رپورتاژ آگهی

تعویض تسمه تایم ال 90 در بهترین تعمیرگاه تحویل فوری

مهندس حامد رضایی 09120996450

زمان تعویض تسمه تایم و تسمه دینام النود

بهترین کیلومتر که توسط شرکت رنو فرانسه برای تعویض تسمه تایم ال نود تعین کرده است هر ۶۰ هزار

کیلومتر می باشد یا گذشت ۴ سال از عمر تسمه

چرا باید تسمه تایم ال نود را در کیلومتر تعین شده تعویض کنیم اگر شما در کیلومتر تعین شده که هر ۶۰

هزار کیلومتر می باشد تعویض نکنید تسمه در حال رانندگی پاره شده و خودرو خاموش می شود

وقتی که تسمه تایم پاره شد قسمت بالایی موتور که سرسیلندر می باشد دارای ۱۶ عدد سوپاپ که ۸ تا

سوپاپ هوا و ۸ تا سوپاپ دود نام دارد وقتی که تسمه تایم پاره میشه سوپاپ ها از تایم خود در اومده و زمانی

که سوپاپ باید بسته باشه یا بلعکس کار خود را به درستی انجام نداده و با پیستون که داخل سیلندر می باشد

برخورد کرده و همه سوپاپ ها کج می شوند اگر هنگام برخورد سوپاپ ها با پیستون شدت ضربه شدید باشد

باعث شکستن پیستون ها هم می شود با شکستن پیستون موتور خودرو باید کامل باز بشه و تعمیر اساسی

شود تا به خودرو سابق برگرده که در این صورت هزینه های بالایی باید بابت تعمیرات آن بپردازید

اجرت تعویض تسمه تایم ال ۹۰ 

با توجه به تورم‌ های موجود، اجرت تعویض تسمه تایم ال ۹۰ سال ۱۴۰۰ با اجرت تعویض تسمه تایم ال ۹۰ سال ۱۴۰۱ تفاوت ‌های زیادی کرده است. البته فاکتور هایی مانند تخصص خدمات دهنده ای که شما انتخاب کرده‌اید و همچنین نوع تسمه تایمی که خریداری کرده‌اید نیز می‌تواند در اجرت تعویض تسمه تایم ال نود تفاوت ‌های زیادی ایجاد کند. اما به ‌طور کل، بهتر است که شما به‌ سراغ خدمات ‌دهندگانی بروید که هزینه‌ ها و دستمزد های کمی را به ‌عنوان اجرت تعویض تسمه تایم ال ۹۰ از شما دریافت می‌کنند تا بتوانید با صرفه ‌جویی در هزینه‌ هایتان از این خدمات بهره ببرید. شما می‌توانید با جستجو در فضای مجازی، متوجه شوید که هزینه تعویض تسمه تایم ال ۹۰ در سال ۱۴۰۰ چقدر می‌باشد تا بتوانید با اطلاعات کامل از این خدمات بهره ببرید.

لزوم خرید تسمه تایم اصلی ال ۹۰ 

اگر شما قصد دارید از خدمات تعویض تسمه تایم ال نود بهره ببرید، قاعدتاً باید تسمه قدیمی را با یک محصول جدید جایگزین کنید. در این شرایط خرید تسمه تایم اصلی ال ۹۰ یک ضرورت به حساب می‌آید. قاعدتاً شما می‌توانید با تحقیق و جستجو به سراغ خرید تسمه تایم ال ۹۰ اصل فرانسه بروید تا بتوانید با کمترین دغدغه و مشکل از محصول خریداری شده استفاده کنید. برای تشخیص تسمه تایم اصلی ال ۹۰ شما می‌توانید

از فروشندگان سوال بپرسید. فروشندگان می‌توانند با راهنمایی به شما کمک کنند تا به‌ راحتی تشخیص دهید که تسمه تایم ال ۹۰ اصلی چه ویژگی‌ هایی دارد. قاعدتاً با بررسی بسته ‌بندی و برند تولید کننده، شما می‌توانید تسمه تایم ال ۹۰ اصلی را تشخیص دهید و از این محصول در جهت برطرف کردن نیاز خودتان بهره ببرید. به هر حال، قیمت تسمه تایم اصلی ۹۰ در مقایسه با محصولات دیگر بالا می‌باشد. در کنار این موضوع، شما می‌توانید با تهیه پک کامل از یک محصول با کیفیت استفاده کنید.

اطلاعات کاربردی در رابطه با تعویض تسمه تایم ال نود در تعمیرگاه 

خدمات دهندگان زیادی وجود دارند که می‌توانند در زمینه تعویض تسمه تایم ال نود به شما کمک کنند. شما می‌توانید با مراجعه به بهترین تعمیرگاه تعویض تسمه تایم ال نود در سریع‌ترین زمان ممکن و با کیفیت بالا از خدمات تعویض بهره ببرید. شاید برای شما نیز این سوال پیش ‌آمده باشد که تعویض تسمه تایم چقدر طول می‌کشد؟ معمولاً با توجه به تخصص خدمات دهنده و نوع تسمه تایمی که شما تهیه کرده‌اید، روند جا انداختن و تعویض این محصول ممکن است که مدت زمانی طول بکشد. اما معمولا شما میتوانید در سریع‌ترین زمان ممکن از این خدمات بهره ببرید. به این موضوع توجه داشته باشید که دستمزد تعویض تسمه تایم با توجه به کیفیت خدمات ارائه‌ شده متغیر می‌باشد. اما به دلیل ساده بودن روند تعویض نیاز نیست که شما نگران دستمزد تعویض تسمه تایم باشید.

زمان تعویض تسمه تایم ال ۹۰ 

بعد از صحبت در رابطه با روش تعویض تسمه تایم ال نود و همچنین کسب اطلاعات کلی در رابطه با این خدمات، بهتر است برای شما در رابطه با زمان این تعویض این قطعه نیز صحبت کنیم. بسیاری از افراد تصور می‌کنند که زمان تعویض تسمه تایم ال ۹۰ وقتی است که این محصول از بین ‌رفته باشد. اما این تصور اشتباه است. زمان تعویض تسمه تایم تندر ۹۰ طبق تحقیقات انجام ‌شده بعد از گذشت ۶۰ هزار کیلومتر از پیمایش خودرو می‌باشد.

علاوه ‌بر این موضوع عمر تسمه تایم ال ۹۰ نیز حدود چهار سال است. یعنی اگر شما در طول چهار سال ۶۰ هزار کیلومتر با خودروی خود رانندگی نکرده باشید، باید برای تعویض تسمه تایم اقدامات لازم را انجام دهید. زیرا بعد از گذشت چهار سال، عمر مفید تسمه تایم ال نود به سر رسیده و باید با یک محصول نو جایگزین شود. بد نیست کمی نیز در رابطه با علائم پاره شدن تسمه تایم ال ۹۰ بدانید تا متوجه شوید که  در چه زمانی باید برای تعویض اقدام کنید. به ‌طورکلی هنگامی‌ که موتور خودروی شما کار نکرد یا خودروی شما حرکت نکرد، یعنی تسمه تایم شما دچار ایراد شده و باید برای تعویض آن اقدام کنید.

علی زارع

توسعه دهنده، بلاگر و عاشقِ دنیای موتور و موتورسیکلت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شماره موبایل

دکمه بازگشت به بالا