رپورتاژ آگهی

بررسی جک J7؛ جامع و حرفه‌ای + مشخصات فنی و ظاهری

سدان کراس اوور چینی جک j7 نسخه ارتقا یافته اتومبیل j5 است. این خودرو چینی در لیست پرطرفدارترین کراس اوورهای موجود در بازار ایران قرار دارد. ازآنجایی‌که سرمایه هنگفتی برای خرید خودرو جک j7 مورد‌نیاز نیست؛ استقبال از این کراس اوور چینی افزایش یافته است. البته شناخته مشخصات فنی و آپشن‌های kmc jac 7 باعث افزایش اطمینان در هنگام سرمایه‌گذاری می‌شود. قبل از خرید حتما باید همه ویژگی‌های ظاهری و مشخصات فنی این سدان چینی مورد‌بررسی قرار بگیرند. در این مقاله به بررسی جک j7 می‌پردازیم. برای کسب اطلاعات بیشتر از خودرو چینی l7 شما را به مطالعه این مطلب دعوت می‌کنیم. 

بررسی مشخصات ظاهری جک j7؛ کراس اووری محبوب با قیمت مناسب

ماشین جک j7 یک خودرو چهار در لیفت‌بک با ظاهری اسپرت است. این کراس اوور چینی در تیپ‌های متفاوت تولید و به بازار عرضه شده است. ظاهر جوان‌پسند جک j7 به همراه داشتن قیمت مناسب یکی از دلایل استقبال از این سدان کوچک شده است. با در نظر داشتن امکان خرید جک قسطی تحویل فوری نیز از شرایط عامل این ماشین در سایت‌های معتبر عرضه خودروهای چینی و ایرانی است. با این شرایط دیگر نیازی به صرف هزینه هنگفت برای ماشین نخواهید داشت. 

صندلی‌های خودرو ظاهر اسپرت دارند و شبیه به صندلی‌های برند معروف ریکارو هستند. سری پشتی در صندلی‌های جلو به نحوی طراحی شده‌اند تا حس جذابی را هنگام رانندگی ایجاد کنند. بااین‌حال صندلی‌های شبه‌اسپرت این ماشین دید عقب خودرو را محدود کرده‌اند. ترکیب این صندلی‌ها با شیشه عقب کوچک و بدنه لیفت‌بک، دید عقب راننده را به‌طور کامل محدود کرده است.

کابین kmc jac j7 چه امکاناتی دارد؟

یکی از بخش‌های مهم در ارزیابی مشخصات ظاهری جک j7 بررسی مشخصات و ویژگی‌های کابین است. آینه‌های جانبی این ماشین چینی باعث بهبود دید راننده می‌شوند. البته این در حالی است که زاویه دوربین عقب بسیار نامناسب و در ارتفاع پایینی قرار داده شده است. این نکته باعث کاهش دید راننده خواهد شد. راننده جک j7 برای کسب دید بهتر باید از دوربین 360 درجه خودرو استفاده کند. 

علاوه‌بر موارد گفته شده، در کابین خودرو جک j7 سیستم صوتی نیز عملکرد قابل قبولی دارد. البته برتری نسبت به سایر رقبا ندارد؛ بااین‌حال نمره قابل قبولی دریافت می‌کند. کولر خودرو نیز در شهرهایی مانند تهران و کرج و در فصل تابستان عملکرد مناسبی دارد. در مقابل ماشین جک j7 کولر مناسبی برای شهرهای گرم ندارد. با در نظر داشتن این نکات اگر مایل به خرید این خودرو چینی هستید، از شرایط فروش اقساطی کی ام سی k7 برای بهره‌مندی از مزایای این سدان جمع‌وجور استفاده کنید. 

معایب کابین خودرو جک j7؛ کمبود امکانات رفاهی 

یکی از معایب مهم در بررسی جک j7 نحوه تنظیم ولوم سیستم صوتی است. امکان کم و زیاد کردن میزان صدا از روی نمایشگر وجود ندارد و فقط با استفاده از دکمه‌های کنترلی روی فرمان قادر به افزایش یا کاهش صدای محتوا خواهید بود. کمبود امکانات رفاهی در جکJ7 یکی از معایب اصلی این خودرو در مقایسه با رقبا است. 

علاوه‌بر تنظیم نبودن سیستم صوتی، صندلی‌های این خودرو نیز به‌صورت کامل برقی نیستند. این در حالی است که سایر رقبای جک j7 به رادارها نیز مجهز هستند. بااین‌حال قیمت مناسب این سدان کوچک باعث افزایش استقبال از خرید شده است. همچنین خرید با شرایط اقساط کرمان موتور باعث افزایش متقاضیان این کراس اوور چینی شده است. 

مشخصات فنی جک j7؛ خودرویی چینی با سیلندر قوی

خودرو جک J7 در بخش فنی به یک پیشرانه ۱.۵ لیتری ۴ سیلندر توربوشارژ مجهز شده که فناوری GDi را دارد. این پیشرانه ۱۷۲ اسب بخار قدرت و ۲۸۲ نیوتن متر گشتاور را تولید کرده که از طریق یک جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک دو کلاچه تر (WDCT) این توان را به چرخ‌های جلوی خودرو منتقل می‌کند.

ماشین چینی جک j7 شتابی حدود ۸ ثانیه دارد؛ این نکته باعث قرار گرفتن جک j7 در لیست خودروهای تیز شده است. نکته مثبت دیگر این خودرو سیستم تعلیق جک j7 به شمار می‌رود. در چرخ‌های جلوی کی ام سی J7 سیستم تعلیق مک فرسون و در چرخ‌های عقب آن سیستم تعلیق مولتی لینک به کار رفته است. این سیستم‌های تعلق باعث افزایش پایداری خودرو jac j7 در جاده بالا شده است.  

سواری خودرو جک j7 چگونه است؟

یک نکته مهم در هنگام تست راحتی رانندگی با خودرو جک j7 توجه به سیستم تعلیق است. سیستم تعلیق خودرو جک j7 در عقب از نوع مولتی‌لینک است و این بخش از خودرو پایداری مناسبی دارد. با‌این‌حال در بخش جلویی خودرو اندکی کم‌فرمانی را احساس خواهید کرد. البته سیستم کنترل پایداری این کم‌فرمانی را کنترل می‌کند اما باز هم خطر از کنترل خارج‌شدن خودرو پابرجا خواهد بود.

ارتفاع کی ام سی J7 از سطح زمین بلندتر از سدان‌های مشابه است و همانند هاچ‌بک‌کراس‌ها احساس می‌شود. ازاین‌رو مقداری خشکی سواری را در این خودرو حس خواهید کرد؛ بااین‌حال برخلاف خودروهایی مانند کیا اپتیما یا مزدا 3، کف خودرو به سطح زمین اصابت نمی‌کند.

استفاده از شرایط فروش اقساطی؛ بهترین راهکار برای خرید جک j7

در این مقاله به بررسی جک j7 از نظر مشخصات فنی و ظاهری پرداختیم. این سدان کوچک به دلیل داشتن قیمت مناسب از بهترین انتخاب‌ها برای داشتن خودرویی چینی در بازار ایران است. این ماشین کراس اوور مشخصات ظاهری و فنی مطلوبی دارد که باعث ایجاد مزایای متعددی شده است. برای مثال عملکرد نامناسب سیستم تعلیق باعث کاهش راحتی سرنشین در هنگام رانندگی خواهد شد. با همه نکات گفته شده برای خودرو جک j7، این ماشین چینی همچنان یکی از بهترین انتخاب‌ها به شمار می‌رود. اگر قصد خرید خودرو جک j7 را دارید، از شرایط ویژه فروش در سایت های عرضه‌کننده این محصول استفاده کنید.

علی زارع

توسعه دهنده، بلاگر و عاشقِ دنیای موتور و موتورسیکلت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شماره موبایل

دکمه بازگشت به بالا