رپورتاژ آگهی

برند های خاص عینک شب را بیشتر بشناسید

برند های خاص عینک شب را بیشتر بشناسید.

 فواید عینک شب حین موتور سواری در شب

آمارها نشان می‌دهد که میزان تصادفات منجر به مرگ شب‌ها بسیار بیشتر از روزها است. در تاریکی مردمک چشم گشاد شده و وسعت دید کاهش می‌یابد. تابش خیره کننده یک منبع نوری و تشکیل یک هاله خستگی چشم را تشدید می‌کند. خستگی چشم ها ریسک بروز تصادف را به شدت بالا می‌برد. از این رو است که خرید عینک شب اورجینال توصیه می‌شود.

عینک شب درخشندگی بیش از حد نور را که موجب خستگی چشم‌ها می‌شود، تا حدی کاهش می‌دهد و با متعادل کردن کنتراست، به بهبود دید در تاریکی کمک می‌کند. این عینک برای کسانی که چشمان حساسی دارند و یا مجبورند در تاریکی شب کار کنند، بسیار مناسب است.

اما شما چقدر عینک‌های شب برند را می‌شناسید؟ آیا می‌دانید برترین عینک شب برند کدام است و چه ویژگی‌هایی دارد؟

عینک شب برند

خرید عینک دید در شب اچ دی ویژن

عینک دید در شب اچ دی ویژن از جمله عینک‌هایی است که می‌توان به عنوان عینک مخصوص رانندگی روی آن حساب کرد. عینک دید در شب اچ دی ویژن طراحی جذاب و تحسین برانگیزی دارد. وقتی آن را به چشم می‌زنید، از نور مزاحم چراغ ماشین‌ها در خیابان چندان اذیت نمی‌شوید و رانندگی ایمن‌تری را تجربه خواهید کرد. بهترین مدل از عینک شب اچ دی ویژن، نزدیک بینی در تاریکی را اصلاح می‌کند و بدون تغییر رنگ کنتراست آبی تیره محیط پیرامونی را بهبود می‌بخشد.

اگر به ساختار عینک دید در شب اچ دی ویژن دقت کرده باشید، حتماً متوجه سبکی و انعطاف‌پذیری بالای آن می‌شوید. این انعطاف بیش از هرجای دیگری در اطراف شقیقه‌ها بوده و همین ظاهری شیک و دلربا به این عینک بخشیده است. دلیل این سبکی و انعطاف استفاده از تیتانیوم برای ساخت فریم عینک شب اچ دی ویژن می‌باشد. این فریم با الاستومرها پوشیده شده و دوام آن بسیار بالا است.

عینک شب برند گوچی

سازندگان عینک شب گوچی در طراحی این محصول سنگ تمام گذاشته‌اند. زیرا که عینک دید در شب گوچی از فریم‌های خاصی برخوردار است. جنس این فریم‌ها عموماً مواد فلزی درجه یک نظیر استیل ضدزنگ می‌باشد. به علاوه، رنگ فریم نقره‌ای با درخشندگی خاصی دارند. اما امتیازات عینک شب مارک دار گوچی به همینجا ختم نمی‌شود. جنس لنز این عینک شب برند پلی کربنات است و مقاومتی خارق‌العاده در برابر آسیب‌های فیزیکی دارد. در واقع، دوام و ماندگاری آن تضمین شده است.

عینک شب گوچی موجود در بلو بای بای برای تمامی افراد با هر مدل از فرم صورت مناسب است و بر زیبایی و جذابیت آن‌ها خواهد افزود.

عینک دید در شب برند

عینک شب برند جنتل مانستر

جنتل مانستر در سال ۲۰۱۱ توسط هانکوک کیم در کشور کره پایه‌گذاری شد. تولیدات شرکت جنتل مانستر که این روزها بیش از ۴۰ نمایندگی در سراسر جهان دارد، شامل عینک‌های طبی و آفتابی نیز می‌شود.

این شرکت برای طراحی عینک‌های مخصوص دید در شب خود از برترین طراحان عینک در جهان کمک گرفته تا آنچه می‌سازد، شایسته طرفداران این مارک باشد. عینک شب جنتل مانستر دارای فریم پلی‌کربنات است لذا می‌توان انتظار دوام و ماندگاری طولانی مدت از آن‌ها داشت.

ظاهر فریم عینک شب جنتل ماتستر مربعی، چند ضلعی و ویفرر است. ما به کسانی که فرم صورتشان مربعی، بیضی، قلبی، مثلثی، گرد و لوزی است، پیشنهاد می‌کنیم که عینک‌های مخصوص دید در شب مارک جنتل مانستر موجود در فروشگاه بلوبای بای را نیز امتحان کنند.

این عینک به صورت فیت صورت طراحی شده و از روی بینی نمی‌افتد. عینک جنتل مانستر نه تنها برای استفاده روزانه مناسب است؛ بلکه برای ماهیگیری و شکار، دوچرخه سواری و کوهنوردی و… نیز کاربرد دارد.

عینک شب برند دیتیای

در معرفی عینک شب دیتیای همین بس که بگوییم این عینک انتظارات شما را از کیفیت و زیبایی یک عینک ایده‎آل برآورده خواهد کرد. عینک شب دیتیای برای استفاده روزمره مناسب است و از آنجایی که فریم مربعی دارد، افراد دارای فرم صورت مستطیلی، مربعی، مثلثی، قلبی و بیضی می‌توانند از آن استفاده نمایند.

دیتیای از مواد استیلی برای ساخت فریم و پلی کربنات را برای ساخت لنز عینک شب در نظر گرفته است. طراحی استاندارد و زیبای این عینک چهارگوش، سلایق مختلف را به خرید آن ترغیب نموده است.

عینک شب برند دیور

این عینک در انواع رنگ در فروشگاه آنلاین عینک ارائه شده است. نمونه‌های صورتی رنگ از عینک شب برند دیور برای آب و هوای برفی، نیمه ابری و ابری بسیار مناسب است. شما می‌توانید عینک شب برند دیور را به چشم بزنید و در فعالیت‌های مختلف اعم از دوچرخه سواری و اسکی شرکت کنید. این عینک در هنگام رانندگی نیز قابل استفاده است. عینک دیور با افزایش کنتراست در نور کم تصویری روشن‌تر و واضح‌تر از محیط پیرامونی به نمایش می‌گذارد.

عینک شب دیور با لنز آبی معمولاً در هوای برفی و مه‌آلود استفاده می‌شود. این لنز با کاهش بازتاب نور، رنگ‌ها را تقویت خواهد کرد. عدسی عینک دیور، از جنس مواد پلاستیکی است و فریم آن با استفاده از مواد کائوچویی ساخته شده است.

علی زارع

توسعه دهنده، بلاگر و عاشقِ دنیای موتور و موتورسیکلت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شماره موبایل

دکمه بازگشت به بالا