سی پی وارزون موبایل ❤️【شارژ سریع در 3 دقیقه】

آیا خرید سی پی وارزون منطقی است؟

زمانی که از خرید سی پی وارزون صحبت می کنیم، بسیاری از افراد گارد گرفته و خرج کردن پول واقعی برای به دست آوردن پول داخل بازی را غیر منطقی می دانند. این در حالی است که وارزون موبایل از گرافیک و کیفیت بالایی برخوردار بوده و تمام انتظارات بازیکن از یک بازی سبک مبارزه و اسلحه را برآورده می کند. تعداد بازیکنان در این بازی بسیار زیاد بوده و هر بازیکن تمایل دارد نسبت به رقبا عملکرد بهتری داشته و حرفه ای تر بازی کند. به همین دلیل خرید سی پی وارزون موبایل به تمام افرادی که واقعا به این بازی علاقه مند هستند پیشنهاد می شود.

قیمت سی پی وارزون موبایل

از زمان یکسان شدن سیستم شاپ وارزون موبایل با کالاف دیوتی موبایل، امکان خرید مقادیر پایین سی پی وجود ندارد و به همین دلیل می بایست بسته هایی با بیش از 80 سی پی تهیه کنید. به همین دلیل ممکن است احساس کنید قیمت سی وارزون بیشتر است. اما باید به این نکته توجه داشته باشید که هر چقدر بسته پر حجم تری از سی پی خریداری کنید، در واقع هزینه کمتری به ازای هر سی پی پرداخت می کنید؛ بنابراین بسته های با سی پی بیشتر به صرفه تر هستند.

آشنایی با نحوه خرید سی پی وارزون موبایل

از آنجایی که ایران تحت تحریم های اقتصادی قرار گرفته است، امکان خرید مستقیم سی پی از گوگل پلی، اپ استور یا خود بازی وجود ندارد و برای خرید سی پی می بایست از طریق فروشگاه های مجاز اقدام کنید. به این منظور شما آیدی وارزون خود را در اختیار فروشگاه قرار می دهید و بسته سی پی دریافت می کنید. البته فروشگاهی که از آن خرید می کنید باید معتبر بوده و تحت نظارت وزارت صنعت، ای نماد دریافت کرده باشد.

فروشگاه آسان جم با عرضه بسته های متنوع و ارزان سی پی وارزون، این کار را برای شما راحت کرده است. به طوری که شما با سفارش از این فروشگاه به سرعت به سی پی خریداری شده دسترسی پیدا می کنید و خیالتان بابت خرید کاملا آسوده است.

علی زارع

توسعه دهنده، بلاگر و عاشقِ دنیای موتور و موتورسیکلت

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شماره موبایل

دکمه بازگشت به بالا