رپورتاژ آگهی

تعمیرگاه تخصصی رنو ساندرو و مگان در تهران

چکیده : ساندرو و مگان دو خودرو ساخت کشور فرانسه می باشند که به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب این روزها در خیابان های ایران بیشتر به چشم می خورند. رنو سالیان درازی است که در زمینه تولید خودرو فعالیت می کند و خودروهای مانند مگان  ساندرو و ال 90 جزو خودروهای اقتصادی آن می باشد که عموم مردم می توانند آن را خریداری کنند. ایران رنو در زمینه تعمیرات این دو خودرو فعالیت می کند.

مگان و ساندرو جزو خودروهای پرفروش هستند و در عین حال به دلیل خارجی بودن پیچیدگی های خاص خود را دارند. به همین دلیل بهتر است که برای تعمیر و یا سرویس این خودرو حتما به یک تعمیرگاه تخصصی مراجعه کنید. مراجعه به یک تعمیرکار متخصص باعث می شود که مشکل خودرو شما به درستی حل شود و هزینه های اضافی به بار نیاید.

تعمیرکاران خانواده رنو در ابتدا خودرو شما را بررسی کرده و ریشه مشکلات اصلی را پیدا می کنند. سپس با شناخت نواقص اقدام به تعمیر مگان می کنند تا از بروز مشکلات جدید جلوگیری شود.

آدرس سایت تعمیرگاه رنو: www.iranreno.ir

مشکلات رایج مگان و ساندرو

این خودرو پیچیدگی های خاص خود را  دارند و در صورتی که به صورت اتومات باشند طبیعتا تعمیر و سرویس آن ها سخت تر و حساس تر خواه شد. به همین دلیل به هنگام بروز مشکل حتما می بایست به تعمیرگاه مگان تهران و یا تعمیرگاه ساندرو تهران مراجعه کنید. برخی از خدماتی که توسط تعمیرگاه های رنو در تهران ارائه می شود به شرح زیر می باشد. شما عزیزان برای حل هریک از مشکل های زیر می توانید با شماره 09128896509 تماس بگیرید و نوبت مراجعه خود را دریافت کنید.

تعمیر سیلندر مگان و ساندرو

سرسیلندر و سیلندر نقش بسیار مهمی در تولید قدرت از سوخت خود را ایفا می کند. اما حتما شنیده اید که سوختن واشر سرسیلندر از رایج ترین مشکلاتی است که ممکن است برای هر خودرویی ایجاد شود. این مشکل در صورتی که به موقع رسیدگی نشود ممکن است موتور خود را به کلی نابود کند. بنابراین در صورت مشاهدهعلائم غیر معمول حتما به تعمیرگاه متخصص خودرو خود مراجعه کنید.

تعمیر گیربکس مگان و ساندرو

از مهم ترین قطعات خودرو که خرابی آن می تواند هزینه های زیادی را به همراه داشته باشد می توان به گیربکس خودرو اشاره کرد. این قطعه رابط میان موتور و چرخ ها می باشد و در صورت بروز مشکل در آن لازم است که به تعمیرگاه مگان و ساندرو در تهران مراجعه کنید. تعمیر گیربکس مگان جزو خدمات تخصصی می باشد که لازم است به یک متخصص مراجعه کنید.

گیربکس های رنو به دو دسته اتومات و دستی تقسیم بندی می شوند. گیربکس اتومات به سادگی توسط تعمیرگاه های عمومی قابل تعمیر نمی باشد و حتما می بایست نزد یک متخصص مراجعه کنید. ساندرو نیز دارای مدل اتومات می باشد. تعمیرگاه رنو در جهت ارائه خدمات تعمیر گیربکس ساندرو آماده ارائه خدمات می باشد.

تعمیرات موتور ساندرو و مگان

موتور خودرو همانند مغز در بدن انسان است و وظیفۀ فرماندهی خودرو را برعهده دارد؛ به همین منظور حساس‌ترین بخش خودرو محسوب می‌شود. خودروی مگان ازلحاظ موتور، قدرت بالایی دارد. اما مانند هر خودروی دیگری ممکن است نیاز به تعمیر پیدا کند. ازآنجایی‌که هزینۀ قطعات رنو بسیار بالاست، باید در هنگام بروز مشکل، به یک تعمیرگاه تخصصی مراجعه کنید تا به قطعات دیگر آسیبی وارد نشود.

ویژگی های تعمیرگاه رنو مگان و ساندرو

تعمیرگاه‌های رنو با تعمیرگاه‌های دیگر خودروها متفاوت است و بنابه طراحی خاص این مدل خودروی فرانسوی، لازم است در صورت مشاهدۀ ایراداتی در خودروی خود، حتماً به تعمیرگاه تخصصی مگان و یا تعمیرگاه تخصصی ساندرو مراجعه کنید. ازآنجایی‌که قطعات رنو قیمت نسبتاً بالایی دارند، لازم است در صورت مشاهدۀ هرگونه علائم غیرعادی، به تعمیرگاه مگان تهران مراجعه کنید تا از ایجاد هرگونه مشکلی جلوگیری نمایید.

این تعمیرگاه‌ها وظایفی دارند که شامل تعمیرات موتور و تنظیم آن، تعویض شمع‌ها، رفع دود سیاه از اگزوز خودرو، رفع نشتی سرسیلندر و تعویض آن، تعمیر گیربکس، شستشوی انژکتورها به کمک دستگاه مخصوص آن، تعویض تسمه تایم با ابزارهای مخصوص، بازدید چهارچرخ و بررسی آن، سرویس جلوبندی، سرویس منظم دوره‌ای و عیب‌یابی مشکلات ساندرو با دستگاه مخصوص آن می‌شود. در ادامه به بررسی رایج‌ترین و کاربردی‌ترین خدمات این تعمیرگاه‌ها می‌پردازیم.

دیاگ

لازم است بدانید که به‌دست‌آوردن اطلاعات کلی دربارۀ نواقص این خودروها، به کمک دیاگ انجام می‌شود. همچنین هرچه خودروی شما طراحی پیچیده‌تر و پیشرفته‌تری داشته باشد، کدهای اسکنر دیاگ نیز به همان نسبت بیشتر و پیچیده‌تر هستند، به همین دلیل تعمیرکار باید مهارت و تخصص خوبی در تشخیص نواقص و رفع آن‌ها داشته باشد.

قطعات اصل

یکی دیگر از ویژگی‌های بارز تعمیرگاه ساندرو تهران که هنگام مراجعه متوجه آن می‌شوید، این است که علاوه‌ بر وجود تعمیرکاران با تجربه و مجرب، این تعمیرکارها از قطعات اصل، مرغوب و باکیفیتی استفاده می‌کنند. قطعات این خودرو باهم ارتباط دارند و در صورت بروز مشکل در یکی از بخش‌های مگان، بخش‌های دیگر نیز دچار مشکل می‌شوند، بنابراین استفاده از قطعات نو بسیار حائز اهمیت است و باعث افزایش راندمان خودرو می‌شود. قطعات نو و باکیفیت در تعمیرگاه‌های تخصصی مگان موجود است و به همین دلیل ضروری است که در صورت مشاهدۀ ایرادی در خودروی خود، به این تعمیرگاه‌های تخصصی مراجعه کنید.

شست‌وشوی انژکتورها

شست‌وشوی انژکتورها تأثیر زیادی بر بالارفتن شتاب خودرو، کاهش آلاینده و کم‌شدن مصرف سوخت دارد. شست‌وشوی انژکتور رنو مگان کاری فوق‌تخصصی و نیازمند تجربۀ بالایی است. اگر این کار به‌صورت حرفه‌ای انجام نگیرد، خودرو کارکرد صحیحی نخواهد داشت و دچار مشکلاتی می‌شود. انژکتور در سیستم سوخت‌رسانی خودرو نقش دارد و در صورت ایجاد مشکل در این زمینه، باعث خاموشی ناگهانی خودرو و همچنین اختلال در کارکرد صحیح خودرو می‌شود.

معرفی بهترین ها به شما

کمپانی رنو خودروهای مختلفی دارد که دو مدل از دستگاه های پرفروش آن مگان و ساندرو می باشد. مگان دارای دو نوع موتور 1600 و 2000 در بازار موجود می باشد. به دلیل پیچیدگی هایی که این دو خودرو دارند لازم است که حتما برای تعمیر و سرویس آن به یک متخصص مراجعه کنید. شما می توانید برای دریافت خدمات لازم به تعمیرگاه تخصصی رنو مراجعه کنید.

علی زارع

توسعه دهنده، بلاگر و عاشقِ دنیای موتور و موتورسیکلت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شماره موبایل

دکمه بازگشت به بالا