اخبار

کی تی ام، سهام دار ام وی اگوستا !

در روز های گذشته هلدینگ بزرگ پیِرِر موبیلیتی (Pierer Mobility AG) که در ابتدا مالک شرکت کی تی ام هم بود بیش از یک چهارم سهام کمپانی ایتالیایی ام وی آگوستا (MV Agusta) رو خریداری کرد.

ام وی آگوستا اخیراً با مشکلات مالی معتددی در توسعه تولیدات خودش دست و پنجه نرم میکرد که این اتفاق میتونه خبر خوبی برای طرفدارای این کمپانی ایتالیایی باشه.

این مشارکت باعث میشه تا کمپانی کی تی ام (یکی از زیر مجموعه های Pierer Mobility) پشتیبانی زنجیره تامین شرکت ایتالیایی رو فراهم کنه و مسئولیت خرید اونها رو بر عهده بگیره. کمپانی اتریشی همچنین مسئولیت بعضی از توزیع های ام وی آگوستا رو بر عهده خواهد گرفت و تا حدی محصولات این کمپانی رو از طریق شبکه توزیع جهانی Pierer Mobility توزیع خواهد کرد.

کارشناسان حوزه موتورسیکلت پیشبینی میکنن که این افزایش سرمایه و تزریق پول به کمپانی ایتالیایی ام وی آگوستا باعث رشد فروش محصولات مختلف این کمپانی در سراسر جهان و در نتیجه تمایل بیشتر این شرکت برای رونمایی از محصولات جدید در دسته بندی های مختلف میشه دقیقاً مثل زمانی که شرکت آلمانی آئودی (خودرو ساز معروف) شرکت ایتالیایی دوکاتی رو خریداری کرد و بعد از اون دوکاتی با دست باز به معرفی و تولید محصولات جدید مشغول شد.

در کنار این اتفاقات، در روز های گذشته گزارشی منتشر که بر طبق اون کی تی ام در سال آینده مدل های مختلفی از سی اف موتور (CF Moto) رو هم در بریتانیا و ایرلند توزیع خواهد کرد.

مالکین کی تی ام در طول سال های گذشته سرمایه گذاری زیادی در بخش های مختلف انجام دادن و اگه از دنیای موتورسیکلت با خبر باشید قطعاً میدونید که هلدینگ پیِرِر موبیلیتی (Pierer Mobility AG) مالک سهام شرکت ها بزرگی مثل کی تی ام (KTM)، هاسکوارنا (Husqvarna)، و گس گس (GAS GAS) هست که با خرید 25.1% از سهام ام وی آگوستا یجورایی میشه این کمپانی ایتالیایی رو هم به این لیست اضافه کرد.

البته باید بگم که اینها فقط اسامی کمپانی هایی هست که در زمینه تولید موتورسیکلت فعالیت میکنن و شرکت های بسیار زیادی رو میشه در لیست بلند بالای زیر مجموعه های پیِرِر موبیلیتی دید.

امیدوارم که این مقاله به دردتون خورده باشه و ازش استفاده کرده باشین.یادتون نره نظرتونو در قسمت پایین ( دیدگاه ها ) برامون بذارید.سوالی هم داشتین حتما بپرسید جواب میدیم

راستی ما کلی اطلاعات و محتواهای جذاب تو حوزه موتورسیکلت رو در شبکه های اجتماعی زوموتور مثل یوتوب بارگذاری میکنیم که میتونه خیلی براتون مفید باشه پس حتما مارو در فضای مجازی دنبال کنید.

امیرحسین ناطقی

من به هرچیزی که به موتورها ارتباط پیدا میکنه علاقه دارم؛ از ساختن ویدیو بررسی و نوشتن محتوا برای موتورها بگیر تا سواری و مسافرت و دور دور. /"

3 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا